Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyt nainen&Leijona mies  (Luettu 5526 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 05.05.2006 08:56:41 »

Näin uutena sivustojen tutkiskelijana.Kertokaa enemmän ne joilla on tietoa näistä asioista Mitä mieltä olette tästä yhdistelmästä??Olen aina tiennyt että neitsyt ja leijona ei sovi toisilleen,mutta olen nyt puolivuotta seurustellut jellonan kanssa ja hyvin ainakin vielä menee.Mutta aina vähän vaivaa kumminkin....hmmm.. Huh Nouseva merkkini on jousimies ja aurinko neitsyessä,kuu leijonassa, venus neitsyessä, merkurius vaa assa ja mars skorpionissa, jos ne nyt mitään merkitsevät.avomieheni on leijona nouseva leijona,Kuu Kaksosissa,Merkurius Neitsyessä, Venus Neitsyessä, Mars Neitsyessä. 
« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 17:24:06 kirjoittanut althema82 » tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #1 : 12.05.2006 20:05:24 »

Isä on merkiltään leijona ja äiti neitsyt, viettivät muutama vuosi sitten kultahääpäivää.  smitten Joten.. 
Tosin..kinastelee ne aina, mutta silti sillai sovussa ja huumorillakin jo.  Wink  En tosin ole selvittänyt heidän muita merkkejään.
Ei mahdotonta. Sellaasta ei ookkaa.

T: Karoliina
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 12.05.2006 20:29:32 »

Neitsyt - Leijona:

Tämä on kaukana sopusointuisesta suhteesta. Hillittyllä, pidättyväisellä synkkaa harvoin kiihkeän ja intohimoisen leijonan kanssa. Toisinaan leijonan uhkarohkeus ja kunnianhimo yhdistyvät kuitenkin mainiosti neitsyen käytännöllisyyteen ja selvänäköisyyteen. On silti yleisempää, että ylpeän leijonan taipumus ylenpalttiseen pöyhkeilyyn saa häntävaatimattomamman ja älyllisemmän neitsyen kritiikin heräämään. Eikä neitsyen järkevä suhtautuminen taatusti ole sitä, mitä leijona kaipaa. Neitsyt ei myöskään ole niin seurallinen kuin sosiaalisissa tilaisuuksissa parhaimmillaan oleva leijona, eikä hän voi sietää leijonan sairaalloiselta vaikuttavaa itsekeskeisyyttä ja dominoivuutta. Tämä suhde jää pakostikin lyhytkestoiseksi.  Cry

Toisaalta veljeni (leijona) ja hänen tyttöystävänsä (neitsyt) ovat olleet niinpitkään yhdessä kuin pystyn vaan muistamaan ja heille on syys-lokakuun vaihteessa syntymässä lapsi joten... Kuka tietää loppujenlopuksi!!!
tallennettu
utuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 23.05.2006 16:44:22 »

No eipä ole ihme, että oman pään sisällä on koko ajan mieletön kaaos, kun aurinko on neitsyessä ja nousumerkki leijonassa. Ilmankos on vähän kaksijakoinen olo välillä  idiot2

...tämä suhde tosin kestää koko elämän  Wink
tallennettu
utuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2006 23:27:30 »

ÖÖöö uskoisin, että aurinko- ja nousumerkki eivät vaihdu elämän aikana...jos olen oikein ymmärtänyt Wink ja kun ne ovat saman pään sisällä niin suhde lienee ikuinen....vai? Cheesy
tallennettu
Noksu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #5 : 29.05.2006 13:36:59 »

Minä olen Neisyt ja mieheni Leijona. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta pian, mutta ukkoni ei kylläkään ole mielestäni Leijonan merkkejä nähnytkään, joten johtuisikohan tämä suhteellisen hyvä yhteisymmärrys siitä? Hän on syntynyt 24.7 eli on todella lähellä rapua ja minusta enemmän rapumainen kuin leijonamainen. Nousevaa merkkiänsä en tiedä, kun ei tuo kurjimus suostu selvittämään syntymäkellonaikaansa  :Smiley Itse olen nouseva Jousimies.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: