Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaikkiko niin helppoa?  (Luettu 2308 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sherpa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 04.01.2013 22:21:37 »

Olen muutamia kertoja kysellyt karttani tukinnasta ja käynyt näitä eri sivustoja läpi, aiemmin saanut pari tulkintaakin ja nyt mietityttää lukuisten kolmioitteni (10kpl) vaikutus kartallani. Olen palannut aiempaan työtehtävääni, jota teen itsenäisesti asiantuntijana.  Työ tuntuu jopa liian helpolta ja välillä ajattelen, että en edes joudu panostamaan, niin helpolta asiat tuntuvat.Työ on monipuolista ja pääsen käyttämään siinä monipuolisesti eri henkilökohtaisia ominaisuuksiani kuin myös tieteenalojen perusteita. Työskentelen auttajana, ohjaajana,asiantuntijana ja terveyden ja hyvinvoinnin parissa.Olen itse ajatellut, että Chironin vaikutus on kartallani merkitsevä. Samoin kun kolmio kuu-ravuissa jne..liittyen äiti-suhteeseeni joka on hyvin läheinen, mutta kompleksinen kuten varmaan kaikkien naisten jossain vaiheessa. Myös jonkilaista itseni syrjäyttämistä on elämässäni tapahtunut useampaan otteeseen ja jossain kolmiossa sekin  oli näkyvällä?  vai olisko? Myös oma rauha ja tietty yksityisyys tärkeää
Otetaan ilolla kommentteja vastaan..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: