Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntehtävän tunnistaminen eli "no nyt kolahti"  (Luettu 27710 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 24.11.2013 21:02:26 »

Ööööö...nyt täytyy sanoa, että en tiedä Cheesy
Tais olla se yksi vuodenmittainen koulutus jonka kävin, joka avasi silmät, ohjasi ja varmisti, että mikä se mun juttuni on. En vielä aivan ole siellä, mutta kovasti sinne menossa Smiley Ja no niin, jollei ajatella ammattillisesti, niin maalissa on.

No ei sitä tiiä mihin elämä ohjaa...olin joo tuolloin ihan oikeassa, mutten kuvitellut, että elämäntehtäväni urkenee juuri omien lasteni parissa  :Smiley
JA no, ei sitä vieläkään lopulta tiedä Wink
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16 : 25.11.2013 11:23:07 »

Minä en tiedä varmasti asiaa, mutta siihen tulokseen olen tullut asiaa tutkiessani, että tehtäväni on olla todellinen ystävä ja rakkaudentuoja  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 26.11.2013 01:42:24 »

Elämäntehtäväni olen kai tiennyt jollakin tasolla aina, heti tänne tullessani. Konkreettisen selkeästi, tai lähinnä sen mihin työhön minun olisi ryhdyttävä sitä parhaiten toteuttaakseni, sain kuitenkin tietää eräässä unessa. Nimimerkkini kertoo jo paljon elämäntehtävästäni.  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 28.11.2013 11:17:04 »

Nyt kun ollaan tällaisella henkisesti virittyneellä foorumilla, niin siteeraan hieman Caroline Myssiä. Hänen mukaansa (ja olen asiasta samaa mieltä  Wink) henkisen heräämisen kylkiäisenä tulee halu palvella muita. Monesti juuri palvelutehtävä koetaan siksi erikoiselämäntehtäväksi, jota ollaan kiivaasti etsimässä. Tavallisen elämän haasteita ja tekemisiä ei aina osata pitää sen kummempana elämäntehtävänä, vaikka ne sitä olisivatkin. Joka tapauksessa Myssin mielestä palvelutehtävät ovat seuraavanlaisia:

-vanhemmuus
-opettaminen
-opastaminen
-parantaminen
-vapaaehtoistyö
-mikä tahansa luova työ, jos sillä on tarkoitus auttaa muita löytämään omat voimavaransa.

Kolahtaako?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #19 : 28.11.2013 11:55:02 »

Jos eläinten pelastaminen/ hoito ja luonnonsuojelu kuuluvat näihin, niin kyllä.
Mutta ehdottomasti ei ikinä mitään joka liittyy ihmisiin..  tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 28.11.2013 12:05:45 »

Vanhemmuus indeed.

Ja sitten vielä joku asioiden muuttaminen tms.  :Smiley Semmoseen mulla on hinku, maailman parantamiseen.
Ai miten niin stereotyyppistä? Tongue
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 28.11.2013 12:27:51 »

Ehkä tuo Myssin lista on lähinnä suuntaa antava, koska mieleeni tulee muitakin palvelutehtäviä. Esmes näin Au-Kaksosena en voi mitenkään olla etsimättä tai tuottamatta tietoa, joka sitten on välitettävä edelleen. Kaksoset ovat eläinradan vihikoiria.  Cheesy

Tulee mieleeni myös erilaisia oikeustaistelijoita, jotka ovat pitäneet tietyn kansanryhmän puolia henkensä uhalla. Tai joku saattaa pelkällä olemuksellaan levittää valoa, rakkautta ja toivoa ympärilleen.

Siinä nyt jotain.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 28.11.2013 13:05:41 »

Kyllä kolahtaa. Ja mitähän vielä olisi lisäksi. Ne ovat siis tässä käden ulottuvilla, ettei tarvitse kovin kauaksi haikailla.  smitten
Lilli, mitä lisäisit näihin? Se tiedon eteenpäin välittäminen tuntuu tärkeältä minustakin.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 28.11.2013 13:23:04 »

Minusta on ainakin nousujouskarina kauheen kiva, ku Lilli välittää tietoa  jota voin sitten ihmetellä :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 28.11.2013 14:04:06 »

Kiitokset, Kuuhilda.  Cool

Tuli vielä mieleen, että johtaminenkin voi olla palvelutehtävä. Tosin johtavat asemat houkuttavat myös niitä, joita kiinnostaa enemmän oma etu ja valta. Mutta sellaisissa suuremman luokan tavoitteissa, joissa on vaikea saada mitään yksin aikaiseksi, hyvä johtaja on kullan arvoinen.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 28.11.2013 14:40:28 »

MInä olen viestinviejä. En siis opastaja tai opettaja, sillä minä vain välitän infoa, ihmiset tekevät sillä sitten mitä lystäävät, mutta se on tavallaan palvelutyötä myös. Olen tehnyt Caroline Myssin kirjan esittelemän arkkityyppiympyrän ja se viestinviejän arkkityyppi osui huoneeseen 12, eli 'minä ja muu maailma'.

Tämän tehtävän tajuaminen on ollut valaisevaa sikäli, että olen aiemmin ihmetellyt, miksi joku itselleni täysin tarpeeton asia jää mieleen kertalukemalla ja pysyy siellä sitkeästi. Sitten saattaa mennä pari-kolme vuotta ja eteen tulee ihminen jolle se olikin tärkeä tieto.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 28.11.2013 16:12:12 »

Juu, minäkin olen tehnyt sen arkkityyppiympyrän. Kiinnostuneille tiedoksi, että ohjeet sen tekoon löytyvät Caroline Myssin kirjasta "Sielun sopimus elämän tarkoituksen etsijälle". Siihen valitaan 12 arkkityyppiä, jotka löytyvät kirjan lopusta (itsekin saa keksiä) ja asetetaan ne astrologisen kartan 12 huoneeseen. Asettelua ei tehdä mitenkään ajatuksen kanssa, vaan arvontamenetelmällä. Ympyrä avautuu varmasti niille, jotka ovat vähänkään astrologiaa harrastaneet ja arkkityypit siis ilmenisivät niillä elämänalueilla, mihin ne kartalla asettuvat.

Yhdeksi arkkityypiksi olin valinnut Manaajan, ja valitsisin sen edelleen. Sen ydinominisuus on kyky vastusta pahaa itsessä ja muissa. Se asettui minulla 1 huoneeseen, missä se on tietysti paraatipaikalla. Oikeassa elämässä tämä arkkityyppi toimii niin, että olen kävelevä peili, eli muut ihmiset näkevät minun kauttani hyvät ja huonot puolensa. Minun ei välttämättä tarvitse tehdä mitään muuta kuin olla olemassa. En nyt näe tätä varsinaisesti palvelutehtävänä, mutta silti se on olennainen osa elämäntehtävääni. Meni tovi, ennen kuin tajusin, miksi ihmiset reagoivat niin järjettömästi minuun, mutta eiväthän he loppujen lopuksi minuun reagoikaan. Tuon vain heissä itsessään näkyviin sen, mille he ovat olleet sokeita.

Elämäntehtävät ovat joskus vähän kummallisiakin.
tallennettu

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 28.11.2013 16:31:04 »

No ei tiiäkkään, pelastan vielä maailman joku kaunis päivä  Tongue

Teepä se!  Wink Mä voisin auttaa heikkoja ja nimenomaan todellisten vahvuuksiensa tunnistamisessa sekä käyttöönotossa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Anno
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 28.11.2013 20:08:17 »

Sieluuntuminen (sielun ja mielen symbioosin vahvistaminen/harmonisoiminen, niin pitkälle kuin se suinkin on mahdollista, eli otetaan sielua enemmän esiin.  Smiley ) En tee meditaatioharjoituksia, tms. henkistä. Homma kulkee ihan vaan omalla painollaan, elämän edetessä ja haasteissa surffaillessa.
Sieluuntumisen opastaminen halukkaille (jossain vaiheessa).
Parin kirjan kirjoittaminen
Musta vähän tuntuu, että keräisin kokemusperäistä informaatiota ihmismielen reagointitavoista, ym. ihmisyydestä, jotta opin hyväksi sielunsuunnitelma-käsikirjoitusapulaiseksi. Siis sellaiseksi, joka esittelee inkarnoituvalle sielulle parhaat mahdolliset kehot, joista se valitsee sopivimman ja auttaa sieluja muistimarkkereiden sopimisessa, jne. Joku elämänsuunnittelija-sielu se oli tai sinnepäin.  Grin

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 29.11.2013 13:06:40 »

Sieluuntuminen (sielun ja mielen symbioosin vahvistaminen/harmonisoiminen, niin pitkälle kuin se suinkin on mahdollista, eli otetaan sielua enemmän esiin.  Smiley ) En tee meditaatioharjoituksia, tms. henkistä. Homma kulkee ihan vaan omalla painollaan, elämän edetessä ja haasteissa surffaillessa.
Sieluuntumisen opastaminen halukkaille (jossain vaiheessa).

Tämä oli bueno. Itsehän olen kulkenut tämän tien, mutta kun se sieluuntuminen tapahtui jo 32-vuotiaana, joka on tavallaan aloittanut ihan uuden elämän. Minäkin luulin, että opettaisin sieluuntumista muille, mutta käytännössä sillä on vain rajalliset mahdollisuudet onnistua, koska se tapahtuu sitten kun aika on kypsä. Toki siinä voi olla sörkkimässä oikeaan suuntaan, jos sattuu törmäämään sellaiseen ihmiseen, joka on juuri tämän kehitysvaiheen kynnyksellä.

Sen sijaan minulle on siunaantunut tällainen opastehtävä, autan siis valintojen teossa ja siksi opiskelin astrologiaakin. Käytän sitä tarpeen mukaan. Aina ei tarvitse.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: