:smitten:kiitos vastauksesta. Kyse ei ollut niinkään "kehon ulkopuolisesta keikasta" vaan muuntuneesta tietoisuuden tasosta. En käytä mitään huumeita, mutta kokemusta voisi kai kuvailla kuin jonkun huumeen vaikutuksen aikaansaamaksi. Siirryin ihan toiseen todellisuuteen, halusin jäädä sinne ja siksi varmaan olin tässä tilassa niin kauan. Olin jälkeenpäin tosi hämmentynyt ja en pitkään aikaan päässyt arkeen kiinni vaan sellaiset kokemukset jatkuivat, kuten sydämestä sormenpäihin ja varpaisiin leviävä valtava rakkaus ja edelleen noita kokemuksia tulee. Samoin tunnen painon vasemmalla puolella selkää ajoittain. Nyt olen alkanut myös nähdä selvänäköisiä unia, joten uskon minun kehittyvän. Olin ennen epävarma uskonnon suhteen, mutta nyt ymmärrän, että minun uskontoni on rakkaus. Kokemukset muistuttavat paljon Nina-Matilda Juholan kirjassa kuvaamia kokemuksia. Jos saan mediaalisia kykyjä, aion antaa rakkaudesta apua lahjaksi, koska tämä on minulle lahjana näytetty.
Hyvin aidolta tuntuu tuo kokemuksesi. Tunnistan samaa omissa vastaavissa tajunnantason muutoksissa. Ne ovat täynnä (agape-)rakkautta. Tuntuu vaan itsestäänselvältä ja oikealta. Helppo olla ja hengittää. Ei käskyjä, ei kieltoja.
Itse reissasin toiseen todellisuuteen onnettomuuden jälkeen ja kokemus antoi voimat palata ruumiiseeni takaisin. Oli vaan niin tavattoman hyvä olla, mutta olin toki hämmentynyt. Koskaan en ollut vastaavasta kuullut, mutta tiesin sisimmässäni, että alkaa uusi vaihe minulle. Niin sitten onkin tapahtunut.
Tyyneys tyhmyyden edessä on eräs 'tuotos' tuosta muutoksesta. Usein törmään semmoisiin immeisiin, jotka katsovat kuin härkä uutta konttia, kun (oikeudentajuni -esimerkkinä mainitsen- oli hyvin vahva jo ennestään, kuitenkin vielä vahvistunut) puutun räikeisiin vääryyksiin, enkä peräänny tilanteesta vaikka kuinka uhkailtaisiin. Teen siis selväksi, mistä on hirret poikki ja mihin vedetään raja.
Palaan mietteisiisi mihin tämä kokemuksesi johtaa. Jotenkin vastaavan kokeneet henkilöt johdattautuvat viestien tuojiksi ja 'suomentajiksi', siis ihmisten arkiymmärrykselle tutummaksi selittämään asioita, joilla suurempi merkitys kuin nykyarvostuksen kohteilla.
Saattaa ilmetä meedio-valmiutena, selvänäköisyytenä, -kuuloisuutena, automaattikirjoituksena jne. Itse tiedät ja tunnet, mikä on sinun osasi.
Kaikkea hyvää! ....ja voimia.