Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katsoisiko joku ihana epätoivoisesti ihastuneelle?  (Luettu 6102 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
White Lily
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 11.02.2013 19:05:07 »

Heips,

olen ihan tavattoman ihastunut yhteen mieheen. Hänessä oli ensi näkemisestä / hetkestä lähtien jotain erityistä puoleensavetävyyttä, mitä en ole kyllä aiemmin näin vanhavana tuntenut ketään kohtaan. Tuolloin olin vielä parisuhteessa, joten nämä tuntemukseni jäädytin. Kesällä pidimme yhteyttä myös vapaa-ajalla ja tapasimme muutaman kerran, mutta tämä tuli liian pian eroni jälkeen. En ollut valmis.  Mutta edelleen tämä mies vain pörrää ajatuksissa.  Näkyyköhän tähän mitään? Vai täytyykö minun taas vaan jäädyttää tunteeni häntä kohtaan.
Toki kaiken muunkin tiedon otan vastaan, mitä tulevaisuudestani näytetään... Kiitollisena smitten
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2013 20:26:16 »

Teemanasi näyttää olevan vanhasta luopuminen. Kun olet valmis, elämääsi on tulossa lämmin rakkaussuhde, johon haluat myös sitoutua pysyvästi.
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 11.02.2013 20:49:07 »

Heips,

olen ihan tavattoman ihastunut yhteen mieheen. Hänessä oli ensi näkemisestä / hetkestä lähtien jotain erityistä puoleensavetävyyttä, mitä en ole kyllä aiemmin näin vanhavana tuntenut ketään kohtaan. Tuolloin olin vielä parisuhteessa, joten nämä tuntemukseni jäädytin. Kesällä pidimme yhteyttä myös vapaa-ajalla ja tapasimme muutaman kerran, mutta tämä tuli liian pian eroni jälkeen. En ollut valmis.  Mutta edelleen tämä mies vain pörrää ajatuksissa.  Näkyyköhän tähän mitään? Vai täytyykö minun taas vaan jäädyttää tunteeni häntä kohtaan.
Toki kaiken muunkin tiedon otan vastaan, mitä tulevaisuudestani näytetään... Kiitollisena smitten


Kaikkein kätevintä olisi ottaa yhteyttä tuohon mieheen ja kysyä missä mennään  coolsmiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #3 : 11.02.2013 22:00:09 »

Heips,

olen ihan tavattoman ihastunut yhteen mieheen. Hänessä oli ensi näkemisestä / hetkestä lähtien jotain erityistä puoleensavetävyyttä, mitä en ole kyllä aiemmin näin vanhavana tuntenut ketään kohtaan. Tuolloin olin vielä parisuhteessa, joten nämä tuntemukseni jäädytin. Kesällä pidimme yhteyttä myös vapaa-ajalla ja tapasimme muutaman kerran, mutta tämä tuli liian pian eroni jälkeen. En ollut valmis.  Mutta edelleen tämä mies vain pörrää ajatuksissa.  Näkyyköhän tähän mitään? Vai täytyykö minun taas vaan jäädyttää tunteeni häntä kohtaan.
Toki kaiken muunkin tiedon otan vastaan, mitä tulevaisuudestani näytetään... Kiitollisena smitten


Kaikkein kätevintä olisi ottaa yhteyttä tuohon mieheen ja kysyä missä mennään  coolsmiley


 Grin Grin Grin

Aivan mahtava vaustaus. Voinko minäkin kysyä sinulta elämän-neuvoja, sitten jos sellanen hetki iskee.

 Kiss


---

Nostin nyt kuitenkin sinulle, White Lilly, enkelikortin ja nousi Yezalel:

"Voimakas seksuaalinen vetovoima vaikuttaa sinuun. Sosiaaliset tabuut ovat sinulle nyt merkityksettömiä."

"Taistele leionan tavoin asiasi puolesta. Näytä voimasi ja koita ylitsepäästä pelostasi siihen liittyen. Olet loistavassa asemassa saavutaaksesi sen minkä haluat sillä poikkeuksellisen suosiolliset tuulet puhaltavat nyt elämässäsi. Tämä vaikutus voi auttaa sinua laajentamaan tuttavapiiriäsi. Unohda kaikki sosiaaliset tabuut, niillä ei ole mitään merkitystä. Henkilökohtaisissa suhteissa voit nyt olla antelias."


Sellanen kortti nousi sinulle.

Soita nyt ihmeessä sille miehelle. Smiley

/A

tallennettu
White Lily
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 11.02.2013 23:15:15 »

Kiitos ihanaiset  smitten Ja naurutkin! Että kiitos siitäkin Cheesy

Voi kun kaikki olisikin niin helppoa  Wink Olemme useamman kerran tekemisissä viikoittain toisissa merkeissä, ja se tekee tähän oman haasteensa. Jos häntä ei kiinnostakkaan enään sillai, niin kuitenkin toimeen olisi tultava Cheesy Cheesy Ja turhaan en haluaisi "vaivaannuttaa" meidän eloa.... siksi hiukkasen kaipasin teidän näkemystä. Viesteistänne sain ainakin rohkeutta miettiä mitä jos sittenkin ....
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 11.02.2013 23:17:49 »

Heips,

olen ihan tavattoman ihastunut yhteen mieheen. Hänessä oli ensi näkemisestä / hetkestä lähtien jotain erityistä puoleensavetävyyttä, mitä en ole kyllä aiemmin näin vanhavana tuntenut ketään kohtaan. Tuolloin olin vielä parisuhteessa, joten nämä tuntemukseni jäädytin. Kesällä pidimme yhteyttä myös vapaa-ajalla ja tapasimme muutaman kerran, mutta tämä tuli liian pian eroni jälkeen. En ollut valmis.  Mutta edelleen tämä mies vain pörrää ajatuksissa.  Näkyyköhän tähän mitään? Vai täytyykö minun taas vaan jäädyttää tunteeni häntä kohtaan.
Toki kaiken muunkin tiedon otan vastaan, mitä tulevaisuudestani näytetään... Kiitollisena smitten


Kaikkein kätevintä olisi ottaa yhteyttä tuohon mieheen ja kysyä missä mennään  coolsmiley


 Grin Grin Grin

Aivan mahtava vaustaus. Voinko minäkin kysyä sinulta elämän-neuvoja, sitten jos sellanen hetki iskee.

 Kiss



Kysyä voi, vastauksen laatua en takaa  Grin
Meinaan, kun tämä omakin elämä on yhtä vuoristorataa...
« Viimeksi muokattu: 11.02.2013 23:21:01 kirjoittanut Yep » tallennettu
White Lily
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #6 : 13.02.2013 17:39:04 »

Tuo hiukan haasteiteita lenkille lähtö kun kilometrejä välillämme niiiin monta. Mutta tää muuten olisi oikein hyvä. Cheesy Cheesy
Täytynee miettiä kyllä kuinka lähestyä, koska sen tiedän että tämä mies voi hiukka säikähtääkkin, jos liian suoraa kysyn. Tänks vinkistä  Smiley

« Viimeksi muokattu: 13.02.2013 20:09:48 kirjoittanut White Lily » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 13.02.2013 18:58:33 »

Kiitos ihanaiset  smitten Ja naurutkin! Että kiitos siitäkin Cheesy

Voi kun kaikki olisikin niin helppoa  Wink Olemme useamman kerran tekemisissä viikoittain toisissa merkeissä, ja se tekee tähän oman haasteensa. Jos häntä ei kiinnostakkaan enään sillai, niin kuitenkin toimeen olisi tultava Cheesy Cheesy Ja turhaan en haluaisi "vaivaannuttaa" meidän eloa.... siksi hiukkasen kaipasin teidän näkemystä. Viesteistänne sain ainakin rohkeutta miettiä mitä jos sittenkin ....


Miksi se olisi vaivaannuttavaa? Ei sen tarvitse olla. Kuten FairyNight vinkkasi, sen voi tehdä rennosti.

Usein mietin, miksi toisesta tykkääminen olisi huono juttu. Jos joutuu tykkäämisen kohteeksi, se ei velvoita mihinkään. Mukavaahan se on, että tykätään.
Jos ihastuu johonkin eikä saa vastarakkautta, sekään ei ole maailmanloppu - ainakaan pitäisi olla. Sitten se on vaivaannuttavaa ja noloa, jos uhkaat hypätä mereen, roikut nilkassa kiinni tai muuten romahdat.

Rento lähestyminen ja pystypäin perääntyminen ei jätä tilannetta vaivaantuneeksi.

Onnea matkaan!
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #8 : 13.02.2013 19:08:06 »

Joo niin ja hei, enemmän sä tuut katumaan sitä, ettet tehnyt asialle mitään kun sitä, että teit! Rohkeutta nyt vaan ja onnea tosiaan!


/A
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #9 : 13.02.2013 19:17:09 »

Joo niin ja hei, enemmän sä tuut katumaan sitä, ettet tehnyt asialle mitään kun sitä, että teit! Rohkeutta nyt vaan ja onnea tosiaan!


/A

Totta!
Voi mennä iso rakkaus sivu suun, tai ainakin yksi kokemus.
tallennettu
White Lily
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #10 : 13.02.2013 20:04:52 »

Joo niin ja hei, enemmän sä tuut katumaan sitä, ettet tehnyt asialle mitään kun sitä, että teit! Rohkeutta nyt vaan ja onnea tosiaan!


/A

Totta!
Voi mennä iso rakkaus sivu suun, tai ainakin yksi kokemus.

Totta niin tämäkin, nyt täytyy alkaa keräämään rohkeutta.... iikkkk....   smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: