Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neliön kertotaulu  (Luettu 13722 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
poet
Vieras
« : 10.03.2013 21:16:07 »

Syntymäkartalla kurmottaa yhdeksän neliötä (eli karminen turpiinveto a'la Mike Tyson?) ja Soturi-tulkinnan mukaan olen "onnistunut" hankkimaan ne auttamalla muita edellisissä elämissä. Huh Huh Huh

Eli voisiko joku selittää jääaivolle, miten toisten auttaminen voi olla huono asia?

Viisauttanne kiittäen ja kumartaen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #1 : 10.03.2013 21:32:42 »

Paha sanoa, kun ei tiedä mistä neliöistä kyse...mutta ei voi tietenkään ajatella, että huono.
Mutta niin, olisiko niin, että olet uhrannut itsesi muiden vuoksi, ja tälläkertaa sinun on asetettava itsesi muiden edelle?
tallennettu
poet
Vieras
« Vastaus #2 : 10.03.2013 22:53:18 »

Halteisen tunari minäkin tickedoff, en tajunnut laittaa neliöitä näkyviin. Okei, katsotaas...
 mars aspect_squ kuu
 jupiter aspect_squ kuu
 venus aspect_squ askendentti
 pluto aspect_squ keskitaivas
 pluto aspect_squ aurinko
 pluto aspect_squ merkurius
 uranus aspect_squ venus
 neptunus aspect_squ mars
 neptunus aspect_squ saturnus

Outoa vaan, kun aina on opetettu toisten palvelemisen jaloutta ja itsen (egon?) pitämistä kurissa. Ei meinaa mahtua kalloon... Undecided
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.03.2013 10:44:18 »

Sepon tulkinnoissa syytetään usein muiden asioihin puuttumista kaiken pahan alkujuureksi. Voihan tulkinta noista neliöistä olla oikeakin, mutta muitakin vaihtoehtoja voi ottaa huomioon. Jotenkin Sepon tulkinnoista paistaa lävitse hänen oma Rapu-Aurinkonsa ja Neitsyt-nousunsa.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.03.2013 11:33:51 »

Minulla on myös melkoinen neliörypäs kartalla ja Astrosepon soturin tulkinnassa näkyy kaksinkertaisena parikin sellaista neliötä jotka kertovat juuri tästä.

Toisten auttaminen on pahasta, jos se tapahtuu omalla kustannuksella, eli oma hengellinen kehitys tai sielun inkarnaatioon valitsemien oppituntien läpikäyminen tulee jätettyä väliin sen vuoksi, että vain auttaa muita.  Tässä elämässä olenkin kantapään kautta joutunut oppimaan, että kykyni auttaa muita on todella surkea, ellen ensin ajattele ihan itsekkäästi itseäni ja omia tarpeitani joka asiassa. Sen kun teen, niin sitten on suurikin kapasiteetti auttaa muita.

Minulle oli suuri helpotus saada selville tämä asia, kulttuurissamme kun varsinkin naisia opetetaan unohtamaan itsensä ja palvelemaan muita täysin riippumatta siitä, mikä heidän oma tilanteensa sattuu olemaan.

On olemassa sellainen asia kuin terve itsekkyys, palvelemisessa ja auttamisessakin voi mennä pahasti överiksi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.03.2013 11:57:44 »

Halteisen tunari minäkin tickedoff, en tajunnut laittaa neliöitä näkyviin. Okei, katsotaas...
 mars aspect_squ kuu
 jupiter aspect_squ kuu
 venus aspect_squ askendentti
 pluto aspect_squ keskitaivas
 pluto aspect_squ aurinko
 pluto aspect_squ merkurius
 uranus aspect_squ venus
 neptunus aspect_squ mars
 neptunus aspect_squ saturnus

Outoa vaan, kun aina on opetettu toisten palvelemisen jaloutta ja itsen (egon?) pitämistä kurissa. Ei meinaa mahtua kalloon... Undecided

Minä näen kyllä näissä neliöissä enemmän sellaista lyhytjänteisyyttä ja provokaatiotaipumusta. Nopea innostumaan ja yhtä nopea kyllästymään. Pluton neliöt tuovat yleensä jossain vaiheessa eteensä karmisia kriisejä ja valtataisteluja, ehkä kiinnostusta psyyksen toimintaan omien syväsukellusten kautta. Joskus Pluto-ihmiset ovat liian kilttejä, ja tällöin he saavat riesakseen päällekäyviä, hyväksikäyttäviä tai narsistisia ihmisiä, joiden kautta joudutaan yleensä käsittelemään omaa kätkettyä aggressiota tai vihaa ja sen asianmukaista ilmaisua. Neptunus-Saturnus -neliö tekee ihmisestä ajoittain melankolisen ja vetäytyvän, ehkä masennukseenkin taipuvaisen. Unelmien ja todellisuuden ristiriita törmää elämässä usein toisiinsa ja kuvio opettaa realismia ja sitä, miten omat haaveet ovat käytännössä toteutettavissa. Kuvio on yleinen myös luovissa ammateissa toimivilla ihmisillä, esim. arkkitehdeillä tai vaikka valokuvaajilla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
poet
Vieras
« Vastaus #6 : 11.03.2013 18:27:55 »

Ai kun kiva, sitä ollaan joko selkärangaton nahjus tai lyhytpinnainen sekopää... 2funny 2funny 2funny
(Krhm... tavat poet, tavat.)
Kiitos kaikille viisaudestanne.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.03.2013 19:33:04 »

Ai kun kiva, sitä ollaan joko selkärangaton nahjus tai lyhytpinnainen sekopää... 2funny 2funny 2funny
(Krhm... tavat poet, tavat.)
Kiitos kaikille viisaudestanne.

Olipa harvinaisen väärin ymmärretty edellinen tulkinta!  Grin
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
poet
Vieras
« Vastaus #8 : 11.03.2013 19:52:47 »

Kiitos Grin
tallennettu
spin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #9 : 11.03.2013 22:30:36 »

Voi pojat poet, älä sure.
Mullakin 14 neliötä.
Ai niin, ja kokonaista yksi kolmio.
Em. tulkinta kartastasi oli todella osuva. Samanlaisia neliöitä täällä ja muutama lisää.
Nyt vasta vanhempana olen oppinut elämään täysin omanlaista elämää.
Osaan sanoa ei, en uhraudu ja osaan olla terveesti itsekäs.
En vastaa edes puhelimeen, jos ei huvita puhua.

Siihen oppimiseen meni kyllä muutama vuosikymmen....
Kuunsolmu Leijonassa. Huoneessa 12.
tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Downtempo
Vieras
« Vastaus #10 : 11.03.2013 23:38:49 »

Jotenkin Sepon tulkinnoista paistaa lävitse hänen oma Rapu-Aurinkonsa ja Neitsyt-nousunsa.  Wink

Siks mun onkin niin mahooottoman helppo samaistua niihin  Grin

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #11 : 12.03.2013 23:28:11 »

Neliöt on ihania! Smiley Sanoo "neliöihminen"! Ne tuo särmää. Ehkä se menee niin, että "neliötyyppi" kaipaa sellasten ihmisten seuraa, joilta löytyy myös neliöitä (ja/tai oppositioita)? Mä ainakin voin sillon olla paremmin ihan oma itteni. Oon huomannu, että ihmiset, joilla ei haasteellisia aspekteja pahemmin kartallaan ole, on musta tylsiä :Smiley

Mulla on
 aurinko aspect_squ keskitaivas
 kuu aspect_squ jupiter
 merkurius aspect_squ mars
 venus aspect_squ mars
 uranus aspect_squ mars
 mars aspect_squ chiron
 venus aspect_squ keskitaivas
 neptunus aspect_squ saturnus
 chiron aspect_squ keskitaivas


tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #12 : 12.03.2013 23:39:52 »

Minä oon ollu himoahmija; yhdeksän yhtymää ja kolmiota, kahdeksan neliötä Tongue ... mutta vain yksi oppositio; jossain kun on niin jostain on pois; Neptunus   aspect_opp  kuunsolmu ...eli no  aspect_con alasolmu...

Planeettojen lisäksi mukana akselit, Chiron ja kuunsolmu. Ja Pluto ON planeetta.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #13 : 13.03.2013 22:53:16 »

Neliöt on ihania! Smiley Sanoo "neliöihminen"! Ne tuo särmää. Ehkä se menee niin, että "neliötyyppi" kaipaa sellasten ihmisten seuraa, joilta löytyy myös neliöitä (ja/tai oppositioita)? Mä ainakin voin sillon olla paremmin ihan oma itteni. Oon huomannu, että ihmiset, joilla ei haasteellisia aspekteja pahemmin kartallaan ole, on musta tylsiä :Smiley

Mulla on
 aurinko aspect_squ keskitaivas
 kuu aspect_squ jupiter
 merkurius aspect_squ mars
 venus aspect_squ mars
 uranus aspect_squ mars
 mars aspect_squ chiron
 venus aspect_squ keskitaivas
 neptunus aspect_squ saturnus
 chiron aspect_squ keskitaivas




Toi on kyllä totta, tuo särmää. Elämä pysyy kohtalaisen mielenkiintoisena kohdatessaan haasteita ja asioita, missä voi aina kehittää itseään, aina oppii uutta, ylä- ja alamäkien jälkeen.. Tosin multa löytyy vain 5kpl neliöö, ja sitten lisänä 7 oppositioo. Mikään päivä ei ole samanlainen, ei ole olemassakaan mitään pitkiä kausia, että kaikki menis sujuvasti. Paitsi joidenkin transiittien aikaan. Mutta toisaalta nuo neliöt ja oppositiot tuovat myös sen, että ei kyllä jaksakaan/malta pysyä paikallaan pitkään. Tylsistyn helposti jos kaikki on liian helppoa ja tasapaksua. Janoan haasteita, mutta ne myös ajaa toisinaan itsensä ihan piippuun. Tasapainottelu noiden välillä on hankalaa, mutta kun löytää sen kultaisen keskitien, niin silloin kokee itsensä jollain tapaa mukavaksi.  :Smiley






tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #14 : 14.03.2013 01:13:47 »

Syntymäkartalla kurmottaa yhdeksän neliötä (eli karminen turpiinveto a'la Mike Tyson?) ja Soturi-tulkinnan mukaan olen "onnistunut" hankkimaan ne auttamalla muita edellisissä elämissä. Huh Huh Huh


Taitaa olla 16 neliötä meitsin kartalla. Ei ole tullut koskaan tutkittua sitä kovin tarkasti...
Muoks: vastapainoksi 10 triniä!

 Shocked
« Viimeksi muokattu: 14.03.2013 01:37:42 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: