Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mediaaliset kyvyt  (Luettu 27701 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« : 07.03.2013 17:47:46 »

Hei Kaikki! Olisin kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia ja kuulemaan kokemuksia mediaalisten kykyjen kehittämisestä. Minä olen tavallinen perheenäiti, joka ei ennen ollut erityisen kiinnostunut paranormaaleista asioista tai henkimaailmasta. Kuitenkin tapahtui elämän ihmeellinen käännekohta odottamatta, kun aloin tutkia itsetuntemuksen kirjallisuutta ja siirryin astraalitasolle - hetkessä ymmärsin mitä henkimaailma on, miten kaikki uskonnot ovat yhtä ja viivyin tässä laajentuneessa todellisuudessa, toisella tasolla useamman tunnin. Jälkeenpäin olin täysin hämmentynyt mitä tapahtui. Nyt olen uppoutunut aiheeseen ja useampikin selvänäköinen henkilö on sanonut minun omaavan mediaalisia kykyjä ja kehittyvän instrumentiksi, henkimaailman viestien välittäjäksi. Miten tämä sitten tapahtuu? Miten voisin kehittää itseäni? Onko etenemin hyvin hidasta ja lähes huomaamatonta? Olen kiitollinen kaikista kokemuksistanne. angel
tallennettu
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #1 : 11.03.2013 19:59:29 »

 Cheesy :smitten:kiitos vastauksesta. Kyse ei ollut niinkään "kehon ulkopuolisesta keikasta" vaan muuntuneesta tietoisuuden tasosta. En käytä mitään huumeita, mutta kokemusta voisi kai kuvailla kuin jonkun huumeen vaikutuksen aikaansaamaksi. Siirryin ihan toiseen todellisuuteen, halusin jäädä sinne ja siksi varmaan olin tässä tilassa niin kauan. Olin jälkeenpäin tosi hämmentynyt ja en pitkään aikaan päässyt arkeen kiinni vaan sellaiset kokemukset jatkuivat, kuten sydämestä sormenpäihin ja varpaisiin leviävä valtava rakkaus ja edelleen noita kokemuksia tulee. Samoin tunnen painon vasemmalla puolella selkää ajoittain. Nyt olen alkanut myös nähdä selvänäköisiä unia, joten uskon minun kehittyvän. Olin ennen epävarma uskonnon suhteen, mutta nyt ymmärrän, että minun uskontoni on rakkaus. Kokemukset muistuttavat paljon Nina-Matilda Juholan kirjassa kuvaamia kokemuksia. Jos saan mediaalisia kykyjä, aion antaa rakkaudesta apua lahjaksi, koska tämä on minulle lahjana näytetty. smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2013 20:34:31 »


Minäkin olen käväissyt toisella tietoisuuden tasolla, mutta oletukseni mukaan vain muutaman sekunnin tai minuutin. Noin pitkä aika on varmasti voimallinen kokemus. Täällä forumilla on varmasti sellaisia henkilöitä, jotka osaavat neuvoa jatkoa tuohon.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
lydiam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 128



Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.2013 09:23:47 »

Hei! Upealta kuulostaa kokemuksesi! Itse en ole mitään tuollaista kokenut, mutta kaikenlaista pientä kyllä. Minulle on myös aina sanottu, että minulla on kykyjä, mutta en ole oikein osannut lähteä kykyjä mitenkään kehittämään tms. Näen ihmeellisiä asioita öisin, enkä tiedä, mitä ne tarkoittavat. Mitään neuvoja minulla ei siis ole antaa, mutta mielenkiinnolla  odotan, saatko lisää vastauksia ja millaisia. Täällä varmasti on ihmisiä, jotka osaavat neuvoa sinua.

 smitten lydiam
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2013 16:04:14 »

Aika vahva avaus/kokemus het ensi alkuun.
Hämmentävää toki varmasti ollut mutta sait jo vahvan opin siitä miten älyttömän moniulotteisessa, monimuotoisessa universumissa ollaan  Smiley

Jokaisella meistä on mediaalisia lahjoja, toisilla vaan hieman jemmassa. Yht`äkkinen aktivoituminen voi säikäyttää tai sit vielä lisätä kiinnostusta.
Tietoa saa lisää näistä jutuista vaikka mistä ja ne kauheimmat jutut löytyy netistä.
www.henkinenkehitys.fi  Löytyy ihmisiä, kursseja ja tilaisuuksia josta voisit hyötyä.
tallennettu
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2013 11:05:53 »

 Smiley Oikein ihania vastauksia! Odottelen innolla lisää. Olen mukana Gate of Heaven - Kaariporttiyhdistyksen spiritualistisessa toiminnassa ja se on todella antoisaa. Onko kenelläkään kokemusta? Lisäksi minulla on innostus shamanismiin, ikiaikaisiin tietoisuuden laajentamisen kokemuksiin. Löytyisikö täältä kokeneempaa shamaania? Minua kiinnostaa myös tämä astrologinen puoli, koska olen huomaanut nyt, kun en käytä enää hormonaalista ehkäisyä, kehoni on alkanut seurata kuun kiertoa. Kuun ja tähtien asennot vaikuttavat sekä kehoon että mieleen uskomattomalla tavalla! Mehän olemme avaruusolentoja!!! Kirjoitelkaa rakkat lukijat!  coolsmiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #6 : 25.03.2013 20:43:39 »

Voi tuo eteneminen toki hidasta ja ajoittain takkuavaakin olla mutta jotenkin uskon, että koska olet saanut tuollaisen lentävän lähdön voi tuo meno olla vauhdikastakin. Itseäni on oman nopean avautumiseni jälkeen viipotettu eteenpäin ja kehittyminen "instrumentiksi" kuten hauskasti ilmaisit tapahtui jo ihan parissa kuukaudessa.. Nyt tämän puolen vuoden aikana on jos ja vaikka mitä sattunut ja tapahtunut. Uskon että sinullakin oikeat ihmiset ja asiat tulevat luoksesi aivan itsestään ja koska tuo polkusi on selkeä sinua kyllä johdatetaan eteenpäin, luota vain  smitten
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #7 : 28.03.2013 16:25:28 »

 Smiley Mediaaliset kyvyt ovat synnyinlahjana saatu tehtävä, jonka sitten meedio, eli kanava...eli viestinvälittäjä ottaa vastaan suostumalla siihen... tai sitten ei. Selvänäköisyys, selvätietoisuus ja muut yliaistit (myös kutsutaan psyykkisiksi aisteiksi) taas ovat aisteja jotka löytyvät meiltä jokaiselta. Jotkut meistä ovat niistä tietoisia ja käyttävät niitä tietoisesti...toiset taas eivät tiedosta niitä käyttävänsä. Näitä aisteja voi harjoitella ja näin vahvistaa niitä.

Meedioksi ei voi ryhtyä eikä opiskella jos ei ole syntynyt meedioksi. Meedio on valittu viestinvälittäjäksi henkimaailmasta käsin. Se miten ja missä vaiheessa elämää meedion lahja tulee esiin on jokaisen meedion kohdalla erittäin henkilökohtainen ja perustuu meedion omaan henkiseen kasvuun ja sen vaiheisiin. Ennen meedion tehtäväänsä asettumista meediolta odotetaan henkimaailmassa suostumusta ja kuin työsopimuksen tekemistä.
Toki usein meitä meedioita lähestytään henkimaailmasta käsin jo ennen kuin itse olemme tietoisia edes lahjastamme. Itse olin noin 9 vuotias ensimmäisen kerran toimin meediona.
Teini-iässä kieltäydyin kaikesta yhteydestä henkimaailmaan meediona.
Vasta lähellä 40-vuotiaana olin valmis ottamaan tehtäväni vastaan. Koulutus tapahtui henkimaailman ohjauksessa, oman henkioppaani ja enkeleiden avulla...sekä myös sain apua uusilta ystäviltä joilla oli tietoa ja kokemusta meedion työstä ja tehtävästä. Meedion tehtävä voi olla hyvinkin erilainen kuin jonkun toisen meedion.

Ensimmäisiä asioita joita meedion tulee oppia on henkien erottelukyky... että osaa tunnistaa mistä lähteestä häneen otetaan yhteyttä ja kuka on viestin lähettäjä. Kolme avainta meedion lahjan käyttöön ovat: Antautuminen .... Luottaminen .... Heittäytyminen.

Koulutus meedioksi voi edetä pikkuhiljaa kestäen vuosikymmeniä ... tai hyvin nopeastikin. Paljon riippuu meedion kyvystä omaksua tietoa ja hänen tietoisuutensa laajuudesta.

Hyvää matkaa kohti uusia kokemuksia ja siunausta sekä varjellusta meedion polullasi. <3

P.S. Saa laittaa yksityisviestiä tai soittaakin... numero löytyy auttajalistalta.  Smiley
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #8 : 01.04.2013 17:10:42 »

Amonra, tää on sun avaus on niin mielenkiintoinen että olen lukenut sen varmaan kymmenen kertaa  Smiley
Et varmasti matkaillut yksin vaan sulla oli opas/oppaat ja enkelit mukana  angel angel
Muistatko tai osaatko kuvailla miten he näyttäytyivät?
Ei ihmistä tempasta sfääreihin ilman että vahvat tukijoukot on mukana. Tosi makee toi sun kokemus todellakin  smitten
tallennettu
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #9 : 02.04.2013 09:47:12 »

 angel Kiitos kiinnostuksestasi minua kohtaan! Ainakin yritin lähettää Sinulle yksityisviestin, jossa kerron hieman tarkemmin ja vastaan kysymykseesi.  smitten
tallennettu
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #10 : 02.04.2013 13:36:29 »

angel Kiitos kiinnostuksestasi minua kohtaan! Ainakin yritin lähettää Sinulle yksityisviestin, jossa kerron hieman tarkemmin ja vastaan kysymykseesi.  smitten



Laitoin sinulle vastauksen juuri äsken.  Smiley
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #11 : 02.04.2013 17:16:00 »

Kiitos  Smiley Perille tuli
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #12 : 03.04.2013 14:15:10 »

Cheesy :smitten:kiitos vastauksesta. Kyse ei ollut niinkään "kehon ulkopuolisesta keikasta" vaan muuntuneesta tietoisuuden tasosta. En käytä mitään huumeita, mutta kokemusta voisi kai kuvailla kuin jonkun huumeen vaikutuksen aikaansaamaksi. Siirryin ihan toiseen todellisuuteen, halusin jäädä sinne ja siksi varmaan olin tässä tilassa niin kauan. Olin jälkeenpäin tosi hämmentynyt ja en pitkään aikaan päässyt arkeen kiinni vaan sellaiset kokemukset jatkuivat, kuten sydämestä sormenpäihin ja varpaisiin leviävä valtava rakkaus ja edelleen noita kokemuksia tulee. Samoin tunnen painon vasemmalla puolella selkää ajoittain. Nyt olen alkanut myös nähdä selvänäköisiä unia, joten uskon minun kehittyvän. Olin ennen epävarma uskonnon suhteen, mutta nyt ymmärrän, että minun uskontoni on rakkaus. Kokemukset muistuttavat paljon Nina-Matilda Juholan kirjassa kuvaamia kokemuksia. Jos saan mediaalisia kykyjä, aion antaa rakkaudesta apua lahjaksi, koska tämä on minulle lahjana näytetty. smitten

Hyvin aidolta tuntuu tuo kokemuksesi. Tunnistan samaa omissa vastaavissa tajunnantason muutoksissa. Ne ovat täynnä (agape-)rakkautta. Tuntuu vaan itsestäänselvältä ja oikealta. Helppo olla ja hengittää. Ei käskyjä, ei kieltoja.
Itse reissasin toiseen todellisuuteen onnettomuuden jälkeen ja kokemus antoi voimat palata ruumiiseeni takaisin. Oli vaan niin tavattoman hyvä olla, mutta olin toki hämmentynyt. Koskaan en ollut vastaavasta kuullut, mutta tiesin sisimmässäni, että alkaa uusi vaihe minulle. Niin sitten onkin tapahtunut.
Tyyneys tyhmyyden edessä on eräs 'tuotos' tuosta muutoksesta. Usein törmään semmoisiin immeisiin, jotka katsovat kuin härkä uutta konttia, kun (oikeudentajuni -esimerkkinä mainitsen- oli hyvin vahva jo ennestään, kuitenkin vielä vahvistunut) puutun räikeisiin vääryyksiin, enkä peräänny tilanteesta vaikka kuinka uhkailtaisiin. Teen siis selväksi, mistä on hirret poikki ja mihin vedetään raja.

Palaan mietteisiisi mihin tämä kokemuksesi johtaa. Jotenkin vastaavan kokeneet henkilöt johdattautuvat viestien tuojiksi ja 'suomentajiksi', siis ihmisten arkiymmärrykselle tutummaksi selittämään asioita, joilla suurempi merkitys kuin nykyarvostuksen kohteilla.
Saattaa ilmetä meedio-valmiutena, selvänäköisyytenä, -kuuloisuutena, automaattikirjoituksena jne. Itse tiedät ja tunnet, mikä on sinun osasi.

Kaikkea hyvää! ....ja voimia.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 03.04.2013 18:11:36 »

Ihana kokemus sinullakin  smitten
Kun luin tota kirjoitusta, seinässä välkähti hopeinen valo. Joku on käymässä  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #14 : 03.04.2013 19:46:18 »

Olen lukenut tosta samasta jutusta mutta miksi sen pitää olla jotain kamalaa (onnettomuus ym) että asiat avartuis?
Voihan se tapahtua nätistikin... Smiley
Mun oma polku on ollut tosi kivikkoinen ja paljon pelkoa liittynyt niihin tapahtumiin. Kymmenen vuotta sitten alkoi nopea kehitys joka oli aika ajoin aivan liiankin nopeeta
Olen vasta aikuisena tajunnut sen mitä olen pikkulapsena kokenut eikä silloin ollut mitään kauhujuttuja vaikkakin jostain syystä pelkäsin enkeleitä koko ala-asteiän.
Olin aivan kauhuissani siitä että näen enkelin. Ennen koululuikää yhteys henkimaailmaan on ollut ihan selvä, sit on tapahtunut jotain mistä se enkelipelko lähti. Ei mitään muistikuvaa
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: