Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntehtävän tunnistaminen eli "no nyt kolahti"  (Luettu 27724 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
poet
Vieras
« : 05.03.2013 20:29:58 »

Ja taas tökkään lusikkani ajatussoppaan ja kauhon sieltä kysymysmykyn:
Kuinka - arvoisat astrolaiset - olette saaneet selville/tunnistaneet mikä on teidän tämänkertainen elämäntehtävänne?

Kiitos ja kumarrus viisaudestanne.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1 : 05.03.2013 20:48:11 »

No mä yritin itsemurhaa, olin onnistuakkin - makasin koomassa pari vuorokautta ja kun heräsin siitä niin ensimmäinen ajatus oli, että "haluan parantajaksi." Siitä lähtien olen sitten sitä tietä vahvasti kulkenut. (Alkuun tietysti hitaasti edeten ja toipilaana, mutta silti.) Aivan täyttä sattumaa ja olisin vielä 20 - vuotiaana nauranut päin naama jos joku olisi ehdottanut, että entäs hoito-alalle tai että vielä parantajaksi..

Entäs te muut?

/A
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 05.03.2013 21:19:49 »

Ööööö...nyt täytyy sanoa, että en tiedä Cheesy
Tais olla se yksi vuodenmittainen koulutus jonka kävin, joka avasi silmät, ohjasi ja varmisti, että mikä se mun juttuni on. En vielä aivan ole siellä, mutta kovasti sinne menossa Smiley Ja no niin, jollei ajatella ammattillisesti, niin maalissa on.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.03.2013 21:47:09 »

Unessa on näytetty elämäntehtävä ja paljon on selvinnyt myös matkan varrella elämää elämällä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 06.03.2013 09:53:28 »

itse on saanut ahaaelämyksen elämäntehtävästäni jo vuosia sitten, mutta nyt se alkaa vasta kunnolla hahmottumaan.. Ja silti ollaan vielä alkutekijöissä.. kovin monisäikeinen prosessi, mutta sitäkin mielenkiintoisempi.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 06.03.2013 10:06:53 »

En ole itse asiassa koskaan tuntenut mitään tarvetta selvitellä elämäntehtävääni, minusta kun elämän tarkoitus on... elämä. Smiley
Mutta se on selvinnyt ihan itsestään ennen kuin sitä olen ehtinyt edes ruveta pähkäilemään.  Astrosepon soturin tulkinta oli tässä suhteessa. tosi valaiseva ja sitten tein Caroline Myssin yhden kirjan mukaan arkkityyppiympyrän ja se selvitteli vielä lisää.

Enimmäkseen olen viestinviejä. Oudoimmillaan tämä tulee ilmi siinä, että minulle saattaa jäädä mieleen jostain kirjasta tai kanavoinnista asia, joka ei ole itselleni millään tavoin relevantti tai tarpeellinen. Siinähän sitten olen ihmetellyt miksi asia on jäänyt mieleen niin selkeästi vaikka sillä ei ole mitään käyttöä, kunnes sitten eteen tulee ehkä parinkin vuoden viiveellä ihminen jolle se tieto on ilmiselvästi tarkoitettu. Tällä foorumilla on yksi ketju tuolla uusien foorumilaisten esittelyissä, jossa minulle kävi juurikin niin ja se taisi olla kahdellekin ihmiselle hyödyllinen tieto.

Astrosepon soturin tulkinnassa minulla on sitten peräti kahteen kertaan sellainen kolmio, härpäke tms. jonka merkitys on, että voin täysin luottaa huuhaahälyyttimeeni ja erottaa mikä näistä uuden ajan jutuista on todellista ja mikä taas rahanahnetta huijausta. Mutta tuntuu että siitä on eniten hyötyä lähinnä itselle, sillä ei kukaan halua sellaisista kokemuksen mukaan kuulla mitään, ainakaan jos on jo ehtinyt investoida aikaansa ja rahaansa moiseen. Tavallaan toisaalta viestinvientiä sekin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 06.03.2013 13:59:37 »

Ei mitään hajua siitä mikä on oma elämäntehtävä!  Grin

Sisimpien tuntojen ja toiveiden perusteella se olisi jokin taiteeseen liittyvä, mutta muuten en tiedä... Toisaalta näen elämäntehtäväni myös vain äitinä sekä ihmisenä joka opettaa muille, ettei kaikkien tarvitse elää saman kaavan mukaan.

Jos elämäntehtävä on se, jolla pitää ansaita elanto, niin sitten ollaan vielä enemmän hukassa!  buck2

Eli jos joku keksii miten sen elämäntehtävän voi löytää, vinkkejä otetaan vastaan.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.03.2013 13:14:17 »

En tuossa aiemmin maininnut, millainen elämäntehtävä itselläni on kyseesä, mutta sanottakoon nyt, että olen jonkinlainen opas. Näin metaforisesti sanottuna seisoskelen tienristeyksessä, johon tulee ihmisiä kysymään, minne seuraavaksi kannattaisi mennä. Sanon sitten, että vasemmalle kääntyessä on tiedossa semmoista ja tämmöistä elämää ja oikealle kääntyessä taas tuommoista ja tämmöistä.  Grin Voin käyttää astrologiaa apuna, mutta en välttämättä.

Eilen taas jouduin tällaiseen opastustilanteeseen. Miehen ystävä tuli kylään ja tuskin hän oli ehtinyt edes alas istua, kun hän saikin hyvin tärkeän viestin puhelimeensa. Siinä hän oli sitten kuohuksissaan ja pohti, mitä tehdä seuraavaksi. Esitin vaihtoehtoja ja mitä niistä todennäköisesti seuraa. Nähtäväksi jää, miten hän toimii.

Tämä opastustehtävä on kuitenkin vain osa elämäntehtävistä. Onhan tässä muutakin, esim. henkilökohtaiseen kasvuun ja kehitykseen liittyviä asioita, karman putsaamisesta puhumattakaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2013 13:31:39 »

Minulle aukesi elämätehtävä kun istuin tupakalla. Sen ihmeellisempää se ei ole ainakaan vielä kun rakastaa ja olla turvasatamana heille jotka ovat elämässäni. Minulla on vapaat kädet toteuttaa tämän eikä siihen liity vielä mitään tiettyä työtehtävää.
Ajattelin sanaa "kutsumus" ja mieleeni tuli sillanrakentaja mutta en tiedä, mikä voisi olla sellainen syvällinen kutsumus. Tällä hetkellä se on rakkaus ja ymmärtäminen, jollain lailla vielä etsin paikkaani toteuttaa nämä laajemmin mutta elämä näyttää. Koen olevani vielä aika keskeneräinen  Grin smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
poet
Vieras
« Vastaus #9 : 08.03.2013 20:06:50 »

Antaako Neptunuksen sijainti siis vihjettä elämäntehtävästä? Itsellä se mollottaa kahdeksannessa huoneessa. Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 08.03.2013 22:11:43 »

Minä olen aina kauhean mielelläni fiilistellyt, että minulla on joku suurempikin tehtävä täällä ihan vain itse elämän lisäksi.
 :Smiley
Enpä tiedä, jää nähtäväksi, minulla on taipumusta suurudenhulluihin kuvitelmiin Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 09.03.2013 12:15:13 »

Minä olen aina kauhean mielelläni fiilistellyt, että minulla on joku suurempikin tehtävä täällä ihan vain itse elämän lisäksi.
 :Smiley
Enpä tiedä, jää nähtäväksi, minulla on taipumusta suurudenhulluihin kuvitelmiin Cheesy

Grin Mut hei, ei sitä koskaan tiedä mihin elämä ohjaa  Cheesy
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 09.03.2013 13:03:29 »

No ei tiiäkkään, pelastan vielä maailman joku kaunis päivä  Tongue
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 09.03.2013 13:26:37 »

2funny Mä ja!
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #14 : 09.03.2013 14:04:48 »

No ei tiiäkkään, pelastan vielä maailman joku kaunis päivä  Tongue

Nooh, ihan samat sanat.. coolsmiley :Smiley Tongue  2funny
Nytkii on niin kaunispäivä..et ihan häikäsee Cool    :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: