Olen nyt antanut "puolittaisen" luvan alkaa lähestymään minua ja ihan kotona teen sen.
Yksin en ole vaan läheiseni on paikalla,sellainen joka ei ole ihan skeptikko muttei oikein ole vielä henkimaailmaan uskonutkaan(epävarma). Olen siunannut kodin ja laittanut suojaukset päälle ja luvan annoin niin ettei montaa kerralla ja ainoastaan hyvällä asialla olevia saa käydä ja mihinkään muotoon ei saa ainakaan vielä yrittää mennä ehkä myöhemmin.
Nukkumaan mennessä alkoi musiikkia kuulumaan vain vähän aikaa mutta ilmoitti näin paikalla olostaan ja kyllähän se kieltämättä jännitti/jännittää pitääkö suojaus hyvin ja jne..joten pyysin vielä poistumaan paikalta ja totteli.
Yöllä kumpikin heräsi siihen kun koira heilutti hullun lailla häntäänsä jollekkin,mitäänhän ei tietenkään nähty mutta hyvä henki kyseessä koska koira käyttäytyi niin ja itselläkin oli suht hyvä olo. Pyysin myös silloin poistumaan ja sanoin ettei kukaan saa koiraa ainakaan säikytellä ja tuli hiljaista.
Mutta siis olen nyt ottanut askeleen eteenpäin ja etenen pienin askelin silleen kuin hyvältä tuntuu. Vaikutelma on sellainen ettei toisella puolen maltettaisi odottaa mutta itsestä tämä tapa tuntuu nyt oikealta edetä. Voin myös sanoa että oikeasti tuntuu hyvältä ja tottakai myös jännittää mutta en anna sen häiritä.