Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä on tulossa? :)  (Luettu 6610 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« : 20.02.2013 12:33:56 »

Näkisikö kukaan mitä minun tämän vuoden aikan on tuloillaan?  Smiley Tällä hetkellä nautin elämästäni sinkkuna ja oloni on mitä parhain vuosi kausiin. Vuosi sitten en  olisi uskonut että joskus vielä tunnen olonitilani hyväksi. Paljon on saanut taistella ja kasvattaa itseluottamusta että olen saanu tämän hetkisen olotilan.  Silti hieman jo alkais kaipailee kunnon parisuhdetta ja rakkautta.  smitten Onko miestä näkyvissä ja millainen mies? Vaihtuuko työpaikka tämän vuoden aikana kun nykyisessä olen ollu jo vuosi kaudet ja alkaa pikkuhiljaa kyllästyttään kun on työpaikasta saanut jo kaiken irti.  Tuli vahva tunne, että nyt pitää pyytää apua!  smitten Jos joku voi auttaa niin suuret kiitokset hänelle!
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2013 12:14:43 »

Eikö kukaan ihana satu näkemään mitä tulossa?  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 22.02.2013 12:59:54 »

Minä nyt en kummempia näe, mutta hei, mikä sinua estää valitsemasta itse, mihin suuntaan nyt haluat?   Smiley
Kuulostele tunteitasi ja vaihtoehtoja, jotka kiehtovat juuri sinua. Älä turhaan mieti liikaa sitä, mitä muut sanovat.  Smiley

Jos sinulla on hyvä olla itsesi kanssa, vedät kyllä puoleesi myös miesten huomion. smitten Voi tosin olla, että ne mukavat tapaukset jopa arastelevat itsevarmaa ihanaa naista. Cheesy
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2013 15:15:14 »

Ongelma tahtoo olla että vedän "pahoja poikia" puoleeni... Cheesy Oisin vaan kaivannu vinkkiä että näkyykö tämän vuoden aikana jotain kunnollista suhdetta eikä näitä iän ikuisia säätöjä missä vaan satuttaa itsensä. Kiitokset kuitenkin Indium viisaista sanoista!  smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 22.02.2013 15:24:44 »

Ongelma tahtoo olla että vedän "pahoja poikia" puoleeni... Cheesy Oisin vaan kaivannu vinkkiä että näkyykö tämän vuoden aikana jotain kunnollista suhdetta eikä näitä iän ikuisia säätöjä missä vaan satuttaa itsensä. Kiitokset kuitenkin Indium viisaista sanoista!  smitten

Se, minkälaisia miehiä vedät puoleesi on kiinni siitä millainen tasapainon tila tai sen puute itselläsi on. Kunnollinen suhde löytyy sitten, kun olet itse saavuttanut tasapainon tilan. Haavoittunut sisäinen lapsi, toimintahäiriöisessä perheessä (alkoholismi, työnarkomania, pelihimo, vanhempien tuomitseva asenne, lasta ei hyväksytty omana itsenään vaan vain suoritusten perusteella, tuomitseva lakihenkinen uskonnollisuus jne.) kasvaminen ja monenlaiset muut lapsuuden ja  nuoruuden kokemukset ovat yleensä taustalla, jos kerran toisensa jälkeen ajautuu haavoittaviin ihmissuhteisiin.

Työskentely oman itsen kanssa - ja se onnistuu huonosti parisuhteessa ollessa, nopeimmin yksin ollessa - on se avain siihen, että saa korjattua ne lapsuuden/nuoruuden ympäristön aiheuttamat haavat, jotka saavat ajautumaan satuttaviin suhteisiin. Apua löytyy nettihauilla ja kirjaston elämäntaito- sekä psykologia-hyllyistä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2013 15:32:13 »

Olen elänyt lapsuuteni erittäin turvallisessa ja rakastavassa perheessä. Joten siellä en ole ainakaa kokenut ongelmia. Suurimman osan elämästäni olen itseasiassa viettänyt yksin enkä koskaan ole alkanu suhteeseen vain sen takia että pitäisi nyt joku vaan olla lähellä. Miehiä on käynyt elämässäni lyhyitä aikoja enkä vaan löydä sellaista miestä joka "kestäisi" minua. Cheesy Tällä hetkellä tunnen olevani enemmän tasapainossa kuin koskaan elämässä enkä tunne välttämättömäksi että pitäisi nyt joku saada, mutta silti sitä kaipaisi rakkautta kun ei sitä ole kokenut miessuhteissa. Tuntuu, että olisi valmis viimein kunnon parisuhteeseen. Silti vedän koko ajan puoleeni miehiä jotka eivät ole niin hyviä minua kohtaan ja saan kovasti arvostelua siitä millainen nainen olen. Ystävät ovat kyllä vihjanneet että minun vahvuus pelottaa miehiä. En sitte tiedä? Onkohan sitte vaan joku kirous minun kohdata näitä "pahoja poikia" Cheesy
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.02.2013 15:43:47 »

Siihen että joutuu tilaan jossa 'vetää puoleensa' (oikea ilmaisu olisi 'alitajuisesti etsii') pahoja poikia, ei tarvita mitään täysimittaista näkyvää perhehelvettiä ja ennen kuin asia on tullut jollain tavoin akuutiksi ei siitä omasta lapsuudesta/nuoruudesta edes huomaa niitä asioita, jotka moisen aiheuttavat.

Kyseessä ei ole kirous, vaan se että itse alitajuisesti etsiydyt näiden pahojen poikien seuraan. Syyt sellaiseen löytyvät  yleensä lapsuudesta/nuoruudesta ja noin ylipäätään kokonaisuutena katsottuna ihan turvallisessa ja rakastavassakin perheessä voi olla sellaisia asioita, jotka moisen aiheuttavat. Ei tarvita sitä, että juoppo ajaa paljasjaloin lumihankeen. Jopa  pienet ei-verbaaliset eli äänensävyllä/ruumiinkielellä ilmaistut hyväksymättömyyden tunteet lasta kohtaan voivat herkälle aiheuttaa kaikenlaista. Toinen vaihtoehto on sitten esim. koulukiusaaminen: Sillä saa aikaan samankaltaisia lopputuloksia. Lisäksi ne vaikuttaneet asiat ovat kaikki voineet myös tapahtua ennen kuin muistoja alkoi rekisteröityä muistiin niin, että ne olisivat tänä päivänä tavoitettavissa. Suurin vaikutus meihin on kolmella ensimmäisellä elinvuodella ja niistä on harvoin paljoa muistoja.

Olen pyristellyt irti samanlaisesta kuviosta kuin sinä ja ennen kuin tajusin asian ja aloin sen kanssa työskennellä, pidin minäkin lapsuuttani täysin syyttömänä omaan alitajuiseen pahojen poikien seuraan hakeutumiseen.

Voit toki jatkaa elämääsi ajatellen, että kyseessä on jokin sinun ulkopuolellasi oleva asia joka tämän aiheuttaa, mutta jos niin teet en ennusta pahoihin poikiin retkahtamisen loppuvan mitenkään lähitulevaisuudessa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 22.02.2013 18:23:32 »

Toi pahat pojat taitaa kiehtoa eniten niitä jotka eivät ole tutustunut omaan ns pahaan puoleen. Jokin siinä aurassa viehättää, voi olla voimakas seksuaalinen vetovoima, nainen ei siis ole toteuttaneet tai edes tunnistaneet itsessään sen radikaalin, pimeän ja vetovoimaisen puolen. Sitten kun nämä on kuosissa, on tutustunut itseensä ja on sinut itsensä kanssa niin alkaa sitten kenties olla aika perinteiseen suhteeseen. Mutta tämä ei päde kaikkiin, tää nyt oli oma havainto ja kokemus asiasta. Think about it  angel
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 22.02.2013 18:27:01 »

En tiedä onko aina välttämätöntä etsiä sitä syytä mikä alunperin pahojen poikien seuraan hakeutumisen on aloittanut, oliko se lapsuus vai mikä, vaan sitä voi työskennellä tällä hetkellä sen kanssa miksi kiinnostuu heistä, huomaa vain heidät, ja jättää toisenlaiset huomiotta. Toinen taas mitä voi miettiä on se, onko itsellä jokin sellainen käyttäytymismalli, johon miehet reagoivat aina samalla tavalla. Elämässä tulee peetä niskaan ihan ulkoisistakin syistä, mutta vain itsestään johtuviin syihin keskittymällä voi muuttaa jotakin. Mun neuvoni on, että repäise. Toimi tai anna mahdollisuus jolle kulle, jolle normaalisti et anna. Kokeile muuttaa asioita. Afro
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #9 : 22.02.2013 21:42:08 »

Olen huomannut, että vedän puoleeni miehiä jotka ovat silloin huonossa elämän tilanteessa ja sitten kun asiat alkaa järjestyy niin minä en enää yleensä kuvioon sovi. Ihan niin kuin olisin joku hetken tuki ja en sitte  sovi enää siihen ns. parempaa elämään.
Enkä kyllä ole mikää maailman helpoin ihminen. Olen aika voimastahtoinen ja itsepäinen, että tarvitsen lähelle miehen joka kestää tämän puolen, mutta ei sellaista taida olla! Cheesy   Miehillä on joku tarve aina alkaa lyttäämään ja arvosteleen minua. Lopulta aina alan tunteen itteni huonoksi ja riittämättömäksi. Sad
 Viimeisin suhde oli siitä poikkeus, että minä jätin tämän miehen.  Muuten minä olen aina ollut se joka on jätetty. Tämän miehen kohdalla oppiin pitämään puoleni ja jos tuntui että mies kohtelee huonosti nousin heti vastaan. Hän oli monessa määrin erilainen  mies mitä aiemmat miehet. Hän oli suhteistani se joka on kauemmin kestänyt kuin muut suhteet, vaikka tämäki suhde oli lyhyt.  No tämä mies nyt jäänyt mieleen kummitteleen ja olen pohtinut teinkö virheen...  
 Mutta halusin tietää näkeekö kukaan mitä tämä vuosi tuo minulle?  Ei pelkästää rakkaudessa vain ihan ylipäätään.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10 : 23.02.2013 12:53:27 »

Hei Jaden,

Nostan sinulle minitulkinnan "The Kabbalah Angel Tarot" - korteilla.

Tähän hetkeen sinulle nousi Haniel, tunteiden kortti.
* Ailahtelen ideoiden maailmassani.
* Unet näyttävät minulle tietä.
* Tiedän, että aikani on koittanut.
* Pidän on paljon yhteyttä ihmisiin.

Course of action: (Niin kyllä, käännän näitä kortteja englannista..)
Tähän kohtaan nousi Zafikel, kokemusten kortti.
Voit olla ylpeä kärsivällisyydestäsi. Hyvin pian saavutat sen, minkä asetit itsellesi tavoitteeksi. Sinulla on paljon toiveita ja haluja. Priorisoi ne ja seuraa vain realistisimpia suunnitelmia, silloin mikään ei estä niiden toteutumista.
Sinulta odotetaan paljon, mutta palkkio on myös asianmukainen. Tämä saa intensiivisen työn tuntumaan vaivan arvoiselta. Strategiat, joista olet hyötynyt menneisyydessä toimivat jälleen hyvin.
Jokin kumppanuus muuttuu nyt lujemmaksi ja vakaammaksi ja voit luottaa tähän henkilöön. Nyt näyttää myös mahdolliselta se, että saat joko perinnöksi tai muutta tavalla jonkin kiinteistön tai maapalan.

Outcome:
Nousi Lehahiel, yksi suosikeistani - maagisuuden kortti.
Tulet voimistumaan ja etenemään hankkeissasi mestyksekkäästi. Energisyytesi on etusi ja tulet tekemään täydellisen vaikutelman muihin. Hyvin pian saat nauttia positiivisesta seurauksesta.



Toivottavasti oli apua. Ajattelin, että olisi töykeää olla nostamatta kortteja...

/A
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #11 : 23.02.2013 14:11:55 »

Kiitokset sinulle Ilveksen tytär!   smitten Sain todella hyvän olon sinun tekstistä!  smitten Suuret kiitokset!!!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: