Ahaa, ymmärtänen jo hieman
Muuten aivot ihan jumissa. Olen nukkunut n 10 tuntia kolmessa vuorokaudessa enkä tajuu miksi herään niin aikaisin
Rakastan nukkumista mutta nyt on pientä häriöö sillä saralla
Muutenkin tuntuu ihan eri maailmalta kun ihmiset käyttäytyy ihan oudosti kun ukkoa ei enää ole. Hänen ystävänsä tekevät hieman liian läheistä tuttavuutta.
Hämmentävää
Tää on ollut hyvä päivä, suorastaan ihmeellinen koska mulla ei ole ollut minkäänlaista allergista oireilua. Tulin nimittäin kipeeksi viimeks uusista vuodekamoista. Ostin patjan, peiton ja tyynyt. Eka yö meni ok. Toisena turposi suun ja nielun limakalvot.
Viime yönä kietouduin kahteen just pestyyn lakanaan ja peitto sihen päälle. Heräsin oireettomana.
Johtopäätös: upouusi ei ole puhdas. Peitolla on kolmen vuoden takuu. Pitäis varmaan palauttaa
Skobe häiriöi vieläkin mut hiljempaa. Piti soittaa meediolle tällä viikolla kun hänestä ei ole kuulunut mtn mutta unohtelen asioita eikä tää valvoskelu paranna asiaa.
Mun silmät on muuttunut erilaisiksi, väri on siniharmaavihree joka on tullut nyt jotenki syvemmäksi.
Oon tosi happy et ne ei punoita enää. Tosi tehokkaita tippoja
Luin vanhoja viestejä ja mieheni viestit tietenkin itkettävät mutta meedio kirjoitti jo pari vuotta sit näin ja mun mielestä se natsaa tähän vuoteen enemmänkin: Ajattele että kyyneleet ovat kuin puhdistava vesi itsellesi että voit katsoa kevään tuloa ja uudistuvaa itseäsi. Rakkaudella H
Toi viesti ei liittynyt siihen aikaan vaan tähän vuoteen. Ei näkijät, meediot yms voi määrittää aikaa milloin mikäkin tapahtuu, ei ainakaan tarkalleen. Heittoja tulee vaikka sisältö pitää
Puhdistus & vahvistuminen. Sen aika on nyt