Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta kaipaavia?  (Luettu 2855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bloodstone
Vieras
« : 09.01.2013 13:06:03 »

Oletko kaukoparannuksen tarpeessa?
Minulla olisi mahdollisuus tarjota kaukoparannukseen mahdollisuus, sitä tarvitseville.
Teen shinkei hierontaa ja energiahoitoa Porissa isäni opeilla ja haluaisin että mahdollisimman moni saisi tarvitsevansa avun. Olen hoitanut kaukoparannuksella jo 120 henkilöä, mutta aina löytyy avuntarvitsijoita ja siksi haluankin tarjota apuni sitä tarvitsevalle.
Yhteydenotot:
Sähköposti: mj89@hotmail.fi

tallennettu
noitis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2013 23:33:33 »

Terve,

olisin kiinnostunut kokeilemaan tuota, mutta miten se käytännössä tapahtuu?

Kirjoitan tänne avoimeen keskusteluun, koska aihe varmaan kiinnostaa muitakin.
tallennettu
Bloodstone
Vieras
« Vastaus #2 : 15.01.2013 10:20:04 »

Ensin teen suojaukset minulle,sekä hoidettavalle/hoidettaville, jotta vältettäisiin negatiiviset energiat. Sen jälkeen avaan päälakichakran jonka kautta vastaanotan parantavaa energiaa, jonka sitten lähetän apua tarvitsevalle oikean käden kautta,vasemman käden kautta vastaanotan negatiivisen energian ihmisestä ja välitän sen eteenpäin puhdistettavaksi.

Joskus tilanne on kuitenkin kinkkisempi, jolloin suojausten jälkeen, siirryn ihmisen luokse astraalitasossa ja tarkistan tarvitsemani tiedot ja autan häntä astraalikehoni kautta, siirtäen energiaa hoidettavaan.

Kaukoparannuksessa jokainen hoitokerta on tapauskohtainen, enkä voi tarkkaa selontekoa tapahtumien kulusta tehdä. Perusrakenne on edellämainittu pähkinänkuoressa, mutta kuten sanoin jokainen on yksilö ja siksi myös hoito on yksilöllistä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: