Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Masennusta ollut jo tarpeeksi kauan  (Luettu 16161 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« : 03.05.2006 16:04:50 »

Kaikki, jotka haluatte vaan sanoa, että "mee hoitoon", niin voitte ystävällisesti jättää tämän viestin tähän, kiitos.

Koska on vaihtoehtohoidoista kyse, niin olisin kiinnostunut tietämään mitä erilaisia tapoja voisi käyttää masennuksen hoitoon ns. kotikonstein.

Mun pitäisi varmasti puhua lääkärille/psykologille, ensin kuitenkin terveydenhoitajalle, joka laittaa tapauksen eteenpäin jos näkee aihetta. Mua ei nyt kuitenkaan kiinnosta hakeutua tämmöiseen rumbaan, koska olen opiskelija, en asu enää opiskelupaikkakunnallani, joten yhteydenpito omaan YTHS:ääni on monen sadan kilsan päässä. Eikä mulla ole varaakaan ja se varattomuus vaan vie mua enemmän pohjalle.

Sen nyt päätin, että mun pitää kiltisti vaan kotiporukoille nyt sanoa, että mulla todennäköisesti on keskivaikea masennus ja haluan sitä lepoa. Kotoapäin kun on painostus ja kauhistus, kun en ole jaksanut hakea kesätöitä.

Mun on vaan pakko niellä ylpeyteni vihdoin tässä asiassa, koska en pääse siitä yli enkä ympäri omin avuin, kuten kuvittelin jotain kaksi vuotta sitten. Hetkittäin olen voinut paremmin, mutta jostain takavasemmalta vie vaan pohjalle taas. Tiedän, että elämä on ihanaa, mutta en ole taas vähään aikaan pystynyt tuntemaan sitä ihanuutta ja en jaksa tehdä sen eteen mitään. Ympärillä tapahtuu hienoja asioita, mutta en saa niistä enää kiinni.

Vuosi sitten kokeilin yhden pullon Nonia, jonka pitäisi nostaa serotoniinin tasoa, mutta en huomannut mitään merkittävää vaikutusta. Nonia mulla on mahdollisuus saada perheen kautta, joten siihen ns. on varaa. En tiedä pitäisikö sitä koittaa sitten jollain ihan erityisellä kuurilla, koska otin sitä aivan normaalisti.

Mutta toivoisin vinkkejä, kuinka muuten voisin kohottaa mieltäni. Aion harrastaa puutarhanhoitoa kesällä ja nyt ahdistaa, kun kasvatukseni ovat "yksinään" kotona, kun jouduin hetkeksi tulla taas opiskelemaan tänne kauaksi.

Paljon tässä auttaisi se, jos saisi vaan tarpeeksi aikaa olla paikallaan.

Olen sinkkuna ollut kaksi ja puoli vuotta, tai oli kahden kuukauden mittainen juttu n. vuosi sitten mutta en ole laskenut sitä kunnolla seurusteluksi. Yhdenillanjuttuja lähinnä tulee harrastettua, mutta ei sitäkään jaksa.. Uskon, että mun on todella vaikea edes löytää ketään, koska se vaatii niin pitkän ajan tutustua, enkä jaksa enää pettymyksiä. Mulla on tietyllä tavalla vahva persoona ja vaatii itsetietoisen ja itsetuntoisen miehen, että pääsee mun lähelle. Kavereita on, mutta en jaksa oikein pitää heihin yhteyttä ja vaikka he hieman tietävät, että oon tosi paljon ollut väsynyt, niin eivät ole paljon tehneet asialle. Ovat itsekin olleet vain stressaantuneita ja kiireisiä opiskelujensa kanssa. Vanhemmat ovat eronneet. Asun vaikean mummoni kanssa, jonka mielestä mun pitäisi elää kuten hän elää. Meillä on yhteinen koira. Haluan joka tapauksessa asua kotona, vaikka tiedän että se saattaa vaan vaikeuttaa omaa mielenterveyttäni. Yhtenä kesänä sain hänestä hermoromahduksen, jonka jälkimainingit vaikuttivat eroon kihlatustani. Joskus olen jutellut mummoni kanssa mahdollisesta masennuksestani, mutta hänen mielestä pitää vaan unohtaa masentavat ajatukset ja olla murehtimatta. Myös sitä, että sitte pitää hommata lääkkeet siihen. Myös isä vihjaisi jossain sivulauseessa joskus lääkehoidosta. En ole suoraan puhunut, että nyt mulla taitaa olla masennus, vaan nämä on tulleet, kun ollaan keskusteltu, kun en meinaa välillä jaksaa opintoja. Pyörin ihan sosiaalisissa, ehkä hieman toisinaan pintaliitoisissakin piireissä, joista on tullut lähinnä pakkopullaa. Toisaalta myös pelkään ihmisiä, mutta se pelko on enemmän vahvistunut tämän tilanteen myötä. Eli hieman elämänkuvaa oli siinä.

Tarvitsen nyt helppoja asioita, joiden eteen ei tarvitsisi paljon ponnistella. Tiedän, että apua olisi lähellä, mutta minulle vaikeaa on siihen tarttua. Senhän jo paljasti se "synti"-testi (http://www.yle.fi/pyhatjapahat/testi_intro.html), jossa ylpeys on pahin syntini.  Wink

Tämmöstä.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #1 : 03.05.2006 16:30:34 »

Hieman pitkä teksti, mutta tämmöstä näköjään astrologia lupaa tänään alkaneeksi. Joo ei taida tällä energialla tulla menestyjää musta seuraavan 10-20 vuoden aikana. Tänään juuri koin tuon pahan olon palleassa.

Saturnus    kolmio    Uranus   Pitkäkestoinen   Kesto
Saturnus    kolmio    Uranus      46pv
10-20 vuoden välein.
Alk:03.05.06 Tark:3.6.2006 Lop:17.06.06   
Menestyminen tässä elämässä ei ole mahdollista muuta kuin sellaisille ihmisille, jotka pystyvät seuraamaan sieluunsa rakennettua kosmista suunnitelmaa. Yksi tuon suunnitelman seuraamisen perusedellytyksistä on, että varaat itsellesi riittävän suuren liikkumisvapauden kaikilla elämänalueilla. Ellei tuota tilaa ole riittävästi tunnet sen kasvavana ahdistuksena ja puristavana tunteena rinnassa. Silloin kun otat itsellesi sen tilan, jonka tunnet tarvitsevasi koet olevasi valmis vastaamaan kaikiin uusiin eteesi tuleviin mahdollisuuksiin ja käytöksesi on rauhallista ja itsevarmaa. Tämän jakson aikana sinulle tullaan tarjoamaan sitä useampia uusia ja kiehtovia haasteita mitä rennommin ja itsenäisemmin pystyt päivittäiset tehtäväsi hoitamaan. Voidaksesi edes kuunnella mitä kaikkea sinulle ollaan tarjoamassa tulee sinun epäröimättä pystyä irrottautumaan sillä hetkellä hoitamastasi tehtävästä tai rutiinista. Kutsuja ei tuoda kultaisilla tarjottimilla eikä niistä ole löydettävissä ensimmäistäkään varmaa vihjettä siitä, että homma on sinulle kannattava. Tähän aikaan liittyy vain yksi varmaakin varmempi vinkki ja se on sinun kiinnostuksesi esille nousevia tapaamisia, tapahtumia tai tilaisuuksia kohtaan. Jos asia todella tuntuu sinusta tutustumisen arvoiselta niin se on nyt hoidettava, jotta pääsisit käsiksi elämäsi upeimpiin mahdollisuuksiin. Moni ei tähän pysty, sillä lukkoon lyödyt tiukat aikataulut, mahdottomuus lähteä omalta työpaikalta tai perhe-elämän rutiinit ovat suurimmalle osasta niin sitovia ettei omaan menestymiseen ole koskaan mahdollisuutta.
tallennettu

Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 03.05.2006 18:06:59 »

Hei,
Saturnus kolmio uranus ei ole vaikea transiitti. Sulla voi olla jotain muutakin menossa. Toi transiitti saa tarvittavat muutokset tapahtumaan jarkevasti, melkein itsestaan, ja niita ei ole tarkoitus vastustaa.

Voisitko hakeutua seuraan, joka tukee sinua ja on samanmielinen kanssasi ja voit puuhata sellaista mista nautit. Se paistoi kirjoituksestasi, mutten sinua sen paremmin tunne. Itse ensin kokeilisin vaihtoehtohoitoja masennukseen. Vaihtoehtohodoistakin voi vaan innostua liikaa ja kuvitella etta ne hoitaa ongelmat kokonaan pois. Uskoisin enempi etta ne vaan on lieventavia vaikutuksiltaan. Olen saanut spirituaalisilla opiskeluilla muutettua monet masentavat seikat siedettaviksi tai jopa mielenkiintoisiksi haasteiksi. Jos sinulla mielenkiintoa sellaiseen on. Pahalle masennukselle on tyypillista etta henkiset asiat ei kiinnosta ja niihin ei lainkaan uskota. Et taida niin pahassa jamassa olla jos kerran vaihtoehtohoitoihinkin uskot.

Tuntuu etta olisit astumassa askelta harkitsevasti eteenpain.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2006 18:10:00 kirjoittanut antimoguli » tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #3 : 03.05.2006 18:38:58 »

Hei monikakson!

Ensialkuun kannattais ehkä kokeilla kunnon B-VITAMIINIKUURIA (sisältäen mieluiten kaikki b-vitamiinit) ja toisex vahvoja (500mg) E-EPA-kalaöljykapseleita.
 Ne on vaihtoehtohoidoissa aika usein käytetty masennushoito...
 Kokeiltu on ja tehosivat ainakin mieheni melko vaikeaan useampia vuosia kestäneeseen masennukseen- eikä vaikutuksia tarvitse odottaa pitkään.
 Olotilan pitäis helpottua parissa viikossa edes vähän ja kuukaudessa tai kahdessa selvästi.  (Huomattavaa on että varsinaiset masennuslääkkeet yleensä "syö" B-vitamiineja, jotka on tärkeimpiä luonnollisessa masennuksen hoidossa-niistä on monilla masennuspotilailla vajetta.)

Tämä nyt tuli ensiksi mieleen. Muita tehokkaita keinoja olis magneettiterapia, akupainelu ja aromaterapia. Homeopatiaa suosittelisin myös, mutta mikäli oikein käsitin, hoitojen pitäis olla suhteellisen halpoja?

Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.2006 19:00:26 »

Ehdottomasti sun ois etsittävä joku joka on ollut samassa tilanteessa ja hän tietää mitä sinun tulee tehdä.
Jos et itse saa soitettua kenellekkään, pyydä kaveriltasi apua..
älä anna tilanteen pahentua liikaa. Kyllä apua saa kun uskaltaa pyytää !!!
Ammattiauttajathan on juuri meitä kaikkia varten.. He haluavat varmasti auttaa sinuakin..
 smitten smitten smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2006 20:35:16 »

Kiitoksia mukavista vastauksista!  Smiley

Ajatukseni tuosta transiitista oli varmaankin, että jaksanko tarttua niihin tilaisuuksiin mitä tarjotaan. Niiden täytyy kyllä olla sitten niin sitä mun ominta juttua, muuten ei tuu kauppoja.

Olin melkein unohtanut nuo B-vitamiinit. Mun on vaan hankala muistaa aina säännöllisesti ottaa, kun alottaa jonkin kuurin. Isä itse asiassa osti mulle kolmisen kuukautta sitten b-vitamiinivalmistetta ja rautatabletteja. Mutta heti kun alko tuntumaan paremmalta, niin unohdin syödä niitä. Pitäis varmaan saada päivittäiseen ruokaan näitä aineita.

Olisiko jotain vinkkejä muuten yrteistä tai jostain kasveista/ruoasta? Yrttejä olisi tarkoitus taas kasvatella ja laittaa pieni yrttimaa aluilleen.
Aromaterapiat ym myös kiinnostavat.

Mulla on oikeastaan siirtymäkausi elämässäni menossa, että yritän suunnata niihin omiin juttuihin enemmän aikaa. Pelkään kuitenkin, että tämä masennus hakkaa niidenkin päälle ja tarvitsisinkin jotain vaihtoehtohoitoja juuri siihen lieventämistarkoitukseen. Elämisen halua olisi, mutta minkäs teet, kun tämmönen tyhmä juttu yrittää vähän väliä vetää pohjaan.
Henkiset asiat on aina olleet osa mun elämää ja oon todella herkkä ympäristölleni. Oon henkisellä polulla, mutta tämä masennus ei kauheasti auta asiaa, koska usko järkkyy aina välillä. Ehkä tämä vaihe on tarkoitettu mun elämässä, koska apu jota pyydän esim. enkeleiltä, on vain hetkellistä.
Ehkä se avun pyytäminen tai tunnustaminen on se juttu. Mulla alkaa tarottien mukaan erakon vuosi kohta eli tämä vuosi on ollut tasapainon vuosi. Tasapainoilua tosiaan.
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2006 20:40:34 »

Vaihtoehtohoidoilla voi tosiaan tukea prosessiasi ja edesauttaa eheytymistä.
Suosittelen ammattitaitoista homeopaattia avuksesi.

Voimia!  smitten
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 03.05.2006 21:19:23 »

Yrteistä MÄKIKUISMA.
En muista nyt kui paljon, mutta liekö kolme vahvaa teekupillista per päivä...tosin sekin vaatisi, että muistaa sen juoda  Wink

Eteerisistä öljyistä oli joku jonka nimeä en muista, mutta oli joku appelsiinin kuoriosa tai jotain...no, olipa paljon apua  idiot2 Minusta se kuitenkin aikoinaan haisi niin pahalta, etten voinut sitä käyttää, että se siitä parantavasta vaikutuksesta. Sitten poltinkin lyhdyssä piparminttua ja appelsiinia ja se jotenkin rauhoitti ja piristi. Suisittelen valitsemaan itselle mieluisen hajun! Sitruunakin piristää.

Itse olin noin kaksi ja puoli vuotta putkeen keskivaikeasti masentunut. Söin jossain vaiheessa lääkkeitäin, kun ei ollut tukiverkostoa eikä mitään. kävin myös juttelemassa, mutten tiedä hyödyinkö siitä kovin. Myöhemmin olen jutellut parille luotettavalle ystävälle ja homeopaatilleni jotka ovat ymmärtäneet. Kuitenkin se masennus jotenkin siitä vaan lähti ja poistui...mutta vasta kun olin lopettanut teolliset lääkkeet!  Shocked
         Kun jätin lääkkeet pois ja löysin sisäisen vahvuuteni ja sellaisen "mähän pärjään ja selviän huonossa olossani", alkoi olo helpata. Tosin se oli vaatinut paljon asioiden mm. lapsuuden tukalien muistojen työstöä ja elämässäni vallitsevien valtasuhteiden yms tajuamista. Ja ehkä sitä oli myös tutustunut paremmin itseensä ja todennut että tällainen minä olen ja hyväksynyt sen. Ja antanut itselleen luvan olla masentunut, väsynyt, surullinen , kiekkuinen jne. Oleellisesti minua helpotti se, että myönsin olevani "ailahtelevainen" enkä enää tuominnut itseäni siitä. Nyt pidän sitä jopa ihan hyvänä asiana. Ja olen muutenkin edes hiukan armollisempi itselleni. Tämän jälkeen olen myös työstänyt surua ja vihaa. Ja aina se työstö on lähtenyt liikkeelle siitä että olen päivittäin sanonut itselleni hyväksyvään myötätuntoiseen sävyyn, että " olen todella surullinen...olen surullinen ihminen ja saan olla". Näin tein siis masennuksenkin kohdalla...yli vuodenhan sitä masennustakin kielsin, vaikka se oli ilmiselvää  Embarrassed

LIIKUNNALLA on kuulema myös masennuksen voittamiseen hyvä vaikutus. Että pari kolme kertaa viikossa ainakin joku tunnin hikikävely. LUONTO on myös erittäin rauhoittavaa ja puhdistavaa. Etenkin meri on omalla kohdallanoi ollut tärkeä. Vedellä onkin eheyttävä vaikutus. PUUTARHAhommat ja mullassa möyriminen on terapeuttista ja kirjoititkin, että haluat sellaista kesällä tehdä. Hyvä homma  Smiley Tee myös jotain sellaista missä olet hyvä ja voit katsella luomustasi ja nauttia onnistumisesta sekä jonkin asian aikaan saamisesta. B-vitamiinit ja rasvahapot tuossa edellä jo mainittiinkin. Itsellänikin oli synnytyksen jälkeen jotenkin utuinen olo ja rupesin juomaan pellavansiemenöljyä (rasvahapot) ja parissa päivässä pää selkesi. Nykyruuasta ei oikein saa tarpeeksi mitään vaikka kuinka terveellisesti söisi  Sad

Valoa ja Rakkautta  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #8 : 03.05.2006 22:06:25 »

Hei "monikakson"

Jos koet olevasi masentunut,
myönnä se itsellesi ja muille.
- kokemuksesta tiedän,
että se helpottaa oloasi
kaikin tavoin

(http://austshane.tripod.com/fairy63.gif)

Olo on joskus kuin suljetussa purkissa,
jossa on vähän tilaa hengittää
- avaa purkin kansi ja astu ulos
- yritä edes, jollet heti onnistu,
yritä uudestaan ja uudestaan

(http://austshane.tripod.com/fairy44.gif)

Käy lääkärissä, jotta saat sairauslomaa.
- on sinulla oikeus sairauspäivärahaan tmv.,
jos et kykene töitä tekemään.
- masennuksen syyn löydettyäsi,
elämäsi suunta muuttaa paremmaksi
- syyn löytäminen ei aina ole helppoa,
koska ihminen itse "haraa"
alitajuisesti sitä vastaan

Kuuntele sydämesi ääntä

(http://austshane.tripod.com/fairy62.gif)

Anna itsellesi lupa ottaa rennommin

Ihmisellä on oikeus sairastaa,
jos on sairas.

Uskon,
että jokainen sairas
on mieluummin terveen,
kuin sairaan kirjoissa.

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=6156.0
Burn out

smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 03.05.2006 22:21:06 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #9 : 06.05.2006 19:55:47 »

Heippa taas monikakson!

Laitan tähän iloksesi listan mielialaan vaikuttavista ja masennukseen tepsivistä eteerisistä öljyistä, kun kerran ilmaisit kiinnostuksesi...
 BERGAMOTTI- masennus, kiihtymys, ahdistus, unettomuus...
  (Hieman arvokkaampi öljy kuin "perinteiset", mutta tehokas. Tuoksu vähän kuin pippurilla terästetylle sitruunalle.)
 GERANIUM/PELARGONI- mielialojen tasapainotus, agressiivisuus, passiivisuus/apaattisuus, psyykkiset ääritilat/mielen häiriöt, jne.
 (Molemmat aineet tehoavat lähes samalla tavalla. Pelargonissa on hieman makeampi tuoksu kuin geraniumissa ja sitä on luultavasti helpommin saatavissa.)
 FRANKINSENSI- Lievittää vaikeitakin masennustiloja, tunne-elämän traumat ja kriisit, hälventää negatiiviset tunteet ja rentouttaa, antaa rauhan tunteen.
 (Melko miehinen tuoksu-metsäinen. Suhteellisen arvokas öljy.)
 APPELSIINI- Mielialaa kohottava, antaa valoa ja iloa masennukseen ja raskaisiin ajatuksiin, vähentää jännitystä ja stressiä, rentouttaa.
 (Lienee halvin koko listasta. Toiset tykkää, toiset inhoaa-melko makea tuoksu.
 Tehokkaampi lienee appelsiininkukka=neroli, mutta siitä luovuin itse, kun muutama tippa maksaa keskimäärin 20euroa.)
 LAVENTELI- Ahdistuneisuus, mielialojen ailahtelu, hermostuneisuus ja jännitys, tunne-elämän tasapainotus, maanis-depressio.
 (Varmaankin tunnetuin öljy ja monikäyttöisin muihinkin vaivoihin.)
 MUSTAKUUSI- Erittäin vahvistava, positiivinen öljy, virkistää ja piristää, antaa voimia, vireyttä ja toimintatarmoa.
 (Melko arvokas, mutta TEHOKAS öljy. Jos saisin suositella, niin tätä kokeilisin ensimmäiseksi. Tuoksu on jokseenkin metsäinen ja havumainen. Öljyä EI SAA KÄYTTÄÄ ENNEN NUKKUMAANMENOA, sillä se todellakin piristää kunnolla.)
 TEEPUU- neuroottinen masennus, virkistää yleisesti.
 (En osaa sanoa tehoaako tämä kovin hyvin masennukseen, mutta laventelin ohella varsinainen monikäyttö/ensiapuöljy.)

Siinä tulikin tärkeimmät. Joku jo suosittelikin piparminttua ja sitruunaa...Itse en niillä ole juurikaan huomannut vaikutusta mielialaan. Piparminttu kyllä piristää, mutta sitruuna toimii ennemminkin rentouttajana. Niitäkin voi tietysti kokeilla- mikä sopii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle.

Rakkaudella neitsyt-76
tallennettu

Johanna
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10 : 06.05.2006 19:59:10 »

Tutustu enkeliterapiaan ihan konkreettisesti. Minulla ei ole masennus, mutta en ole tuntenut kunnolla korkeampien voimien apua. Mm Anu Wyskiel voisi auttaa tässä. Jos et todella konkreettisesti koe enkelin voimaa, siis energiaa mitä voivat antaa, saattaa omat voimat ollakin vähissä. Minä alan käyttää jos jonkinlaisten voimien toivomista apuun, enemmän kuin ennen. Pitää muistaa pyytää. Enkelissä on todennäköisesti enemmän voimaa kuin ihmisessä, varsinkin elämän väsyttäessä. Enkelit ei olleet ennen minulle erityisen läheisiä, mutta nyt jollain tavalla enemmän, samoin kaksoisliekki, joka ei olekaan täällä ihmisen hahmossa vaan tuolla ylhäällä.

www.elamankeha.com

tai www.regressioterapia.com

Usein masennuksen pohjana on erillisyyden tunne omasta korkeammasta minästä, henkioppaasta, kaksoisliekistä tai suojelusenkelistä, siis mieli kokee että on erossa korkeimmasta, jossa on vain rakkaus, ei voi olla masennusta.

Tai mene meditatio-opetukseen ohjaajan avustuksella.

Tietoisuus ei voi olla masentunut, alempi mieli on. Pitää puhkaista tie mielen ohi tietoisuuteen, mieli on alempaa olemusta/ egoa.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2006 20:01:22 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Karoliina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 06.05.2006 21:20:35 »

Entä vaihtoehtohoidoista Reiki, oletko kokeillut sitä? Suosittelen. Sitä saa myös kaukohoitonakin. Ja tuo enkeliterapia vois olla kans hyvä, itse en ole ollut hoidossa, muuten kuin itsekseni olen enkeleihin tutustunut.  angel
Voimia sinulle!  smitten

T: Karoliina
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #12 : 07.05.2006 21:13:33 »

Hei!

Kiitos auttavista vastauksista!  smitten
Lähipiirissäni on enkeliterapiaa ja reikihoitoa osaavia ihmisiä. Olen vähä vähältä tutustunut noihin enkeleihinkin enemmän. Musta vaan välillä tuntuu, että kohtalo tai jokin vaan leikittelee mun kanssa. Heittelee ympäriinsä.
Huomiseksi pitää pyytää paljon energiaa ja suojelusta, kun toivottavasti tapaan erään henkilön, johon liittyy paljon tunteita ja kohtalokysymyksiä. Haluan kuitenkin tavata hänet, vaikka vain hakeakseni takaisin sen palasen sieluani, minkä hän aikanaan mukaansa repäisi...
Tuntuu kuin olisin ollut jonkinlaisessa tulikokeessa kuluneen viikon aikana. Saan osaksi kiittää teitä, että olen kuitenkin mielestäni selvinnyt suhteellisen hyvin (tähän asti). Smiley
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 08.05.2006 20:02:23 »

Hei!

Moni kuuluu saanen avun e-epasta, eli siis etyyliesteröidyistä rasvahapoista. Ei aivan luonnontuote, vaan luonnontuote joka on käsitelty siten, että rasvahapot pääsevät paremmin veri-aivoesteen läpi vaikuttamaan aivoihin. Itse en ole noita masennuskautena syönyt, vaan ihan muuten vaan ja havaitsin silti melkoista piristymistä.

Minulla masennukseen ja ahdistukseen auttoi vain ja ainoastaan se, että tietoisesti ryhdyin muuttamaan sitä täpaa, jolla katselen itseäni maailmaa ja muita ihmisiä. Ihan jopa sananvalinnat, joita käyttää puhuessaan ja ajatellessaan vaikuttavat mielialaan. Tällainen muutos vaatii sitkeyttä, mutta minun kohdallani se kannatti.

Serotoniinitasoa nostavat myös laulaminen ja hymyileminen. Vaikka hymyilisi väkisin kun ei yhtään hymyilytä, se nostaa serotoniinitasoa. Laulaminen vielä tehokkaammin.

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #14 : 08.05.2006 23:10:11 »

Oho, laulaminen! Ihmekös, kun se tuntuu tehoavan tosi paljon apeaan mieleen. Aina ei kuitenkaan oo mahdollista laulaa, tai minä en ainakaan kehtaa, jos paikalla on muita ihmisiä.

En sitten tavannut tänään "kohtalonoikkua". Ei ilmoitellut itsestään mitään. Onneksi kuitenkin jotenkin onnistuin energiatasojeni nostoon eilen ja meditoin tarot-kortteja, joista tuli aika pahoja (miekkojen 9 - julmuus, maljojen 5 - pettymys). Tunsin energian yhtäkkiä ympäröivän ja taisi jopa enkeli tulla käymään. Nostin vielä yhden kortin, jonka sanoin olevan enkelini kortti minulle, tuli valttien aurinko.  Smiley

Mutta tiedän, että vaikka energia nyt nousikin, niin sehän saattoi olla vain tätä tilannetta varten kuten pyysinkin.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: