Lilim*
|
|
« : 22.01.2013 15:21:18 » |
|
Hei onkos kellään suositella oikeasti hyvää meediota/selvänäkijää Länsi-Suomesta, Tampereelta esimerkiksi? Sellaista joka todella saa yhteyden ja osaa kertoa mitä on meneillään. Harriet Piekkola on ilmeisesti järkyttävän hintava tavata kasvotusten.. Toki tuolla astron auttajalistalla on yhteystietoja mutta kun ei viitsisi tällä taloudellisella tilanteella lähteä hakuammuntaan.. Niin ja myös kunnon regressioterapeutti on myös hakusessa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2013 15:23:05 kirjoittanut Lilim* »
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
sasape
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1 : 22.01.2013 15:56:33 » |
|
Mua kiinnostais kans tuo Meedio Tre-Pori alueelta. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #2 : 22.01.2013 17:22:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Nefarian
|
|
« Vastaus #3 : 22.01.2013 17:58:58 » |
|
oletko ironia kokenut hänet hyväksi aiemmin vai mistä osaat suositella..?
|
|
|
tallennettu
|
..just go with the flow..
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #4 : 22.01.2013 22:05:51 » |
|
joo, kävin ja sitten kävi varmaan 10 mun jälkeen kavereita, yks huono ja 10 hyvää kokemusta siis. eikä oo kallis ja tekee puhelintulkintakankin , muutoin ottaa näsilinnankadulla vastaan
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #6 : 24.01.2013 09:04:15 » |
|
Niin nämä on taas näitä että ikinä ei voi kaikkia asiakkaita miellyttää vaikka miten seisoisi päällään. Onko teillä tuosta Piekkolasta kokemusta? Jotenkin kiinnostaisi tämä tyyppi mutta se hinta..
|
|
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #8 : 24.01.2013 10:01:57 » |
|
Niin tuo on kyllä jännä miten joidenkin ihmisten kohdalla ei tunnetusti pätevä näkijäkään saa mitään tuntumaa. Itse en ole koskaan ennen näkijän tai meedion vastaanotolla käynyt, enkä edes halua tietää parisuhteesta tai lapsista, tai mitään muitakaan tulevaisuuden kommervenkkejä. Että niitä ei tarvitse kohdallani nähdäkään. Lähinnä tässä nytmeneillään olevat muutokset ja tapahtumat liittyen henkiseen kehitykseen. Miksi tapahtuu, miten vaikuttaa, mitä seuraa, kukamitähäh : . Ja tässä kohtaa meedion yhteydestä yläkerran kavereihin olisi hyötyä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #9 : 24.01.2013 11:35:13 » |
|
nii, emmääkä oo tainnu kaikille "oikein" nähdä. claudia eve on kans hyvä. sehän ottaa treella vastaan rautatieasemaa vastapäätä hotellissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
|
« Vastaus #10 : 24.01.2013 11:57:38 » |
|
Ei minullekaan kukaan ole koskaan kyennyt tarkasti näkemään tulevaa. Tätä hetkeä ja olotilaa kylläkin mutta ei pitkän tähtäimen päätöksiä. Mutta en syytä siitä näkijää vaan olen luonteeltani aika impulisiivinen ja saatan tehdä päätöksiä todella nopeasti ja muutenkin saatan olla aika arvaamaton. Mutta minulla onkin sellainen prosessi päällä että minun tulisi alkaa luottamaan omiin näkyihini ja opastuksiin enemmän, eikä aina hakea sitä vastausta ulkopuolelta.
|
|
|
tallennettu
|
You were born to be real not to be perfect.
|
|
|
Nefarian
|
|
« Vastaus #11 : 24.01.2013 12:04:13 » |
|
ite toivoisin löytäväni hyvän regressioterapeutin.. joka mahdollisesti osais hypnoosia.. olisko sellasista tietoa..?
|
|
|
tallennettu
|
..just go with the flow..
|
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #13 : 24.01.2013 16:45:52 » |
|
Sillä hetkellä kaikista mahdollisin ratkaisu voi olla helposti nähtävissä, mutta sekin on vain mahdollisuus. Valinnoilla on se viimeinen sana.
Kyllä. Usein ihmiset menevät tapaamaan selvänäkijää siinä toivossa että tämä näyttää ja kertoo mitä tulisi tehdä ja miten tulee käymään. Mitä merkitystä elämällä siinä tapauksessa on jos koko homma tulee alusta loppuun valmiina, ehdottomana pakettina ja joku sitten vielä meille kertoo mitä paketti sisältää. Olemmehan täällä kuitenkin oppimassa ja kokemassa. Muokkaamassa elämäämme valintojemme kautta. Uskon tosin että selvänäkijä (ja omassa tapauksessani erityisesti meedio) voisi valoittaa käynnissä olevien asioiden merkitystä ja ennen kaikkea vahvistaa sitä omaa uskoa ja mielenrauhaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #14 : 24.01.2013 16:58:46 » |
|
Meediolle menon kanssa kannattaa myös osata kuunnella omaa sisintään. Kyllä se tietää milloin on oikea aika mennä (jos on) ja kyllä se ohjauskin yleensä hoituu kuin itsestään. Silloin paketti on yleensä kohdallaan. Meediohan ei ole ennustaja! Neuvot ja ohjaus mitä henkimaailma antaa ovat "herättelyä" asioissa johonkin suuntaan. Myös lohtua tuovaa. Katso tuolta auttajalistasta kolahtaako kukaan..... Olen sitä mieltä, ettei meedioita voi verrata toisiinsa, jokainen tekee hengentyötä omalla energiallaan ja tavallaan hyvin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|