Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäsi opettaja  (Luettu 5468 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 22.01.2013 13:08:09 »

Ajattelin virittää keskustelua siitä kuinka helposti sitä saattaa rakastua opettajaansa, tässä mielessä ihminen toimii henkisenä tiennäyttäjänä ja opettajana ja nyt on kyse kahdesta ihmisestä jotka rakastuvat toisiinsa ja saa elämänsä tilaisuuden.
Oletteko jo tavanneet jing/jang sielun tasolla olevaa ihmistä?
Itse menin rakastumaan henkiseen opettajaani joka toimi siis ihan tavallisena miehenä johon satuin rakastumaan. Kuin tajusin että koko suhteemme oli pelkkää opettamista puolin jos toisin ja suhde oli todella raskas mutta rakkauteni tähän mieheen niin tajuttoman suurta että suren vieläkin meidän eroa. Mutta eihän siitä mitään tullut kun peilasimme toinen toistemme pimeitä ja kipeitä puolia jatkuvasti että itse uuvuin tähän.
Minulla on tällä hetkellä myös  pluto oppositio  venus ja kuin luin astro comista tulkinnan tästä niin tajusin (myös näkyjen ja unien kautta) että this is a life time opportunity.
Tämä mies sattuu vieläkin olemaan läsnä korkeammassa henkisessä ulottuvuudessa ja hän opettaa vieläkin vaikka emme maallisella tasolla olla missään tekemisissä. Tajusin, että kun puhutaan sielunkumppanuudesta ja on kaksoisliekkejä ynm. että en välttämättä ole valmis tällaiseen suhteeseen koska olemme tietyssä mielessä niin samanlaisia mutta silti toinen toistemme vastakohtia. Se vaati todella suurta tasapainoa, havaitsin  Tongue
Mites teillä on mennyt, kokemuksia?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 22.01.2013 14:14:17 »

Niinpä niin.
Miehellä oli Pluto yhtymä Venus, mm. kun aloimme uudelleen olla yhdessä...Rohkeutta tarvitaan, sillä omat pelot katsovat vastaan, ja omat virheet...ymmärtämistä ja luottamusta tarvitaan...hirmuisia tunteita, hyvässä ja pahassa. Se on raskasta opiskella läksyjään läpi ryskeellä joka päivä, mutta ei tule tasapaksua missään vaiheessa mistään. Ääripäitä ja kaikki tai ei mitään meininkiä tulee usein vastaan.
Kaikki unelmat ovat mahdollisia ja käsin kosketeltavissa, mutta erittäin kovan työn takana. Niin lähellä mutta silti niin kaukana.
Ja minä olen ainakin mennyt rytkeellä kohti 7.huoneen  rapu noususolmuani tässä taaplatessa, joten suunta mitä luultavammin on oikea.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 22.01.2013 14:39:55 »

Se se on opettavaista; osata päästää irti oman itsensä ja kaikkien muidenkin vuoksi.

Nyt ollaan uusintakierroksella tässä, ja virheistä on kait opittu  ja on todistettu, että kummallakin on lopulta niin moinen motivaatio olla yhdessä, että ongelmista ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin selvitä. Ja jostain tuon eron aikana niitä työkaluja vain tuli lisää  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 22.01.2013 15:17:53 »

Juuh, ainakin tässä tapauksessa SAMAN ihmisen kanssa jonkin aloittaminen on ehkä vaikeampaa kuin se voisi olla kenenkään muun kanssa, kun aloittaisi uudelta pohjalta eikä olisi niitä vanhoja eripuria ja sotkuja siellä menossa mukana ollenkaan.
Voi elämää Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.01.2013 07:37:58 »

Eka ajatus oli, että mitä ystäviä muka  Grin Grin
Huijjausta Cheesy Cheesy

Tuommonen suhde...niin te voitte olla jotenkin muutenkin tekemisissä kuin parisuhteessa, mutta siitä huolimatta te peilaatte toistenne notkoja ja mäenhuippuja, ma luulen.

Mutta selkeämpi olo ja paremmat energiat kuulostaa aivan mahtavalta...no niin, tunsin sen itsekin Cheesy

Minä koen että olen tässä omassa jutussani melkoisen veitsen terällä....siis minulla on ollut tilaisuus valita joko rakkaus tai pelko, ja valitsin rakkauden, mutta joudun valitsemaan sen ilmeisesti aina uudelleen ja uudelleen  :Smiley
tallennettu
Mervi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 30.01.2013 16:22:11 »

Täällä myös nainen joka on kohdannut ns. elämän opettajan. Huhh....kyllä on monet ristiriidat käyty läpi ja monet kerrat erottu kahden vuoden aikana, joka on tunnettu. Oikeastaan me molemmat ollaan opettajia toisillemme. Oltiin kaksi kuukautta taas erossa ja sinä aikana kumpikin tiedosti sen Rakkuden joka meillä molemmilla on toisiamme kohtaan. Kumpikin kaivattiin sinä aikana toisiamme, etsittiin uusia suhteita ja kokeiltiin. Kuitenkaan ei oltu voitu unohtaa toisiamme ja suhteet kariutui tai oikeamme eivät edes voineet alkaa, kun ei ollut valmis siihen.
Niinpä kohdattiin n. viikko sitten toisemme ja voi valtava sitä molemminpuolista silmien loistetta Cheesy......ei vähään aikaan voitu kuin tuijottaa toisiamme ja sitten syleillä. Tunne oli niin suuri ettei sitä voi sanoin edes kuvata. Nyt on keskusteltu ja itketty.....itketty ja keskusteltu Cry Mutta se miten tää ero osoitti molemmille sen Rakkauden toisiamme kohtaan on aivan käsittämätöntä.
Ennen meillä oli niin paljon itsessä käsittelemättömiä asioita joita toinen osasi oikein hyvin heijastaa ja nostaa pintaan.Niinpä suhteemme "kipuili" koko ajan. Itse tunsin ahdistusta hänen seurassaan ja muutuin ihan joksikin muuksi kuin mitä oikeasti olin. Meidän energiat eivät olleet balansissa :Smiley Nyt kuitenkin asiat ovat hyvin ja kannatti pitää taukoa, sillä ei varmasti muuten oltais osattu enään arvostaa toisiamme ja nähdä sitä suurta Rakkautta jota tunnemme toisiamme kohtaan. Vei kaksi vuotta aikaa ennenkuin edes tajuttiin miten syvästi Rakastamme toisiamme.
Elän tässä hetkessä, luottaen ja uskoen että pahin meidän välillä on käyty läpi ja nyt on aika tasapainoisen suhteen astua esiin.
Opittu on paljon ja vielä opitaankin, mutta uskoisin että nyt se on helpompaa. Olen tuntenut miten energiamme ovat samalla taajuudella.....ihan eri tavalla kuin ennen. Taistelut on taisteltu ja karma opittu....näin tunnen sydämessäni.
Tääsä yksi tarina Elämän opettajasta joka kääntyi onnelliseksi smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 30.01.2013 17:34:23 »

Ihanaa kuulla iloinentyttö, olen niin iloinen teidän molempien puolesta ja kiva tietää että meitä on enemmänkin   smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 18.02.2013 00:02:07 »

Eikös lähes kaikki elämän kontaktit opeta meille jotain? Vai onko olemassa joku, joka antaa ja jolle antaa oppia suhteessa eniten?

Mun elämään on sattunu monta opettajaa: lyhyitä pätkiä: vuorokaudesta kolmeen vuoteen läsnäoloa. Eikä sillä ajalla ole mitään merkitystä, koska joskus läksy on menee perille lyhyemmässä ajassa. Kun tapaa opettajan, sen huomaa. Lyhyen kohtaamisen jälkeen on vaikea päästää menemään, mutta ehkä vielä vaikempaa silloin, kun tajuaa että nyt tämä katkeaa vuosien jälkeen. Riippuu tilanteesta.

Usein myös vaihtelee se, onko itse viestinviejänä, opettajana vai opetetaanko minua. Toisinaan se toimii molemminpuolin, tai kaikki kontaktit täällä perustuu molemminpuoliseen kommunikaatioon, mutta usein toinen on se joka opettaa ja toinen se joka oppii. Kun tajuaisikin sopivasti järjellä näitä asioita käsitellä, ei tulisi suurta draamaa, spekulaatiota tai itsesyytöksiä siitä, että joku häviää elämästä. Mutta niin se vaan menee. Mulla on tässä opittavaa: irtipäästämisessä ja sen ymmärtämisessä.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2013 00:04:20 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: