Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen paluu  (Luettu 11687 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #15 : 17.01.2013 18:34:52 »

Sorry Lilli - olisi pitänyt sanoa!! Ajattelin vain, että kai ne Saturnuksen paluut suurinpiirtein samoja asioita merkitsevät molemmissa paluissa - paitsi ei niitä lapsia  crazy2 Kolmatta paluuta ei välttämättä koe, ja jos kokeekin, niin onkohan silloin enää kiinnostunut astrologiasta...  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 17.01.2013 18:59:30 »

Älähän nyt, tein viime talvena tulkinnan miehen sukulaiselle, joka täytti silloin 88 vuotta, 3. Saturnuksen paluu on tällä hetkellä menoillaan.

Ikävämpi juttu oli tietysti, että tämä sukulainen unohti lukeneensa koko tulkinnan, eli vähän meni harakoille sekin työ.  Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #17 : 09.07.2013 12:37:42 »

Viekää tuo  saturnus pois  buck2

Mullei taida olla muita vaihtoehtoja kun koettaa kattoa mitä mun pitää kattoa...osaako joku auttaa, että minkälaisia asioita mun pitäis tässä eritoten tarkastella, jotta saisi suurimman hyödyn tästä pysähdyksestä irti? Aina sillä on kaksi puolta tarjota, nuijalla päähän ja paskaa kilo puoli on hyvin hanskassa, mut niinkun jos kääntys sisäänpäin ja koettas nähdä laajemmin, tai varmaankin syvemmin, asioita...

Eli  saturnus on pyshätynyt kymmenisen kaariminuutin tarkkuudella mun r syntymästaurnukselle, joka on huoneesa 10.  skorpioni merkissä yhtymässä onnenpisteeseen.
Hauskasti kuunpaluukin on  skorpioni nousuinen,  pluto kakkosessa siellä ja melkein kaikki muut kaverukset kasihuoneessa.

Jotenkin olo, että nyt olis hyvä tehdä semmonen summa summarum kaikesta tän paluun kulminoituessa tälläviissiin.
En vain oikein osaa katsoa tarpeeksi laajasti, kyse on varmaan paljon isommista jutuista kun siitä että kaikki on raskasta ja menee vähän mönkään ja on ainakin hankalaa jollei ihan mönkään mene. Ihan fyysistä olemusta myöten väsyttää.

Mitähän mulla olis kasassa? Noh, ulkoiset olosuhteet...tai niiden olemattomuus ja koti on kihnaavia asioita. Samaten kun entiset ihmissuhteet tai eripurat, mites se loppukaan, mihin siinä tultiin? Ja sitten samankaltaiset hankalat tilanteet noin yleensä tuppaavat kerta toisensa jälkeen vastaan...olen toiminut kuten ennenkin, vaikka tiedän kyllä mitä siinä tulisi tehdä, mutten vain halua ruveta siihen, välttelen mieluummin....tilanteet koskevat lähinnä omien rajojeni asettamista ja eritoten osoittamista suhteissa muihin ihmisiin.

Pulisenpa näitä tähän, tässä on aika oiva tilaisuus katsastaa tuota Saturnusta ja mitä se tuo, jos vaan osaa.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2013 13:03:41 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #18 : 09.07.2013 18:23:34 »

Aika osuvasti sanottu tuo samanlaisten asioiden tekeminen yhä uudestaan ja uudestaan, vaikka tietää jo alussa hakkaavansa päätään tosi kovaan tiiliseinään. Puhun nyt siis ihmissuhteista, joissa olen toistanut samaa mallia ihan liian pitkään. Nyt on löytynyt se kultainen lanka, joka toivon mukaan irroittaa minut itselleni vahingollisesta käyttäytymisestä. Ainakin tuntuu siltä, että nyt tiedän, mitä elämältä haluan enkä enää tyydy vähempään. Saturnuksen paluu on kyllä laittanut koville ja välillä on kontattu maassa, mutta nyt tuntuu tosi hyvältä. En suostu enää olemaan kynnysmatto tai muiden tarpeiden täyttäjä! Ansaitsen parempaa.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: