Heips,
Keksin, että täällähän anonyyminä voi rohkeasti kysästä aiheesta, joka on hieman hassu. Olen pohtinut tätä jo muutaman viikon, mutten ole tohtinut kysyä keltään. Vaikka kyse on hyvinkin luonnollisesta aiheesta liittyy siihen silti sellainen tabu, jota on vaikea murtaa..
Olen ammatiltani hoitaja. Muutaman kerran hoitotyössä olen törmännyt tilanteeseen, missä potilas on saanut erektion. Olen ymmärtänyt, että näin auttamatta välillä käy - ja taklannut tilanteen aina sellaisella "no jaahas, eipä tässä mitään" - sanattomalla asenteella ja aina on jäänyt tunne, ettei potilas jäänyt vaivautuneeksi.
Well, yksi erektion tärkeimmistä edellytyksistä lienee parasympatikotonus (rest and digest), joka on tiätysti sympatikotonuksen (fight or flight) vastakohta.
Erilaisten manipulaatiohoitojen ja sensellaisten teho perustunee merkittäviltä osin juuri siihen, että ne voimistavat
vegetatiivisen hermoston parasympaattisen osan toimintaa ja heikentävät aiheetonta sympatikotonusta, joka
on tarpeen lähinnä tilanteissa, joissa henki tai terveys on uhattuna, tai toisaalta kenties myös jossakin määrin esimerkiksi hyvän urheilusuorituksen varmistamiseksi.
Jos olet kohtuullisen sexykkäs ja saat hoidettavassa aikaan voimakkaan parasympaatisen "kiihotustilan", ei ole
ihme, että verta alkaa siirtyä kehon osiin, joissa sen runsaus esimerkiksi taistelutilanteessa on jopa haitaksi:
on hyvä, että pippeli on mahdollisimman pieni, kun esimerkiksi teräaseilla otetaan mittaa toisistaan.
Omakohtaisesti olen kokenut tuon shiva-lingamaisen erektion Transsendenttisen Meditaation ja varsinkin sen
jatkotekniikoiden, siddhien eli ns. paranormaalien kykyjen harjoittamisen aikana. Etenkin joogalentoharjoituksen
aikana tuli joskus muinoin kun sitä säännöllisesti suoritin, intensiivisimmät stondikset mitä koskaan olen kokenut...
Mitä sitten pitäisi tehdä? En keksi juuri mitään muuta kuin että alat voimakkaasti toivoa stondiksia, eli sovellat
ns. paradoksaalista intentiota, jota kaiketi myös käänteispsykologiaksi kutsutaan. Jos alat pelätä erektioita,
on todennäköistä, että ne vain tulevat entistä herkemmin. Pelkohan lienee itse asiassa lähes järkkymätöntä
uskoa siihen, että jotakin sellaista tapahtuu, mitä et toivoisi tapahtuvaksi!
Muoks: sellainenkin seikka pulpahti viälä miäleen, että joillakin uroilla saattaa vähintäänkin sekundäärinen,
joskin usein kenties tiedostamaton motiivi hoitoon hakeutumiseen olla pääsy verevän naaraan läheisyyteen.
Joten jos haluat varman päälle pelata, otat vain naisasiakkaita!
: