Itselläni kävi siten, että oli liikkeessä katselemassa ja yhdestä kristallista tuli todella voimakkaat energiat.. Menin kassalle, niin kassakone meni rikki
Olen siis yleisesti puhdistuksen suhteen samoilla linjoilla näin kognitiviisesti.
Oho!
Minä puhdistin korun kotiin tullessani juoksevan veden alla heti kun kaupasta kotiin tulin.Eikös vuorikide tai seleniitti ole mustan turmaliinin kanssa hyvä pari?Kun ajattelin korjata tuosta korusta nauhan ja lisätä siihen mukaan vuorikiteitä tai seleniittiä.Tosin luulen,että seleniitin lisääminen koruun jää haaveeksi,koska se ko.kivi ei kestä vettä. Aiheesta kukkaruukkuun... Löysin kaappini kätköistä sydän riipuksen,joka todennäköisesti on joko sodaliitti tai lapis lazuli.En ole varma,että mikä kivi korussa on koska olen saanut sen aikoinaan lahjaksi monta vuotta sitten.Puhdistin sen ja laitoin korun kaulaan töihin.Ilmeisesti ko.riipus ja musta turmaliinirannekoru tekivät minusta tehokkaan,mutta suustani liiankin piikikkään.Vikisin koko päivän!No tosin voi olla,että kun olin nukkunut huonosti yöllä niin sekin saattoi olla syy kärttyiseen oloon... :