Kirjoitin just tohon skolioosi-aloitukseen ja just lantionalueeseen kuuluu niin monta chakraa (pikkuchakroja paljon) että kiihoittuminen kertoo myös erittäin pätevästä hoitajasta joka saa energian kiertämään juuri sille alueelle jossa sijaitsee symbolisesti muutakin kuin seksuaalisuus
Mä muuten varaan ajan tänään jollekin energiaparantajalle tai sit sille ihmemiehelle josta aiemmin kirjoitin.
Täytyy vaan olla tarkkana.
Mistä sen voi oikeesti tietää miten pätevä energiahoitaja on? Mä oon tosi herkkä muiden energioille ja aiemmin ollut vaan meedioiden hoidossa
Sorry, pikkari!
Energiahoito ei ole hoitajan omaa energiaa, energia vain kanavoidaan. Voit olla huoleti, energia hakeutuu sinne missä sitä eniten tarvitset. Jollet ole havainnoinut ongelmiesi todellista sijaintia kehossasi, on paras hoitaa aivokoppaa, sehän on jokaisen ihmisen komentokeskus. Aivot sitten ohjaavat energian tarve-alueelle, kunhan ensin tunnistavat hoidontarpeen. Toinen todella auttava chakra on solar plexus. Siitä leviää makoisasti energiat tarvekohteisiin.
Itse hoitoja tehdessäni aloitan aina energailla, koska keho relaksoituu ja 'potilaan' oma kontrolli opn mahdollisuus siten ohittaa. Useimmiten hieronnassa plintiltä kuuluu sitä sun tätä kipualuetta, mutta käsieni totteleminen auttaa hoidettavaaa eniten. Energia ei tottele minuakaan, kun vaan en ala tehdä 'oikeaoppista' hoitoa.
Hoidettavanakin ollessani pyrin pitämään mieleni tyhjänä, jotta hoitaja ei ala miellyttää minua, vaan tekisi sen hoidon jota juuri silloin tarvitsen. Muutaman kerran olen itsepintaisesti jankuttanut, että tuolla ja täällä ja vielä tuossa on kovimmat kivut. Sitten lähden tyhjänä pois, kun todelliset ongelmakohdat ovat jääneet hoidotta.