Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heilurista  (Luettu 8933 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 01.01.2013 14:43:48 »

Heippa
Täällä on käyty keskustelua heilureista, mutta ihmettelen miksi heiluri ei "toimi" läheskään aina?
Ostin omani reilu vuosi sitten ja olen saanut sen liikkumaan kolmesti. Yleensä se vain roikkuu paikoillaan eikä liiku
suuntaan eikä toiseen. Mistäköhän johtuu että heiluri on aika harvoin innokas kertomaan vastauksia?
Tälläkertaa sain ihmissuhteisiin vastauksia, mutta esim terveysasiaan heiluri ei suostunut vastaamaan.
Mielenkiintoista.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.01.2013 15:57:32 »

Niin näppärä kuin tuo väline toimiessaan onkin, niin ei se vain näytä soveltuvan kaikille. Joko se ei liiku tai jos liikkuu, niin näyttää puuta heinää tai reagoi liikaa omaan tahtoon.

Omassa tuttavapiirissä ehkä n. 75 % on saanut sen toimimaan, muille se ei näytä sopivan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 01.01.2013 16:21:02 »

Niin, en tiedä ovatko vastaukset puuta heinää vai eivät vai vastaako heiluri vastatessaan niinkuin haluan... Täytyy jotenkin selvittää. Mielenkiintoinen kapistus.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 02.01.2013 23:53:20 »

heiluri on kyllä todella jännä kapistus.. itselläni se "toimii" aina, eli heiluu jos jotain kyselen.. kuitenkin ehkä 1 kerta kymmenestä heiluri ei halua vastata.. pyörii ympyrää hervottomasti tai suhaa eestaas antamatta mitään vastausta.. Olen kokeillut myös muita heilureita kuin omaani ja hyvin toimivat kaikki.. kaikille ne eivät vain sovi.. jo ostaessa heilurin tulisi toimia.. niin minulle on kerrottu..
Olen tulkinnut, että tiettyjä asioita ei heiluri halua kertoa.
Turhalta turhautumiselta välttyy jos kysyy ensin peruskysymykset jokainen kerta kun aloittaa ja varsinkin, että heiluri näyttää mikä on kyllä, ei ja ehkä.. jos niitä ei saa kunnolla selville, niin kannattaa odottaa toiseen kertaan.. ja jos niiden jälkeen ei saa "järkeviä" vastauksia, niin ehkä asiaa ei kannata kysyä.. näin olen itse asian tulkinnut..
Itselläni on selkeämpiä tapoja viestiä joten heiluri jäänyt vähemmälle ja käyttänyt sitä vain tietyissä tilanteissa joissa haluan selkeän kyllä ei vastauksen..

Jotkut väittävät että heiluri kertoo sen minkä haluamme kuulla ja vastaus tulee omista energioista, mutta minä väitän kyllä että olen saanut ulkopuoliselta vastauksia, varsinkin kun on ollut kyse selkeästä suunnan näyttämisestä, tai asiasta josta itsellä ei ole minkään valtakunnan hajua.. Tiedä häntä sitten miten asia oikeasti on.. ja saattaahan vaihdella eri ihmisillä.. Eikös tässä kaikki henkimaailmanjutut vähän oo osittain kyseenalaisia mikä on mitäkin..  Huh
tallennettu

..just go with the flow..
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.01.2013 13:47:25 »

Minulla on ollut sellainen tyyli, että esittäessäni kysymyksiä heilurilta pyrin pitämään pään ja tunteet mahdollisimman nollatilassa. Tällä yritän välttää sitä, että omalla tahdollani väkisin pusertaisin joitain toivottuja/pelättyjä vastauksia heilurilta.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 03.01.2013 14:41:55 »

Täytyy vielä testailla ja yrittää nollata mieli. Smiley
Jos se toimii, se toimii moitteettomasti, mutta usein heiluri on liikkumatta. Mielenkiintoinen kapistus.
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 03.01.2013 15:14:05 »

Itse keskityin ja siunasin/energisoin taiten heilurini ennen käyttöönottoa, samoin varmistin siltä saako muut käyttää sitä vai onko se vain henk.koht. kapine.

Säilytän sitä samettisessa pussukassa ja pyrin kohtelemaan sitä kunnioittavasti, että sen värähtelytaso pysyy korkeana. Aina ennen kuin kysyn jotain, niin hieman hiljennyn ja siunaan/energisoin tilanteen.  Mielen nollauksen lisäksi muistutan, jotta astraalitason porukka nauttii kovasti päästessään hämmentelemään asioita. Kannattaa siksi pyytää, että heilurin kautta tulee vastaukset omalta korkeammalta itseltä tai sitten korkeamman henkimaailman porukoilta.  Smiley
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 03.01.2013 18:50:58 »

Kyllä minäkin olen sillä linjalla, että heiluria on kunnioitettava yhtäläillä kuin mitä muutakin "välinettä" esim. tarot kortit tai vastaavat..
Jos menee ilman suojauksia ja tarkempia sääntöjä kyselemään ei voi koskaan tietää kuka siellä vastaa..
Itse myös säilytän samettipussukassa ja puhdistan ja suojaan heilurin käytön..
Nämä ovat yksilöllisiä käytäntöjä.. Eihän missään asiassa ole mitään yhtä oikeaa tapaa.. Smiley
tallennettu

Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2013 11:19:23 »

Olen samalla linjalla Nefarian kanssa.

Quida board on myös väline josta monet kertovat kokemuksia. Toisilla se toimii toisilla ei mutta kun se on ns. peli jota todella monet käyttäneet joilla ei mitään kokemuksia henkimaailmasta niin ei mikään ihmekkään että saavat huonoja kokemuksia koska heillä ei ole hajuakaan suojautumisesta ym. Toisilla kokemukset siitä ovat hyviä.

ja luulen että väline kuin väline toimii ainoastaan "herkillä" ihmisillä. Suojautua kannattaa aina  angel

Minkään välineen käyttäminen ilman asiantuntemusta ei suositeltavaa..

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
sasape
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 12.02.2013 14:49:46 »

Onko ihan yleisesti suurimmalla osalla käytössä kristalliheiluri? Itselläni on ohuen langan päässä äidiltäni saama sormus. Ja olen kyllä saanut luotettavia vastauksia sillä, ne harvat kerrat kun sitä olen käyttänyt.. Yhden kerran on jäänyt vastaus saamatta. Säilytän sormusta piirongin laatikossa omassa paikassaan, tosin ihan suojaamattomana.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 12.02.2013 16:01:00 »

Ei sen heilurin tarvitse kristallia olla. Itse käytän messinkiheiluria.

Periaatteessa heilurin materiaalilla ei ole väliä, mutta käytännössä on kyllä huomattu, että kristalliheiluri voi olla erituntuinen kädessä kuin vaikkapa sormusheiluri. Jos ostaa kaupasta jonkun kiviheilurin, niin suosittelen kokeilemaan sitä ennen ostamista. Joidenkin materiaalien kanssa se yhteistyö on vain jouhevampaa kuin toisten.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 12.02.2013 23:46:59 »

Onko ihan yleisesti suurimmalla osalla käytössä kristalliheiluri? Itselläni on ohuen langan päässä äidiltäni saama sormus.
Ei ole täälläkään kristalliheiluria. Olen käyttänyt ystävältäni saamaa rukousnauhaa, jossa on riipuksena risti. Olen huomannut, että melkein mikä tahansa käy, mutta jostain syystä käytän tuota samaa aina kun se on mukana.

Säilytän sitä samettisessa pussukassa ja pyrin kohtelemaan sitä kunnioittavasti, että sen värähtelytaso pysyy korkeana.
Kyllä minäkin olen sillä linjalla, että heiluria on kunnioitettava yhtäläillä kuin mitä muutakin "välinettä" esim. tarot kortit tai vastaavat..
Mietin tätä, kun oma heilurini kulki laukun pohjalla ja unohtu millon minnekin, että pitäisikö tätä säilyttää jotenkin paremmin. Pari viikkoa sitten ripustin sen ikkunalle ja jostain syystä tuntui väärältä. Ehkä kuvittelin, että kuvittelin. Välillä "lataan" heilurin pitämällä sitä kaulassa paidan alla mahdollisimman lähellä kehoa. Nyt mietin pitäisikö ottaa se tuosta ikkunalta pois, onko se liian esillä.

tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 13.02.2013 18:50:20 »

Verninia,
heiluria itseasiassa onkin hyvä välillä vähän "tuulettaa"..
se lataa energiaa auringonvalosta ja/tai kuun valosta.. eli eipä se ikkuna ollenkaan mikään huono paikka ole..
miltä sitten itsestä tuntuu, niin se on aivan eri.. Itselläni on samettipussukassa heiluri ja parantavia kiviä.. ja ne kulkee nykyään aina laukun pohjalla.. koskaan kun ei tiedä mihin niitä tarvitsee.. mutta hyvä niitä on tosiaan välillä tuulettaa tai puhdistaa..
itse olen vähän laiska noissa, mutta hyvin tuntuu toimivan.. kukin tyylillään..
eikä tuo sinun paidan alla pitäminen ole yhtään väärä tyyli, päinvastoin.. Smiley
tallennettu

Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 14.02.2013 16:53:07 »

yhtälailla vaarattomia molemmat ovat.. se on ihan itsestä kiinni millaisten olentojen kanssa on valmis työskentelemään.. jos pelkää, että laudan kanssa tulee negatiivisia kokemuksia, niitä todennäköisesti tulee.. tää on tätä ihmisten oman mielen pelkojen kanssa toimimista, kanssaluomista/vetovoiman lakia.. jos suostuu toimimaan vain valon ja rakkauden olentojen kanssa, ei niitä negatiivia tulekkaan..
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: