Onko nouseva merkki kuinka isossa roolissa, kun tutustutaan pidemmälle vai onko se vaan niitä asioita jotka vaikuttaa suhteen alkumetreillä, että kiinnostuuko toisesta vai ärsyttääkö jopa toinen ilman että edes tuntee koko ihmistä.
Mulla on
ja eräällä miespuolisella ihastuksellani (
) taas nouseva merkki
ja heti ensitapaamisen jälkeen aistin miehessä jotain herkkyyttä, sellasta piilossa olevaa romantiikkaa. Ja menin ja ihastuin samantien. Ja kunnolla.
SITTEN miehen
ja minun
, eli vastamerkit (minulla laskeva
) ja kyllä, meillä on tietynlainen jännite välillämme tai ainakin minä aistin sen, mutta vaikea uskoa ettei se toinen sitä huomaisi. Vähän myös sellainen "kissa-hiiri" -leikki meneillään, ettei kumpikaan haluais joustaa mutta molemmat haluais toiselle puhua. Eli jääräpäät, "minä en ainakaan eka" -kuvio....
mutta, onko totta että vesimiehen ja skorpionin välillä on alussa vahvaa vetovoimaa? Mies on
, ja kyllä huomaan hänessä vesimiehen piirteitä noin ulkoisen käytöksen perusteella (paljon ystäviä, seurallinen, sarkastinen, ei jaksa "diibadaaba" -keskusteluja), mutta kahden kesken keskustellessa tulee sellainen olo, että toi ymmärtää mua ja minä häntä.
eli voiko noin paljon nouseva merkki ja kuumerkki vaikuttaa, että vaikka aurinkomerkit ei MUKA olisi niin hyvä yhdistelmä, noi pelastais paljon?