Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppanuutta vai katastrofi? Tulkintaa-apua pyydän  (Luettu 4829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
atsalea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.01.2013 18:27:09 »

Hei!

Voisiko joku avata tätä tekemääni yhteensopivuuskarttaa minun ja rakkaani välillä? Minulla on uskomaton, uniikki :Smiley kyky vaistota tämän ihanan  smitten miehen tekemisiä. Olisimmeko onnellisia? Onko tulkinnassa tukevia tai tuhoavia aspekteja? Kannattaako minun ottaa tämä mies tosisaan? Onko uskollinen?

Aurinko  Neliö Saturnus 0.11 -194
Merkurius  Yhtymä Venus 2.01 183
Merkurius  Oppositio Neptunus 0.30 -75
Venus  Neliö Merkurius 1.56 -155
Venus  Sekstiili Pluto 0.57 52
Mars  Sekstiili Aurinko 0.47 128
Jupiter  Trini Aurinko 2.49 73
Jupiter  Neliö Uranus 0.04 -113
Saturnus  Oppositio Jupiter 3.25 -42
Saturnus  Trini Saturnus 1.02 57
Uranus  Neliö Uranus 0.29 -92
Neptunus  Neliö Mars 2.21 -70
Neptunus  Sekstiili Saturnus 1.27 38
Pluto  Oppositio Jupiter 1.41 -47
Pluto  Trini Saturnus 2.47 30
  561 -788 -227
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.01.2013 15:38:08 »

Synastriassa näyttävät nyt puuttuvan tyystin klassiset parisuhdekuviot, joita ovat mm. nousumerkkien vastakkaisuus, Kuunsolmujen tai Vertexin osuminen johonkin tärkeään kohtaan (AC, Aurinko, Kuu), Aurinko-Kuu -aspektit ja Venus-Mars -aspektit. Myös Kuu-Venus ja Aurinko-Venus -aspektit puuttuvat. Et ole tosin tuota huonejakoa huomioinut listassasi, se voisi valaista lisää yhteensopivuudesta. Mutta jotenkin minua arveluttaa, jos Kuut eivät tee mitään erityistä kulmaa millekään. Joitakin fyysisen vetovoiman indikaattoreita löytyy, mutta ainakaan näillä tiedoilla en liputtaisi sielunkumppanuuden puolesta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
atsalea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 22.01.2013 21:26:04 »

Valitettavasti minulla ei ole tuon enempää tietoa tähän lisättäväksi. Kiitos vastauksestasi  Smiley
tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.03.2013 09:35:59 »

Onko nouseva merkki kuinka isossa roolissa, kun tutustutaan pidemmälle vai onko se vaan niitä asioita jotka vaikuttaa suhteen alkumetreillä, että kiinnostuuko toisesta vai ärsyttääkö jopa toinen ilman että edes tuntee koko ihmistä.

Mulla on  kuu rapu
ja eräällä miespuolisella ihastuksellani ( smitten) taas nouseva merkki  rapu
ja heti ensitapaamisen jälkeen aistin miehessä jotain herkkyyttä, sellasta piilossa olevaa romantiikkaa. Ja menin ja ihastuin samantien. Ja kunnolla.

SITTEN miehen  kuu harka ja minun  aurinko skorpioni, eli vastamerkit (minulla laskeva  harka) ja kyllä, meillä on tietynlainen jännite välillämme tai ainakin minä aistin sen, mutta vaikea uskoa ettei se toinen sitä huomaisi. Vähän myös sellainen "kissa-hiiri" -leikki meneillään, ettei kumpikaan haluais joustaa mutta molemmat haluais toiselle puhua. Eli jääräpäät, "minä en ainakaan eka" -kuvio....  uglystupid2

mutta, onko totta että vesimiehen ja skorpionin välillä on alussa vahvaa vetovoimaa? Mies on  aurinko vesimies, ja kyllä huomaan hänessä vesimiehen piirteitä noin ulkoisen käytöksen perusteella (paljon ystäviä, seurallinen, sarkastinen, ei jaksa "diibadaaba" -keskusteluja), mutta kahden kesken keskustellessa tulee sellainen olo, että toi ymmärtää mua ja minä häntä.

eli voiko noin paljon nouseva merkki ja kuumerkki vaikuttaa, että vaikka aurinkomerkit ei MUKA olisi niin hyvä yhdistelmä, noi pelastais paljon?
« Viimeksi muokattu: 05.03.2013 12:48:31 kirjoittanut jubilee » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 07.03.2013 09:24:04 »

Mulla on useita ihmisiä elämässä, joiden kanssa on synastriassa auringot neliössä. Yksikään ei ole kylmäksi jättänyt, tullaan toimeen joko erinomaisesti tai ei ollenkaan (jälkimmäinen on pieni vähemmistö). Että ei se yksi neliö vielä mitään automaattisesti pilaa, voipi tuoda jännitettä ja mielenkiintoa toisiaan kohtaan.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: