Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unessa silta  (Luettu 6237 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
minzi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.02.2013 05:50:19 »

Nyt on kyllä ihan pakko kirjoittaa tästä unesta minkä näin. Unessa ylitin siltaa jossa puuttui kaide toiselta puolelta. Se oli todella korkeallakin vielä se silta. sitten huomasin että siltaa korjataan ja silta on poikki. Minun olisi pitänyt ajaa semmoiseen mistä nosturilla nostetaan auto sillalta alas. Mutta mitäs ku olin jo pudonnu. Mutta tulinki hyvin nätisti omalla autolla ilman mitään apuja maahan turvallisesti ja kukaan ei voinut uskoa että ei käyny mitenkään. Mutta sitten alhaalla ajattelin että ei mun oo pakko ees mennä tuota kautta kotiin ku tiedän toisenki reitin. Ja unessa näin myös talon missä oli tulvinut vettä sisälle . ei joka huoneeseen mutta kuitenki tulvaa oli.
kiitos todella paljon tästä jos joku tulkitsee.  Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 12.02.2013 17:40:06 »

Oon miettinyt tätä, tosi hieno uni ja olisi kiva jos muutkin heittäisi ajatuksia.  Smiley

No, joka tapauksessa kokeilen itse ensin heittää jotain. Ensinnäkin tämä varmaan käsittelee jotain mennyttä tai meneillään olevaa asiaa.  
Silta yhdistää kaksi asiaa, kaksi elämänvaihetta, kaksi ihmistä ehkäpä kenties? Ja sinä teet matkaa ilmeisesti kotiinpäin (eli todennäköisesti "hyvään suuntaan") koko ajan, vaikka mainitsetkin kodin vasta loppupuolella.
Silta on kaidepuolena vaarallinen eli matka ei taida käydä ilman pelkoa, silta on poikki ja korjaus ei ole valmis eli jokin uhkaa matkaasi oikeaan suuntaan ihan erityisen paljon. Tarjolla on turvallinen nosturi alas mutta putoat, mutta sinun ei käykään kuinkaan... ja sitten muistat että kotiin on toinenkin reitti. Eli selviät matkan vaaroista säikähdyksellä ja huomaat että oikeaan suuntaan pääsee helpomminkin, turvallisemminkin. Onko tämä toiveikkuutta, vai oletko huomannut näin käyneen?

Veden tulviminen symboloi unissa tavallisesti tunteiden tulvaa. Onko talo symboli sinusta, vai jostain toisesta ihmisestä joka on tunteiden tulvan vallassa?

Aika ohueksi nyt jäi tämä tulkintani, hmmm.  Huh
tallennettu
minzi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2013 08:07:03 »

Kuulostaa todella toivekkaalta tämä sinun tulkintasi. Minulla on kyllä tilanne elämässäni että se tuntuu vähän pelottavaltakin että miten tästä kaikesta selviän mutta tuo tulkintasi antoi heti minulle semmoisen toivekkuuden että kaikki menee hyvin tai hyvään suuntaan ...kiitos tuhannesti !!!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 14.02.2013 11:10:28 »

Olipas kiva kuulla jos auttoi smitten
Paljon jaksamisia sinulle!
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 14.02.2013 11:26:22 »

Mulla tuli mieleen tarot-pakan Narri-kortti. Eli tämän kahden elämäntilanteen välillä liikkuminen on varmasti vaikeaa ja aikaa vievää, mutta uni tahtoisi viestiä että mokaamisenkin varaa on, ei tarvitse pelätä virheiden tekoa koska sinulla on karmallinen onnekkuus mukanasi. Eli ei kannata pelätä turhaan, elämä kantaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: