Kiitos Lilli
Niinpä tietenkin toistuu kerran vuodessa about tuo transiitti...no jos mietin tämän suhteen historiaa taaksepäin, niin näihin aikoihin vuodesta on ollut ensin raskaaksi tulo ja seuraavana vuonna ero
Kummallakin on sama nousu ja Neptunus ykkösessä, eli tuo on peräkanaa kummallakin tuo transiitti. Minulla nyt tarkkana, ja kyllä vaan tuntuu siltä sekä romanttisesti että taloudellisesti, että en oikein tiedä missä menen ja kaikki on vähän hämärän peitossa.
Luulisin ( Neptunus ykkösessä niin luulo ei ole tiedonväärrti
) että itse olen tuota ruusunpuna-tyyppiä, mutta miehellä on taipumusta myös noihin mustiin laseihin...ja tiedän asc ja ykköshuoneen Neptunus ihmisiä, joilla on
todella synkät lasit päässä...no tällä pahimmalla on kyllä Kuu ja Pluto yhtymässä 12 huoneessa Leijonassa lisänä...mutta se menee jo ohi aiheen.
Pluton yhtymä Venukselle oli silloin miehellä tarkkana, kun aloimme tähän viritykseen uudelleen. Nyt se on jo pari kolme astetta ohitse. Itselläni se oli silloin Pallaksella. Meillä on Venus/Pallas yhtymä.
Minä en osaa Plutoakaan objektiivisesti tulkita, se on tuonut itselle niin paljon ikävyyksiä, että näen vain niitä.