Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tummanpuhuvan mieshahmon näkeminen  (Luettu 11847 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Yggdrasil
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.01.2013 18:18:22 »

Hei, rekisteröidyin vasta tälle foorumille ja päätin aloittaa aiheen ilmiöstä, joka on vaivannut minua läpi nuoruuden ja aikuisuuden. Tämän aloituksen voi toki siirtää johonkin ketjuun, jossa näitä asioita käsitellään yleisesti. En kuitenkaan löytänyt semmoista pienen etsimisen jälkeen.

Asiaan: Joka kerta kun suljen silmäni, lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa, mutta usein varsinkin nukkumaan mennessäni näen tumman/lähes mustan hahmon silmissäni, josta erottuu pään ja hartioiden muoto. Hahmo muistuttaa enemmän miestä kuin naista. Koen asian hyvinkin uhkaavana, nimittäin hahmo joskus lähestyy minua ja onkin yhtäkkiä suurena "edessäni", kunnes taas loittonee. Tämä on osaltaan myös ärsyttävää ja raivostuttavaa, koska pidän sitä todennäköisesti mielikuvitukseni tuotteena, mutta en löydä minkäänlaista kiinnekohtaa hahmolle. Olen käynyt läpi sukulaisiani ja perhettäni, mutta en näe mitään rationaalista tekijää sille, miksi alitajuntani kehittelee tuollaisia kuvia heistä. Tarkennan vielä, että tällä möykyllä ei ole kasvoja. Se on kuin ihmisen varjo.

Onko teillä muilla ollut tätä samaa? Onko kyse jostain aivan somaattisesta jutusta eli vaikkapa silmien kiinni laittamisessa tapahtuvasta "kuvioiden muodostumisesta", jotka vain sattuvat näyttämään ihmishahmolta...
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 17.01.2013 18:46:34 »

Usein näen itsekkin kun laitan silmät kiinni, itselläni se ei ole lainkaan uhkaavaa. Smiley Onko sinulla alitajunnassasi jokin "mörkö" siis joku pelko tai asia mitä et ole käsittellyt? Hmmm...
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 17.01.2013 22:54:13 »

Minullekin ilmestyy, mutta oikeastaan vain halutessani ja kutsuessani, mieshahmo sellaisessa puolittaisessa unitilassa. Hahmo on kyllä vaalea eikä laisinkaan pelottava, päinvastoin. Joskus juttelen hänelle ja kysyn jotakin ja hän vastaa "kyllä" räpsyttelemällä silmäripsiäni kiinni tiiviiseen tahtiin. Jos vastaus on ei, niin silloin ei räpsytystä. Uskon olevan jonkinlainen enkeli, joka matkassani kulkee. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta tilanne on ihan rauhallinen ja mieli hyvä ja seesteinen noiden "visiittien" jälkeen. Tätä en kyllä astrologiaa tai muita henkitieteitä uskovalle sanoisi - veisivät vielä minut hoitoon  angel
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 18.01.2013 11:34:40 »

Samaa ajattelin kuin har.za, että josko olis joku käsittelemätön mörkö siellä mielessä..
Voihan kyseessä olla joku henki joka on tullut sua kiusaamaan tai ihan hänellä voi olla asiaakin.. Seuraavan kerran kun ilmestyy, niin kysy siltä, että mitä haluat..
Tai käske ihan suoraan mennä pois häiritsemästä sun elämää..
Koetko miten henkimaailman asiat muuten.. siis pelottaako niissä jokin?
Voihan olla, että oma mielesi on tehnyt hänestä pelottavan vaikka oikeasti ei olisikaan mitään uhkaavaa..
tallennettu

..just go with the flow..
Yggdrasil
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 18.01.2013 12:26:32 »

Kiitos vastauksista  Smiley

Tuo alitajunnassa oleva "mörkö" on hyvä tulkinta. Sellaisia meinaan varmasti löytyy. Henkijutut hieman pelottavat minua, vaikka olenkin niistä kiinnostunut. Olen lapsena ollut hyvinkin herkkä aistimaan kaikkea - toisin sanoen pelkäämään - ja herkkyys jatkui aikuisikään asti, mutta on nyt vähentynyt. Olen niin sanotusti vasta heräilemässä henkiasioihin, ts. ottamassa maailmankuvaani senkin mahdollisuuden, että "jotain on", mitä ei pelkin naturalistisin keinoin voida selittää.

Tuosta hahmosta sen verran, että olen itse selvästi antanut sille uhkaavan merkityksen. Se pelottaa minua, koska en tiedä mikä se on.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 18.01.2013 13:14:25 »

Tuosta hahmosta sen verran, että olen itse selvästi antanut sille uhkaavan merkityksen. Se pelottaa minua, koska en tiedä mikä se on.
Tuossahan se on koko homman ydin  Wink Tuntematon pelottaa, ja tämäkin varmasti syyttä suotta. Ehkä hän on opas joka morjestaa tai enkeli joka sanoo hyvää yötä. Tai sitten ihan vaan joku silmien valoheijastuma mikälie normaali ilmiö josta olet nyt kehittänyt tllaisen mystisen hahmon koska olet näitä henkimaailman asioita alkanut pohtimaan. Oli niin tai näin, en usko että on syytä huolehtia, toivota hyvää yötä.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Plumeria7
Vieras
« Vastaus #6 : 15.02.2013 21:34:56 »

Heips! Etsipä käsiisi kirja nimeltä Pekka Ervast vastaa kysymyksiin. Sieltä löytyy hyvä selitys kokemaasi.  Pääpiirteissään se menee näin: Sinulla on mahdollisesti mediumistisia taipumuksia, jolloin erität itsestäsi eetterivoimaa, johon jokin astraalimaailman olento tarttuu esiintyäkseen. Hän voi olla edesmennyt tuntemasi henkilö tai sitten ei. Tällöin on hyvin tärkeää voittaa pelko itsessäsi, sillä pahat voimat voivat käyttää sitä pelkoa hyväkseen. Oikeasti mikään ei voi vahingoittaa sinua, paitsi henget voivat herättää pelkomme ja vahingoittaa hermostoa ja sydäntä sillä tavalla. Tällaisessa tilanteessa voi ajatella henkiolentoa ikään kuin äidin / isän näkökulmasta lapsenaan (lämmöllä ja rakkaudella).  Täytyy siis oppia kohtelemaan kaikkea ja kaikkia rauhallisesti ja pelottomasti. Näin siis neuvoo Ervast. Olen itse kokenut vastaavaa ennen kun luin mainitsemani kirjan. Olen selvinnyt sellaisesta tilanteesta kuvittelemalla itseni palloksi, joka on täynnä rakkautta ja johon ei voi tunkeutua. Jos muu ei auta silloin, kun pelkoa ei pysty pitämään loitolla, Jeesuksen Kristuksen nimen sanominen kolme kertaa torjuu ei-kutsutun vieraan henkimaailmasta. Toivottavasti näistä neuvoista on jotain apua.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 17.02.2013 21:09:49 »

Tän hahmon luokittelussa auttaisi hieman seuraava tieto;

Oletko selkeästi hereillä kun tuo hahmo ilmestyy? Vai oletko jonkinlaisessa puoliunessa?
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 17.02.2013 23:39:22 »

Näen itsekin usein ja olen useita vuosia nähnyt tumman mieshahmon, jolla on välillä kasvot, välillä ei. Ensimmäinen kokemus tästä hahmosta oli kun heräsin yöllä siihen kun tummahahmoinen 1800- luvun käsinkudottuun kankaiseen pukuun pukeutunut mies seisoo sänkyni vierellä. Seisoo vaan hiljaa, jokseenkin surullisena, ei uhkaavana. Tottakai säikähdin suunnattomasti ja kuvittelin kuvitelleeni myöhemmin kaiken.

Tästä näystä tuli mörkö: en ymmärtänyt miksi minä koin tämän ja jossain vaiheessa päätin unohtaa koko asian. Kun nyt muistelen, huomaan että kokemus oli jollain lailla silloiselle kasvavalle nuorelle ihmiselle aika jännittävä, kun muisti pyrkii unohtamaan sen kauhun, mihin heräsin ja missä tunnelmissa käänsin hahmolle selkäni.

En ole varma, onko se tämä sama mies, joka on yrittänyt sitkeästi ilmestyä minulle siitä lähtien. Ehkä on, ehkä ei, mutta tummia varjoja ja vilahuksia näkyy- miehen energioissa. Koskaan en saa kysytyksi perustietoja: Kuka olet, mistä tulet, voinko auttaa, kun tulee pelko ja sitten hahmo häviää. Päivällä tämä kaikki tuntuu niin selkeältä: seuraavan kerran kysyn ääneen! Mutta kun tulee yö ja herään, en uskallakaan. Vaihtelee onko hahmolla keho tai kasvot. Välillä sängyn vieressä leijuu energiaa, joka rupeaa muotoutumaan, kun sitä katsoo tai sille antaa luvan muotoutua. Kommunikointiyritykset tule lähes poikkeuksetta yöllä, ehkä siksi että sillon on vastaanottavassa tilassa.

Viime yönä joku mieshahmo häiritsi untani: tällä kertaa miehellä oli kasvot, se ei ollut niinkään kaukaa kun 1800-luvulta, veikkaisin parinkymmenen vuoden takaa. Yritti kertoa kovasti jotakin, mutta pelko voitti: pyysin Arkkienkeli Mikaelilta unirauhaa ja sanoin "En halua vastaanottaa mitään viestiä nyt, kiitos!" Ja tunsin, kun minut silitettiin uneen.

tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 18.02.2013 21:23:14 »

Voi hyvinkin olla edesmennyt henki joka yrittää kovasti ottaa yhteyttä. Etene asian kanssa niin että jos on liian suuri pelko asiaa kohtaan niin kiellä sen läsnäolo ja jos se on henki niin sen ei pitäisi enää vaivata sinua.  Smiley

Verninia voin niin samaistua kokemuksiisi..pelottavaa ja olenkin kieltänyt henkien yhteydenotot mutta aion kohta taas kohdata ne meni syteen tai saveen..Toivottavasti ei sitten tarvitse taas kieltää vaan olla yhteyshenkilönä sinne suuntaan  Smiley

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 12.04.2013 00:28:53 »

Voi hyvinkin olla edesmennyt henki joka yrittää kovasti ottaa yhteyttä. Etene asian kanssa niin että jos on liian suuri pelko asiaa kohtaan niin kiellä sen läsnäolo ja jos se on henki niin sen ei pitäisi enää vaivata sinua.
Tumma mies on pysynyt taka-alalla: ei herättele enää minua öisin, koska pyysin näin. En kuitenkaan käskenyt poistua, joten saa nähdä. Vilahduksia näkyy.

Olen kuitenkin alkanut heräillä useina öinä valkoisen leijuvan valon läsnäoloon, joka ottaa muotoaan: kasvot tulee näkyviin ensin. En ole vielä uskaltanut katsoa loppuun, saati kysyä millä asialla liikkuvat, uskaltaisinpa! Voi, kun tulisivat päivällä näkösälle!

Verninia voin niin samaistua kokemuksiisi..pelottavaa ja olenkin kieltänyt henkien yhteydenotot mutta aion kohta taas kohdata ne meni syteen tai saveen..
Hyvä! Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #11 : 13.04.2013 11:57:50 »

Näitä on nähty täälläkin. Tuttuja ovat ja vihamielisistä energioistaan huolimatta niiden kanssa voi neuvotella sovun.
Mun reviiri, mun säännöt.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
aliciame
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 24.09.2014 02:03:51 »

Olen tässä vuosia miettiny tuota hahmojen näkemistä koska itsellä on kokemusta sängyn päädyssä seisovasta (ei ollenkaan pelottava tai paha), ikkunasta tunkeutuvasta (toi mukanaan voimakkaan pelon ja ahdistuksen tunteen mutta tämä ennestään sängyn päädyssä ollut ajoi sen tiehensä) ja sitten ohi kiitävistä hahmoista joita usein pelästyn. Myöskin kissojen hahmoja näin joskus. Ihmishahmoista oli taukokin kunnes reilu vuosi sitten näin jälleen työpaikalla. Mietin monesti että onko nämä omia kuvitelmia vai mitä ne sitten ovat. Eikä ole väliä onko ollu yö vai päivä. Nähty on. osaisiko joku näihin vastata että mitä ne sit on?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: