Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmasta vapautuminen!  (Luettu 14185 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 18.02.2013 09:26:50 »

Seuraavaksi huomaan olevani keittiössä, joka on kirkkaan valkoinen ja kiiltävä..tajuan hakeneeni asperiinin kipuihin mutta huomaankin itkeväni ja suuni on täynnä murskaantuneita pillereitä..kinastelen edelleen henkilön kanssa joka virnuilee ja nauraa minulle..huudan itkien henkilölle että katso mitä sait minut tekemään ja sinä väitit auttavasi minua..tämä tarkoitti unessa itsemurhaa..huomaan lopulta että tämä virnuileva ihminen jota vastaan tappelen olenkin minä itse..katson peilikuvaani keittiössä ja syljen pillereitä ulos itkien ja sanoen etten tahdo kuolla.

Tästä tulee mieleen, että olisiko sinulla jotenkin itsetuhoisia ajatuksia tai onko toiveena, että pääsisi jo pois täältä fyysiseltä tasolta kärsimästä. Taisit käydä kamppailua oman varjosi/egosi kanssa ja nythän otit nyrkkeilymatsissa erävoiton (syljit pillerit pois ja haluat elää).

Ja voihan tuon unen niinkin ymmärtää, että karmasta saa lomaa vain elämien välissä. Ei siitä noin vain pääse kikkakolmosilla. Ovathan kristitytkin yrittäneet sitä jo 2000 vuotta eri sanoin: kun vain uskoo Jeesukseen, niin tämä antaa kaikki synnit anteeksi.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2013 09:46:08 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.02.2013 12:52:18 »

Ihan kaikki sielut kokeilevat ihan kaikkea. Hyvä/paha, ikävä/mukava ovat fyysisen tason harhoja ja eri ihmiset määrittelevätkin ne aivan eri tavoin. Sielulle kaikki kokemukset ovat haluttuja, aivan kaikki!

Huomenta!

Tähän on ihan pakko kommentoida. Minun sieluni ei kyllä todellakaan kokeile kidutusta,murhaamista ym. kauheita juttuja! Eihän voi olla mahdollista että murhaisin ihmisen ja selittäisin kaikille etten tehnyt väärää vaan sieluni halusi kokemuksen ja väärää ei ole olemassa vaan se on vaan fyysisen tason harhoja. Huh mitä tekstiä täällä..

Luepa tämän ketjun http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=63435.msg367307#msg367307 sivulta 4 nimimerkin Alauda viesti ja minun vastaukseni siihen. Hän oli ymmärtänyt asian täsmälleen samalla tavoin kuin sinä, mikä on erittäin kaukana siitä mitä minä olen tarkoittanut. En jaksa kirjoittaa nyt samaa jälleen uudelleen, mutta tuo yksi viesti tuon keskustelun sivulla 3 ja minun vastaukseni siihen koskee juurikin samaa asiaa jonka sinä nyt ymmärsit minun näkökulmastani tavalla, joka on fyysisen harhan vaikutusta.

Olit mukana siinäkin keskustelussa, mutta ehkä et lukenut ko. viestiäni - tai sitten olet vain eri mieltä asiasta?
« Viimeksi muokattu: 18.02.2013 13:50:41 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 18.02.2013 13:57:14 »

Niin mistä ketjusta ja sivulta luen vastauksen koska eihän tässä ketjussa ole kuin kaksi sivua + linkki toiselle sivulle jossa ei ole alauda ollut keskustelemassa?

Siis missä on vastauksesi koska haluan kyllä yrittää ymmärtää mutta jos sanot että ihan kaikki sielut kokeilevat ihan kaikkea niin miten se nyt on joku harha koska olet sanonut ettet jätä kirjoituksiisi ylimääräisiä tulkinnanvaroja?

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 18.02.2013 14:59:39 »

Tässä on pieni lainaus karmasta, linkki alla.

http://www.michaeleducationalfoundation.com/michael-system-basics/relationships-with-people

"The one unchanging rule is karma. Part of being on the physical plane is having intense experiences so you can learn from them. The whole point of coming to the physical plane is to learn.

Karmas do not have to be initiated. If you see yourself heading towards a karmic situation, you can stop and decide not to pick up that karmic thread-whether it is a creation or a clean up. Once you begin a karma, however, you will stay with it to the end. The only choices you have in karma are putting it off until later (that life or another, if it is a payback), not getting involved in the first place (if it is a new opportunity for karma), or going ahead and doing it. Once you begin a karma, you will do it all the way until the end. When you are in the middle of a karma, you really can't judge what the end will be if it is a payback, or what exactly your essence wants to learn from this situation if it is a creation. You will, however, notice when it is over because the intensity will be gone.

You cannot "forgive" karma or let someone off from paying you back. There is, however, sometimes a certain amount of "karmic transmutation" that occurs if you are paying back an infant-soul karma as an old soul. Perhaps instead of taking a life to pay back when you were murdered, the person in karmic debt to you might save your life or somehow give you a life by giving birth to you. Both parties will still, somehow, experience the opposite side of the situation they experienced before, in order to come to balance.
tallennettu

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #19 : 18.02.2013 15:39:05 »

Niin mistä ketjusta ja sivulta luen vastauksen koska eihän tässä ketjussa ole kuin kaksi sivua + linkki toiselle sivulle jossa ei ole alauda ollut keskustelemassa?

Siis missä on vastauksesi koska haluan kyllä yrittää ymmärtää mutta jos sanot että ihan kaikki sielut kokeilevat ihan kaikkea niin miten se nyt on joku harha koska olet sanonut ettet jätä kirjoituksiisi ylimääräisiä tulkinnanvaroja?

Eklektikon viestissä on linkki toiseen keskusteluun, mitä vähän aikaa sitten käytiin.  Linkki menee suoraan Alaudan viestiin ja siitä pari viestiä alemmas on Eklektikon vastaus siihen. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 18.02.2013 16:11:27 »

Juu-u liian hätäisesti luin!

Eli siis entisissä elämissäni olisin ollut murhaaja,kiduttaja ym. karmeat jutut? No huhhui. En varmasti!
Minun sielu on yhtäkuin mieleni eli minulla ei ole ns. kahta persoonaa kehossani. Karmaan uskon jonkin verran että esim. paha teko kostautuu mutta se tapahtuu tässä elämässä ei entisissä.

Tosin ajatus on ihana että syntyisimme aina uudestaan ja uudestaan ja sekin vain siltä osin että en olisi mikään tappaja ym. missään elämässä.

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 18.02.2013 16:31:16 »

Hmmm.
Se on jännä, miten jotkut asiat on itselle aivan selviä ja hyväksyttäviä ja osa maailmankatsomusta...asioita, jotka tuottavat oikeastaan vain mielenrauhaa...ja toisille ihmisille ne samat asiat ovat kauhistus ja ei ikinä! asioita...se on jännä. Ja se on hyvä muistaa. Että monenmoisilta paikoilta tätä teatteria täällä katsellaan ja näytellään, ja täytyy omaa näkökantaansakin julki tuodessa olla ehkä aina kuitenkin hieman sensitiivinen, jottei hyvä asia hukkuisi kanssaihmisten vastareaktioon, jolloin aletaan keskustella jostain muusta kuin siitä mistä alkujaan puhe oli.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 18.02.2013 17:15:33 »

Karma ja entiset elämät pysyvätkin spekulatiivisina uskonasioina siihen asti, kunnes tullaan sellaiseen elämänvaiheeseen, jossa ne aktivoituvat. Joillakin on jo lapsena vahva karminen jakso, jollakin toisella ehkä joskus keski-iässä (kuten minulla). Siinä kun sitä vaihetta käy käytännössä lävitse, niin oppii kyllä aika hyvinkin, miten se toimii. Vanhat sananlaskut sanovat, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, tai että ympäri mennään, yhteen tullaan tai että sitä niittää, mitä kylvää. Kaikki ovat kuvauksia syyn ja seurauksen laista, joksi karman voi mieltää. Ikä ja kokemus auttavat hahmottamaan syitä ja seurauksia paremmin ja omiin tekoihin tulee paljon harkintaa mukaan, jolloin karmavelkojen maskutavatkin voivat olla melko moninaiset. Ei siis pelkkää silmä silmästä - meinkiä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #23 : 18.02.2013 18:20:57 »

^ Niin, karmaa voi maksaa myös esim hoitamalla sairasta lastaan/puolisoa tai isovanhempaa. Joku saattaa tuntea voimakasta halua käydä katsomassa vanhaa mummoaan sairaalassa. Se saattaa olla karmanmaksua edellisen elämän laiminlyönneistä. Helppoa, yksinkertaista ja mukavaa  angel
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 18.02.2013 19:16:16 »

^ Niin, karmaa voi maksaa myös esim hoitamalla sairasta lastaan/puolisoa tai isovanhempaa. Joku saattaa tuntea voimakasta halua käydä katsomassa vanhaa mummoaan sairaalassa. Se saattaa olla karmanmaksua edellisen elämän laiminlyönneistä. Helppoa, yksinkertaista ja mukavaa  angel

Olen tämän jossain toisessa ketjussa kertonut, mutta kerrotaanpa täälläkin: muutama vuosi sitten deittailin erästä miestä ja hyvin pian selvisi, että välillämme on karmaa ja että hän on maksupuolella. Karma oli syntynyt tilanteessa, jossa minä olin loukkaantunut ja liikuntakyvytön ja tarvitsin apua. Tämä mies huomasi tilanteeni ja olisi voinut auttaa minua, mutta sen sijaan hän tietoisesti jätti minut heitteille. Minä en tiedä, koituiko tämä auttamatta jättäminen kuolemakseni, mutta luultavasti ainakin kärsin enemmän kuin olisi tarvinnut tämän asian takia. Sen lyhyehkön ajan aikana, jona deittailimme, hän teloi itsensä sairaalakuntoon ja kuinka ollakaan, minä osuin tuoreeltaan paikan päälle. Minun ratkaisuni ei ollut jättää häntä heitteille, mutta hänen ratkaisunsa oli taas kieltäytyä jyrkästi avustani eikä hän halunnut loukkaantumisensa jälkeen nähdä minua. Tämä karmavelka oli kaiketi tällä selvä.

Tämä mies on muuten toistuvasti ollut tilanteissa, jossa jollekin hänen läheiselleen on käynyt huonosti ja hän on vain lähinnä toljottanut tumput suorina tilannetta. Myöhemmin on sitten tuntenut kauheita tunnontuskia siitä, että ei tehnyt mitään, vaikka olisi voinut. 
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: