Tiedän kyllä että suola on monikäyttöinen ja tärkeä aine, en sitä kyseenalaistanutkaan.
En vain ymmärrä tai paremmin sanottuna
tiedä mihin suolan käyttö
henkien karkoittamisessa perustuu, laitan sen siksi helposti samaan kategoriaan "valkosipuli karkoittaa vamppyyrit" kanssa. Eikä siinä mitään, kaikkea kannattaa kokeilla.
Koska oma kokemukseni henkimaailman asukeista on niin arkinen ja maanläheinen, pystyn helposti kuvitteleman henkiolennon joka seuraa huvittuneena sivussa ihmistä joka ripottelee suolaa nurkkiin, piirtelee symboleita, hokee mantroja suitsuke toisessa ja salvianippu toisessa kädessä
. No tämä nyt on tällaista tarkoituksellisen kärjistettyä tekstiä, ei kannata provosoitua.
Tottakai on olemassa voimakkaita mantroja jne. Olen vain huomannut että yläkerran väki tai yhteydenpito heidän kanssaan ei ole ollenkaan niin mystistä tai erilaisia rituaaleja vaativaa hommaa mitä helposti kuvitellaan.. Tärkeintä kai on että itse kokee jonkin rituaalin tai visualisoinnin toimivaksi, jos uskon että valkoinen valo suojaa minua se tekee sen. Kuten Ilveksen tytär jo sanoikin, ovi auki ja pyydä poistumaan.