Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Treelta meediota?  (Luettu 12659 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 24.01.2013 16:45:52 »

Sillä hetkellä kaikista mahdollisin ratkaisu voi olla helposti nähtävissä, mutta sekin on vain mahdollisuus. Valinnoilla on se viimeinen sana.
Kyllä. Usein ihmiset menevät tapaamaan selvänäkijää siinä toivossa että tämä näyttää ja kertoo mitä tulisi tehdä ja miten tulee käymään. Mitä merkitystä elämällä siinä tapauksessa on jos koko homma tulee alusta loppuun valmiina, ehdottomana pakettina ja joku sitten vielä meille kertoo mitä paketti sisältää.  Wink Olemmehan täällä kuitenkin oppimassa ja kokemassa. Muokkaamassa elämäämme valintojemme kautta.
Uskon tosin että selvänäkijä (ja omassa tapauksessani erityisesti meedio) voisi valoittaa käynnissä olevien asioiden merkitystä ja ennen kaikkea vahvistaa sitä omaa uskoa ja mielenrauhaa.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #16 : 24.01.2013 16:58:46 »

Meediolle menon kanssa kannattaa myös osata kuunnella omaa sisintään. Kyllä se tietää milloin on oikea aika mennä (jos on) ja kyllä se ohjauskin yleensä hoituu kuin itsestään. Silloin paketti on yleensä kohdallaan.
Meediohan ei ole ennustaja!
Neuvot ja ohjaus mitä henkimaailma antaa ovat "herättelyä" asioissa johonkin suuntaan.
Myös lohtua tuovaa.
Katso tuolta auttajalistasta kolahtaako kukaan.....
Olen sitä mieltä, ettei meedioita voi verrata toisiinsa, jokainen tekee hengentyötä omalla energiallaan ja tavallaan hyvin  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #17 : 24.01.2013 19:36:24 »

Piekkola on hyvä,samoin Naden mutta kamalan kiireisiä kumpikin.
Harriet laittoi mulle viestin että vasta maaliskuussa hänel on seuraava vapaa aika. No treffataan sit puolentoista kk:n kuluttua.
Eihän se Eve ole meedio.
tallennettu
sasape
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 25.04.2013 07:49:46 »

Kävin Tampereella Harriet Piekkolan yleisötapahtumassa ja voi sanoa, että kokemus oli kerrassaan mahtava.. Ihan varmasti menen vielä uudelleenkin, kun tänne lähelle taas tulee.  smitten Sain itse 3 yhteydenottoa ja se tunne, kun alkoi energiat virtaamaan... Voih..  smitten Suosittelen todella lämpimästi Harrietia.  Smiley

Ja tuosta ohjauksesta vielä sen verran, että itse olen joskus miettinyt, että olis mielenkiintoista mennä, mutta se on jäänyt ajatuksen tasolle. Sitten unessa edesmennyt isäni sanoi minulle, että minun pitää mennä huhtikuussa Tampereelle. Hän vielä sanoi, että älä mieti asiaa sen enempää se kyllä tulee eteesi kun on sen aika. Ja niinhän se meni.. Kaikki järjestyi kuin itsestään..  smitten
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 25.04.2013 08:23:59 »

Hei minä suunnittelin myös meneväni tuonne Piekkolan meediotilaisuuteen mutta oli muuta menoa sitten, ehkä ensi kerralla sitten. Piekkolasta  on jotenkin hyvä fiilis vaikken ole koskaan livenä häntä edes tavannut. Paljonko liput maksoi ja oliko paljonkin yleisöä?  angel
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
sasape
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 08.10.2013 11:10:29 »

Liliam.. tulee vastaus vähän myöhään... Grin mutta liput oli muistaakseni 10 tai 12€. =)
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: