Ah, 11 huone. Ja
12 huoneessa...no niin ei oo ihme että oot astrologian kanssa tekemisissä...ja nouseva jousimieskin se oli eikö niin :
Ja niin, mulla
/
stellium...itte hukassa ja minä itte tarvelistan häntäpäässä; no usein. Mutta kun mennään tarpeeksi pitkälle, niin sitten se
vaikutus kyllä ilmestyy sieltä. Ja no räiskähtelenhän minä kyllä,ihan
malliin. Ja jos tilanne on
nopea, ettei siinä ehdi miettiä, niin toimintatapa on aina
Mutta mulla kyllä muutkin hommelit kartalla tekee antavan, ja suoraansanottuna turpiin ottavan
No niin,
ihmisiä tulvii mun elämässä.Mm. Äitihahmo, pitkäikäinen ystävä, tytär...nimenomaan
hahmoja, on sitten kyllä
ihmisiäkin. Typötyhjänä neitsyt omalla kartalla.
Noh, vaakoja myös tärkeillä paikoilla...isähahmo, ja sitten kaksi lapsista on vaaka vaikutteisia, vaikkei aurinkovaakoja olekaan.
Hmmm.
ja siinä
...kovin hyvin hallussa ei taida olla homma kellään tuossa orkesterissa
Mutta DeeCeellä varmaan tuumataan heti kättelyssä, että ai että miten mielenkiintoista :
Tai sitten hengästyttävää ja aivan mahdotonta :
MC:llä taasen Pluto ja Saturnus, Saturnus
muut
...No niin, heti tätä pohtiessa tulee silmille ilmiselvä ristiriita nousuakselin energioiden kanssa, kuinka ja kuka minä olen on aika erimoinen sen kanssa että miten ja mitä minä teen...MC:n orkesteri soittaa paaaljon hitaammin ja syvemmin ja vakavammin, harkiten, vastuullisesti.
hidastaa ja rajoittaa,
ehkä laittaa katsomaan syvälle, ja tämä kaikki puntaroidaan vielä hirmu tarkkaan, ja kaiken on oltava tasapainossa todella, ennenkö soitetaan yhtään mitään. Ja jos ajatellaan että vaaka on Saturnuksen ylennys ja skorpioni Pluton oma merkki, ja nämähän menee ristiin, niin en tiedä, tämä orkesteri taitaa soittaa jotain toooosi raskasta ja melankolista musiikkia, vieläpä hyvin
ihmissuhteita ja tunteita ymmärtäen
Niinkaku Pluto on 29 astetta ja molemmat planeetat peruuttaa, mennääkö jo Norjalaiseen hautakivikaato metalliin?
Ja tämä kaikki puntarointi ja möyriminen purkaantuu sitten kotona IC
toimintana ja energiana? Pidätetyt höyryt pihalle?