Mulla on semmonen käsitys, että useimmiten sijaissynnyttämisessä se lapsi on kuitenkin biologisesti niiden omien tulevien vanhempiensa oma. Ei tosin aina kai kai kuitenkaan.
Ja kaikenmoisia oloja tietenkin voi tulla tälläisestäkin tilanteesta, ne voi hoitaa hyvin, huonosti tai hyvin huonosti, niin kuin ihmiset nyt yleensä tilanteensa elämissään hoitavat.
Se on täysin luonnollista että sen oman lapsen tavalla tahi toisella haluaa, ja tahtoo seurata hänen maailmaantuloaan aivan alusta loppuun. Maailmassa on vaikka kuinka paljon lapsia ilman rakkautta juu; ilmestyy aina tämmöisissä keskusteluissa
Minä en pystyisi moiseen touhuun, se olisi aivan liikaa minulle handlata, mutta kunnioitan kyllä, ja ihmettelen, heitä jotka siihen pystyvät...lähinnä siis niissä tapauksissa kun vaikka sisar synnyttää lapsen sisarelleen, aivan ilman rahan siirtymistä mihinkään...se raha siinä välissä ja ventovieraat ihmiset vähän sitten mietityttävät, ja muutenkin, hoidetaanko kaikki asiat nyt ja tulevaisuudessa sen lapsen kannalta parhain päin?