Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tv-ohjelmat:Suomen surkein kuski  (Luettu 5139 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« : 27.02.2013 21:42:40 »

Ajattelin nyt sitten avata ketjun tästä tv-sarjasta.Niille foorumilaisille,jotka eivät ole sarjaa seuranneet niin tässä lyhyt kertaus siitä mistä ohjelmassa on kyse. Sarjassa etsitään siis Suomen surkeinta kuskia ja aina joka viikko ohjelmaan valitut kuskit ja heidän apukuskinsa suorittavat autolla tehtäviä,joista pitää suoriutua hyvin.

Joka viikko ohjelman tuomaristo valitsee viikon parhaan ja viikon huonoimman kuskin.Viikon parhain kuski saa ajokorttinsa takaisin ja pääsee ohjelmasta pois.Se joka jää koko kisan viimeiseksi saa tittelin Suomen surkeimpana kuskina ja joutuu käymään autokoulun uudestaan(tai ainakin saa lisätunteja autolla ajoon).Kilpailun tuomaristossa istuvat kilpa-ajaja Emma Kimiläinen-Liuski,poliisi Sari Nuolikoski sekä autokoulun opettaja Jussi Pohjonen.Ohjelman juontaa Juuso Mäkilähde.

Mitäs olette mieltä tv-sarjasta?Mun mielestäni, vaikka sarja onkin aikasmoista toisten nolaamista niin on kuitenkin hyvä,että on joku paikka missä nämä puutteellisen ajotaidon omaavat saavat kehittää taitojaan haastavien tehtävien kanssa.
Kun katsoo noiden kilpailijoiden toilailuja niin väkisinkin tulee miettineeksi,että miten ihmeessä nämä henkilöt ovat saaneet aikoinaan ajokortit?Jos joutuisin istumaan Nonan tai Tiina kyydissä niin hyppäisin autosta ulos.Kummatkaan naiset eivät osaa käyttää kytkintä,kaasua tai jarrua.Hyvä jos vaihteitakaan!
Okei en minäkään mikään Kimi Räikkönen ole auton kanssa,mutta silti.....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2013 11:10:11 »

Todella viihdyttävä sarja.. Cheesy Olen tosin myös pohtinut miten nämä ihmiset ovat kortin oikeasti saaneet.. muropaketista vai..?
Mun suosikki on Nona joka ei yhtään tehtävää oo menny läpi ettenkö naurais kippurassa sen toilailuita..
Tosin onhan siihen ihan oikeasti saatu todella paljon ylimääräistä draamaa sillä, että normi-ihmisen ei tarvitse eikä edes saa peruuttaa tai kuljettaa asuntoautoa. Tehtävien reitit ovat suhteellisen haastavia kokeneellekkin kuskille, eli tälläisiä reittejä tosielämässä on harvoin..
kuitenkin se tässä varmaan jujuna onkin, että saadaan sitä hassuttelua ja kiroomista sinne.. muutenhan ohjelma ei olisi läheskään niin viihdyttävä.. Järkyttävää tässä kyllä on se, että miten autoa ajaessa ei voi ymmärtää mikä on kaasu, kytkin ja jarru..  Shocked
tallennettu

..just go with the flow..
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2013 16:20:58 »

Todella viihdyttävä sarja.. Cheesy Olen tosin myös pohtinut miten nämä ihmiset ovat kortin oikeasti saaneet.. muropaketista vai..?
Mun suosikki on Nona joka ei yhtään tehtävää oo menny läpi ettenkö naurais kippurassa sen toilailuita..

Mun suosikit ovat Nona ja Tiina. Tiina on ajanut vain automaattivaihteisella autolla,joten ei ihmekään jos ei manuaalivaihteisella autolla ajaminen oikein luonnistu.Hänen pitäisi enemmän kuunnella miehensä neuvoja eikä koko ajan inttää vastaan.Mun mielestä Nonan äiti ei oikein osaa neuvoa tytärtään ja se raivoaminen toiselle ei oikein auta.Kyllähän nuo sarjan tehtävät ovat vaikeita.En minäkään osaisi peruuttaa asuntovaunua tai tehdä taskuparkkeerausta.Peruuttaminen muutenkin on 152 senttiselle haastavaa. Se ambulanssi tehtävä missä piti peruuttaa mäki alas antaen ambulanssille tietä oli hyvin toteutettu,koska tuolla liikenteessä tuollainen tilanne voi oikeasti tulla eteen!

Toisaalta voi myös kysyä,että eikö tämä ohjelma myös paljasta meidän autokoulujen kehittämisen tarpeen ainakin siinä,että tunteja kannattaisi lisätä jo ykkösvaiheessa?

tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #3 : 02.02.2014 11:33:30 »

Musta tuntuu, että tää ei oo ihan sitä miltä näyttää, vaan kuskeista on tehty tahallaan "surkeita" telkkariin Huh
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 03.02.2014 22:55:20 »

seuraan taas tuota uutta kautta ja on mielenkiintoista porukkaa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 04.02.2014 07:31:50 »

En voi tajuta että noi ihmiset on ylipäätään saanut kortin, senhän pitäisi nimenomaan tuossa vaiheessa otta pois!!!  police
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: