Ensiksi haluan kiittää jo etukäteen ihmistä, joka sua ajatuksen tai toisen aiheelleni.
Olen tutustunut hyvin mielenkiintoiseen henkilöön ja hän kovasti yrittää kaikin keinoin saada minua uskomaan ja luottamaan häneen ja tunteisiinsa. Itselläni on suhteista niin kovat ja karut muistot niskassa ja tunnistan hänessä tiettyä ihmistyyppiä, josta haluan pysyä kaukana (entisen kaltainen..) Hän on kuitenkin kovin ihana ja tuntuu aidosti välittävän minulle tunteitaan, joten päätin kurkistaa hänen karttaansa (luvalla tietenkin), mutta nyt olen aivan pihalla. Yritin kovasti lukea ja tulkita hänen karttaansa, mutta minulle ei oikein avaudu. Olen tehnyt kokonaiset 10h muistiinpanoja (lupasin myös hänelle kertoa mitä saan selville), mutta menen koko ajan vain enemmän ymmälleni ja nyt ajattelin rohkaista, josko joku voisi minua jeesiä. Olisin siitä todella kiitollinen, sydämestäni asti!
=
=
=
=
=
=
Kartalla näkyi jumalansormi & haasteellinen kolmio.
-
huoneessa 1. ,
-
huoneessa 1. ,
-
huoneessa 1.
-
huoneessa 2. ,
-
huoneessa 2.
-
huoneessa 3.
-
huoneessa 4.
Huoneet 5,6,7,8 tyhjiä.
-
huoneessa 9.
-
huoneessa 10.
-
huoneessa 11. ,
-
huoneessa 11. ,
-
huoneessa 11. ,
-
huoneessa 11.
-
huoneessa 12. ,
-
huoneessa 12,
-
huoneessa 12.
Neliöt:
-
,
-
,
-
,
-
Kolmiot:
-
,
-
,
-
Sekstiilit:
-
,
-
,
-
,
-
,
-
,
-
,
-
Yhtymät (mikäli käsitin oikein, kartalla oli
useita vieritysten..)
Kartta oli horisontin yläpuolinen (osasinkohan ilmaista oikein..) ja vasenpuoli oli vahvempi kartassa.
Niin ja perääntyviä oli
Oppositio
huone 3 ja
huone 9.
En tiedä todellakaan osasinko ilmaista itseäni oikein, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Kiitos kaikille ihanille, jotka suovat edes hetken ajastaan tälle kartalle.