Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kynttilän lepattava liekki  (Luettu 8260 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 15.02.2013 12:21:23 »

Olen nyt reilun viikon ihmetellyt kynttilän lepattavaa liekkiä. Kynttilä on korkeareunaisessa vaasissa, seinän vierellä, mutta liekki lepattaa silti lähes koko ajan kun se palaa.

Eilen kuljin ympäri kämppää kynttilävaasin kanssa ja testasin rauhoittuuko se jossakin huoneessa, eli onko kyseessä kuitenkin ilmavirtaus. Ei rauhoittunut. Annoin sen sitten olla sillä paikalla mihin se kuuluukin  Grin

Mikä juttu on kyseessä? Enkeli tai henkiopas, joka yrittää vilkuttaa, että hei olen täällä?

Kodissani on hyvä fiilis, ei ahdista eikä pelota. Viihdyn oikein hyvin. Myös energiapuhdistus on tehty tammikuussa.

Onko kenelläkään samoja kokemuksia?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2013 18:41:14 »

Mulla. Jos puhun miehestäni puhelimessa ystäväni kanssa, kynttilän liekki alkaa lepattaa ja kasvaa, pienenee.
Nyt se on ihan rauhallinen. Teen kohta testin
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2013 15:37:22 »

On kokemusta tästä  Smiley. Paikalla oli rajan taa siirtynyt henkilö. Näin ainakin uskon.  Cool
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #3 : 16.02.2013 16:04:09 »

No onko tämä kynttiläliekin lepatus sitten vakavasti mielenrauhaasi uhkaava asia? Meinaan jospa vaikka vaan hyväksyisit, että se nyt vaan on niin ja jatkaisit sitä ihan normaalia elämää kun kerta sanot senkin, että tunnelma kodissasi on ihan kohdallaan...

?

/A
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2013 18:32:08 »

Ei mun mielenrauha siitä häiriinny. Ihan uteliaisuuttani ja mielenkiinnosta kyselin.
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 18.02.2013 11:09:19 »

VanillaHeart.. Tykkään polttaa kynttilöitä joten minulta löytyy useampi kynttilänalusta/vaasi/jalka.  Smiley

Liekin lepatus ei välttämättä tarkoita yhtään mitään koska itsellänikin on ratian suunnittelemat kynttilävaasit joissa liekki lepattaa koska ne on suunniteltu niin että liekki "elää" niissä ja oikein kauniit ja eläväiset varjot tekevätkin seinälle  smitten

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 18.02.2013 11:40:04 »

Olen nyt reilun viikon ihmetellyt kynttilän lepattavaa liekkiä. Kynttilä on korkeareunaisessa vaasissa, seinän vierellä, mutta liekki lepattaa silti lähes koko ajan kun se palaa.

Korkeareunaisessa vaasissa: happi vähenee ja lisääntyy rytmisesti??

:Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.02.2013 11:53:02 »

Mulla lepattaa viinipulloon tungetut kynttilät aktiivisesti...tosin epäilen että sillä on jotain tekemistä sunnon ilmanvaihdon ja patterien aiheuttamien ilmavirtojen takia...enpäs tiedä, tässä taas eräälle fyysikko ystävälleni testattavaa jahka joskus sen tänne saan Wink Cheesy
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 18.02.2013 11:55:33 »

sideman.. juuri niin happi on se avainsana..  Wink
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Yep
Vieras
« Vastaus #9 : 18.02.2013 11:58:15 »

Kynttilän liekillä voi myös puhdistaa energioita. Tiedän parantajia, jotka polttavat kynttilää vastaanotollaan juuri tästä syystä.
Olen usein huomannut, että rauhallisesti palava kynttilä alkaa lepattaa, jos keskustelu kääntyy johonkin ikävään. Ja rauhoittuu heti, kun tilanne rauhoittuu. Samaa olen huomannut omien ajatusteni kohdalla. Kynttilän liekin kanssa voi "rupatella" kuten heilurin tmv kanssa.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10 : 18.02.2013 11:59:54 »

Pahoittelen tuota aikaisemman viestini tarpeetonta töykeyttä. Tarkoituksenani oli vaan todeta, ettei asioista kannata tehdä mystisiä väkisin - Hyvin usein jopa alkuun selittämättömille ilmiöille löytyykin sitten aivan luonnollinen selitys: MUTTA.

En haluaisi kutienkaan vähätellä sitä subjektiivista kokemusta mikä sinulla oli, että siinä lepatuksessa saattaa piileä joku viesti. Vaikka sille nyt siis löytyykin joku aivan maanläheinen selitys niin voihan se olla, että tämä liekki herätti huomiosi koska... En tiedä - luota intuitioosi. Se on paras ja ainoa vahvistus, jonka tarvitset.

/A
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 18.02.2013 12:08:12 »

Yep olen samaa mieltä tuostakin.

Suosittelen VanillaHeartin kokeilevan kynttilää matalan lautasen päällä ja jos liekki vielä lepattaa vaikkei mitään vetoa tule mistään niin silloin sinuun yritetään ottaa yhteyttä Smiley

Itselleni tuli vain ensimmäisenä mieleen nuo omat vaasit joissa liekki lepattaa aina Smiley

Rohkeasti kokeilemaan jos haluat varman tiedon  smitten
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 18.02.2013 12:31:27 »

Tärkeä asia vielä..

Jos poltat paksua kynttilää niin muista katsoa että sydänlanka on lyhyt koska pitkä  laittaa myös liekin lepattamaan,voi
siis välillä lepattaa olla paikoillaan ja taas lepattaa tai lepattaa kokoajan ja silloin ei ole muusta kyse kuin liian pitkästä sydänlangasta  Smiley

Kokemuksia on kynttilän lepatuksista  2funny
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 18.02.2013 15:34:23 »

Nyt taisin keksiä vieläkin paremman selityksen kokeiltuani jutskaa itse ja
havaittuani suht. voimakkaankin lepatuksen ilmeisettä syyttä:
kynttilän lämmittämä ilma vaasissa nousee voimakkaasti ylöspäin jolloin
vaasiin muodostuu pieniä ilmanpyörteitä??

Huh  Angry
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #14 : 18.02.2013 19:51:57 »

Osuvaan hetkeen krijoitit tuon. Viittaan siis kellonaikaan... Siis niin off topic, jälleen. Taitaa meillä astrolaisilla nyt olla puheenaiheet vähissä ja elämä hieman kuivaa.... ----> C ya.

/A
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: