Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkomerkin hallitsija planeetan sijainti  (Luettu 15636 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Nikita*
Vieras
« : 04.05.2006 15:08:03 »

Hei tuli mieleeni, että jos kerran Nousumerkin hallitseva planeetta ja sen sijainti on koko kartan hallitsija niin mikä merkitys on Aurinkomerkin hallitsevan planeetan sijainnilla?

Itse olen Au Jouskari ja Jupiter on 23' Skorpionissa 6. huone.

NousuRavun hallitsija Kuu on 23' Kaloissa 11. huone.

Mitäs näistä saisi irti?

Muuten onko tästä ollut aikaisemmin juttua jossain? Vinkatkaa jos on.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2006 11:21:06 »

Enpä muista onko erityisesti auringon hallitsijaplaneetasta ollut juttua, mutta hyvä kun otit aiheen esille. Planeettahallitsijoiden sijainnin kautta kun saattaa monesti löytää hyviä oivalluksia kartoista.

Aurinko-, nousu- ja kuumerkki ovat tärkeimpiä tekijöitä kartalla ja ilman muuta kannattaa tutkailla myös niiden hallitsijaplaneettojen sijainnit. Niiden kautta löytyy linkityksiä tiettyihin elämänalueisiin. Esim. sinulla kun aurinkomerkin hallitsija on kuutoshuoneessa, niin voisin kuvitella että ilmentäisit jouskarimaisuuttasi parhaiten juuri työelämässä. Skorppari ja 6. huone ovat symboliikaltaan aika erilaisia kuin Jousimiehen merkki, joten kaikki ominaisuudet eivät ehkä pääse ihan täysin "valloilleen" tällaisella sijainnilla. Voisin kuvitella sinut tekemään jotain rohkeutta ja avoimuutta vaativaa työtä mutta kuitenkin skorpparimaisella alalla...psykologia tai erilaiset terapiat, nuorisotyö, "salapoliisihommat", rahoitusasiat tms. Lilli voi keksiä lisää. Wink

Nousumerkin hallitsija kuu vesimerkissä taas herkistää entisestään suhtautumistasi muihin ja muiden sinusta saamaa kuvaa. Huone 11 viittaisi kuitenkin siihen, että tämä empaattinen ja herkkä puoli sinusta tulisi esiin enemmänkin suuremmissa joukoissa, kuten ystäväpiirissä tai muissa sosiaalisissa ympyröissä.

Tunnistatko itseäsi näistä? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #2 : 05.05.2006 13:47:44 »

Kiitos Ajatus.

Tunnistin kyllä itseni ja tuli mieleeni, että tuo 6.huoneen Skorpioni teema korostuu vielä siinäkin, että huoneen kärki on Skorpionissa.

Tuo Kuun tulkinta oli mielenkiintoinen. Olisin muiden seurassa jotenkin herkempi ja empaattisempi kuin itsekseni... Hmm... Tuota pitääkin miettiä...  idiot2

Huh
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.2006 08:16:45 »

Tunnistin kyllä itseni ja tuli mieleeni, että tuo 6.huoneen Skorpioni teema korostuu vielä siinäkin, että huoneen kärki on Skorpionissa.

Ahaa, no varmasti sitten skorpparimaisia teemoja voi löytyä.

Lainaus
Tuo Kuun tulkinta oli mielenkiintoinen. Olisin muiden seurassa jotenkin herkempi ja empaattisempi kuin itsekseni... Hmm... Tuota pitääkin miettiä...  idiot2

Tjaa, en sitten tiedä voiko tällaisia asioita varsinaisesti vertailla tai mitata. Smiley Varmasti tuo herkkyys näkyy sinussa ihan yksityisestikin, onhan se osa sinua. Mutta sijainti tosiaan vihjaisi siihen että tämä puoli sinusta tulisi esiin etenkin noissa 11. huoneen asioissa.
tallennettu

Asc Kauris
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #4 : 09.05.2006 09:19:03 »

Kun rakastan sekoittaa asioita keskenään niin otetaanpas sitten vielä dwadit mukaan.  :Smiley

Tuli nimittäin mieleeni tuosta että olenko seurassa empaattisempi kuin itsekseni niin minullahan on se NousuRapu sekä Skorpionin dekanadissa että dwadissa. Tämä kyllä jotenkin vihjaisi siihen, että ne syvimmät tunteet ja ajatukset jäävät usein kuitenkin muilta piiloon.

Jupiter on Leijonan dwadissa. Jos Jupiter kertoo siitä missä tuntee olonsa mukavaksi ja rennoksi niin minä sitten oikeasti olen kotonani kait parrasvaloissa...  :Smiley hehe

Kuu siirtyi Jousimiehen dwadiin. Kartan hallitsija dwadeissa siis olisi Pluto Neitsyt dwadissa.

Ei tästä kyllä enää niin empaattista kuvaa muodostu... vai?  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.05.2006 09:27:54 »

kuu on kaikkein herkin VASTAANOTTAJA
ehkäpä se ei olekaan mikään signaalin LÄHETTÄJÄ vaan REAGOIJA siellä
ihmisten keskuudessa,mutta syvällä piilossa,
tiedostamattomien tunteiden tulkki antennit viritettyinä=vakiintunut paikkasi
yhteiskunnassa eli 11 huoneessa
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #6 : 09.05.2006 09:47:25 »

Jep jep, nikillä oli hyvä kommentti. Samoin huomasin noita toisia ketjuja lukiessa, että opiskelet sairaanhoitajaksi! Tämäkin ehkä sopisi samaan teemaan? Smiley
tallennettu

Asc Kauris
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #7 : 09.05.2006 10:13:37 »

Aivan Kuu ottaa vastaan eikä niinkään reagoi.

Ajatus, Valonkantaja opiskelee sairaanhoitajaksi. En minä.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 09.05.2006 13:10:05 »

Ajatus, Valonkantaja opiskelee sairaanhoitajaksi. En minä.  Smiley

Plääh, niinkös se olikin - anteeksi. :Smiley Sotkin teidät iloisesti. Grin Jokohan tuo tr Neptunus alkaa lähennellä Merkuriustani, kun olen sössinyt viime päivinä ihan urakalla.
tallennettu

Asc Kauris
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 10.05.2006 14:01:53 »

...Ja sitten voisi tätä salapoliisityötä jatkaa miettimällä mitä aspekteja tekevät kartan hallitsija ja aurinkomerkin hallitsija keskenään (jos mitään)?

Minullakin Kuu Kaloissa (ja 11. huoneessa, olen *Nikita*n tavoin nousurapu). Kuu ei tee Venuksen kanssa mitään yleisimpiä aspekteja. Olen aur-Vaaka ja Venus on omassa merkissään (siis Vaa'assa Smiley). Olisiko tässä yksi johtolanka siihen, että tunnen nousu- ja aurinkomerkkini keskenään melko huonosti yhteensovitettaviksi? Vieläpä  aurinko aspect_squ askendentti, huoh.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #10 : 11.05.2006 14:01:15 »

Hmm Kuu Kalat tekee kolmiota Jupiteriin Skorpionissa, että ihan hyvissä väleissä nämä karttani kaksi hallitsijaa tuntuvat olevan...  :Smiley Kun sen vain huomaisi jotenkin...  idiot2
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 12.05.2006 08:56:53 »

Tämä aurinkomerkin hallitsija muuten ehkä selittääkin ainakin vähän sitä, miksi astro.com listaa mulle Jousimiehen Shocked ykköseksi merkeistä, vaikkei siellä muuta ole kuin tuo neptunus (heh, aspect_con Pars Fortuna) sekä pari asteroidia joihin en ole vielä ensinkään perehtynyt... Ottaakohan se vertexinkin huomioon tai jotain aspekteja.

En tiedä tuota astro.comin logiikkaa, mutta varmasti tuo aurinkomerkin hallitsija liittyy siihen. Ylipäätään se saattaisi katsoa Jousimiehen lisäksi Jupiterin ja yhdeksännen huoneen vahvuudet.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Fiona
Vieras
« Vastaus #12 : 12.05.2006 19:30:26 »

Lainaus
Hei tuli mieleeni, että jos kerran Nousumerkin hallitseva planeetta ja sen sijainti on koko kartan hallitsija niin mikä merkitys on Aurinkomerkin hallitsevan planeetan sijainnilla?

Shocked En ole tiennytkään, että nousumerkin hallitseva planeetta ja sen sijainti on koko kartan hallitsija! Siispä...6. huone, ja  venus oinas. Kieltämättä, olen työteliäs ja palan helposti loppuun. Tulisuuttakin löytyy! Vai ymmärsinkö nyt ihan oikein...
 neptunus on minulla  kauris ja 3. huoneessa. Mitähän se kertoisi minusta... buck2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #13 : 12.05.2006 22:28:41 »

Onko tuosta nousumerkin hallitsija-jutusta keskustelu jossain??? Jos on niin osoitetta pliis, en löytänyt, lienenkö jo niin unenpöpperössä, etten vaan huomaa....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 24.06.2012 23:44:28 »

Eiks kartan hallitsija ole se, joka on vahvimmin edustettuna? Mulla tulee Pullenilla Neptunus. Onko sillä oikeesti niin väliä, mikä se hallitsija on, kun ei sitä kai siltikään voi erottaa muista?

Mulla toki on  aurinko vesimies  askendentti jousimies ja Uranus ja Jupiter yhtymässä  :jousimies:ascilla...Jupiterko se hallitsija sitten olis?
 kuu oinas...mars on yhtymässä kaikenlaiseen kaloissa kakkosessa...myöskin tuohon kuuhun.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: