Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toivoa tulevaan minulle?  (Luettu 3952 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« : 27.02.2013 17:16:14 »

Olen aika allapäin, parisuhteeni vetelee viimeisiään ja vaikka se on vaikea ollutkin niin silti sydän ei vaan meinaa päästää irti. Cry  Iltaisin on vaikeinta ja tunteet lyövät päälle kunnolla, kyyneleet oikein tulvivat ulos. Koitan tsempata itseäni mutta välillä se ei vaan onnistu. Ikävä toisen lähelle on vielä kova.

Mietin milloin saisin vihdoin olla onnellinen, en pyydä paljoa, vain jonkun joka haluaisi jakaa kanssani arjen ja juhlankin. Eikä jättäisi minua yksin koskaan, ei henkisesti eikä fyysisestikään... Nyt en muuta ole saanutkaan moneen vuoteen kuin yksinäisyyttä, surua ja kaipuuta. Olisipa vihdoin minunkin vuoroni saada onnea/iloa/rakkautta elämään?

Olisin kiitollinen jos joku katsoisi/tsemppaisi/nostaisi kortit, miten vaan  Kiss. Nyt olisin sen tarpeessa todella.

Kiitos jo etukäteen.
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2013 14:51:48 »

Kukaan?  idiot2
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.2013 14:51:02 »

Hei annu74

Nostin sinulle Zen Tarot-kortin Puolitie. Kortti painottaa kompromisseja ja niiden tärkeyttä, mutta jotenkin sinun kohdallasi vaistoan kortilta jonkinlaista turhautumista. Miksi ihmeessä suostut tekemään nykyisessä suhteessa kompromisseja ja elät sellaista elämää, jossa et halua olla? Sydämesi tulee aina olemaan rikkinäinen jos tingit siitä, mitä se saa suhteessa. Se ansaitsee parempaa, sinä ansaitset parempaa. Kompromisseja täytyy jokaisessa suhteessa tehdä, tietenkin, mutta ei sydämen terveyden uhalla: paha olo on sinulle ihan biologisestikin vaarallista.

D. Virtuen yksisarviskorteista nousi sinulle Onnelliset ajatukset. "Tunteaksesi onnea, ajattele hyvää muistoa tai jotain muuta positiivista, joka saa sinut hymyilemään." Intuitioketjun päässä häämöttää jopa The Secret-tekniikka: ala suunnitella ihan paperille asti, millaisen parisuhteen haluat. Älä ajattele nykyistä, melkein ex-suhdetta, vaan kuuntele sydämesi vaatimukset ja kirjoita ne paperille, tee miellekartta, etsi kuvia ja symboleja sen avuksi. Näe vaivaa. Kun se on mielestäsi valmis, näet helposti, mitkä noista paperilla olevista asioista eivät täyty nykyisessä suhteessa, ja sinun on helpompi päästää irti.

Vielä viesti eläinopaskorteilta: Riikinkukko. "Anna itsesi näkyä ja tulla nähdyksi." Riikinkukon terve turhamaisuus haluaa muistuttaa, että et ole arvostanut itseäsi lähiaikoina tarpeeksi. Olet upea ilmestys, ja kun pistät itsesi parhaimmillesi, pitää olla joko sokea, ääliö tai kivisydän, ellei uusien potentiaalisten kumppanien katse käänny sinuun. Ja sinähän et halua sokkokivisydänääliöitä Smiley

Näiden korttien perusteella sanoisin, että isoin työ on sinussa itsessäsi. Jos jaksat valmentaa itsesi tästä tilanteesta eteenpäin, en usko että sinulla on pelkoa siitä, että jäisit yksiin.

Voimia.
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2013 21:39:41 »

Kiitos sinulle Thuileann!  smitten

Kylläpä pistit tosiasioita pöytään ja totta joka sana! Sitä tahtoo vain itse unohtaa mitä kaipaa ja tarvitsee, ikäänkuin sokeutuu omille toiveilleen ja siihen mikä on totta ja mikä ei. On tosiaan hyvä muistaa mitkä asiat eivät ole täyttäneet toiveitani kohta menneessä aikamuodossa puhumastani suhteessa. Niitä on paljon, todella paljon. Oikeastaan nyt kun oikein mietin, ihmettelen mikä minut on pitänyt tässä suhteessa näin kauan. No, rakkaus tietenkin mutta sokea sellainen. Olen ollut todella sokea. En ole halunnut nähdä asioita siinä valossa kuin ne ovat vaikka ne on suunnilleen syljetty päin naamaa tuhansia kertoja.

Mutta koska olen tunteellinen ihminen, suren suhteen loppua ja olihan meillä hyviäkin hetkiä silloin tällöin. Mutta nyt pistänkin mietintämyssyn päähän ja alan työstää sitä mitä todella haluan ja kaipaan suhteelta (eikä tarvitse kyllä paljoa miettiä kun alkaa ajatus kirkastua). Ikinä en enää suostu elämään ainakaan näin. Olen antanut itsestäni kaiken, elänyt toisen ehdoilla ja odottanut ja odottanut "ihmettä" jota ei koskaan tullut.

Avasit kyllä silmäni nyt lopullisesti. Sekin on totta että en varmaan ole arvostanut itseäni tarpeeksi. En, pitkään aikaan. Mutta nyt muuttuu tahti, olen sen päättänyt! Toivo ei siis vielä ole menetetty kuten sinäkin sanoit  Smiley.

Kiitän lämpimästi, autoit näkemään tosiasiat siten kun ne ovat. Itsestäni on nyt kiinni kaikki. Kiitos kun jaksoit perehtyä tähän, tuli kyllä niin tarpeeseen. smitten
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2013 18:39:42 »

Hienoa, annu74. Mene ja porskuta Smiley

Valoa sinulle  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: