Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: JUNO (vetovoima&yhteensopivuus)  (Luettu 22316 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.03.2013 19:53:25 »

Kertooko Juno naisen kartalla naiseudesta, millainen vaimo nainen on? Taionko naisesta edes perinteiseksi vaimoksi...
Kuvaako miehen kartalla sitten naisihannetta, naistyyppiä johon tuntee vetoa?

Voiko Juno myös kuvastaa sielunkumppanuutta, ei sellaista kovin "näkyvää" vaan piilossa olevaa? Mä olen ymmärtänyt, että useimmiten Juno kuvastaa sitä kumppania, jollaista tarvitsee, ns. salainen "ihanne". Ja useimmiten kumppanin nouseva tai aurinko on sama kuin oma  juno.

Mä voin allekirjoittaa kaikki yllä olevat.
Mun elämään mahtuu 2 miestä, joiden kanssa on ollut jotain vakavempaa ja jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita, jopa tukahduttavan kiinnostuneita välillä.

Molemmilla siis  juno skorpioni, minulla nouseva ja  aurinko skorpioni
Miehet olivat  aurinko vesimies ja  aurinko kalat:, ja molempien suusta tutustumisen alkutaipaleella sain kuulla sanat "Ikinä en pettäis ketään", ovat molemmat TODELLA oikeudentuntoisia ja aika suorasanaisia, eivät kärkkäitä mutta melko ehdottomia. Luotettavia ja intohimoisia, molempia kohtaan olen tuntenut vahvaa vetovoimaa.

Itselläni taas  juno vaaka, ja kyllä, arvostan tasa-arvoa, joustavuutta, ihmissuhteissa harmoniaa, romantiikkaa, sopua, ja täydellistä rehellisyyttä, mutta silti arvostan omaa ja kunnioitan toisen vapautta, en ole mikään käskyttäjä tai perheen nalkuttaja. Ja siis tällainen olen nimenomaan PARISUHTEESSA, mutta ystävyyssuhteissa kärkäs kieleltäni, ajoittain itsekäs ja riidanhaastajakin ( merkurius skorpioni), sillä en kestä mitään piipitystä.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 12.03.2013 22:00:52 »

Mulla juno rapu ja rapumaisuus miehessä on ärsyttävää! Takertuvia oikuttelijoita. Se huolenpito on hyvä juttu, sitä kaipaa. Jos saiskin vaan sitä sopivassa määrin... Mutta ei. Kylkiäisenä tulee liikaa raivostuttavia piirteitä. Eli mulla se kuvaa paremminkin mua itseeni naisena, vaikka ei mussa kyllä takertujaa ole. Huolenpitäjää kylläkin.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2013 22:56:09 »

Noo, enpä itsekään voi sanoa että kaipaisin kaikkia vaaka -piirteitä. Esim. tällanen yltiöpositiivisuus, kaikkien miellyttäminen eli suoranainen per*een nuoleminen, negatiivisten asioiden kieltäminen.... Ja en muutenkaan tule toimeen vaakojen kanssa, tai tulen, mutten koe heihin sen kummempia tunteita tai vetovoimaa.

Mutta kyllä  vaaka minussa näkyy kun ollaan parisuhteessa, tällänen ikuiseen rakkauteen uskova romantikko, mutta silti realisti.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 15.03.2013 15:58:10 »

Tänään on kirjoitusripulipäivä.

Juno itselläni  skorpioni ssa. Syvin rakkaussuhde, tosin melkoista voimainmittelöä Skorpparimiehen kanssa. Hänen ihanteensa olikin kaikkeen sopeutuva mussukka, jota minä en ole.   Angry  Rauha hänen sielulleen.
Kuvannee suoraan syväsukellukseen siirtyvää naisluonnetta minussa, kaikki tutkittava pohjia myöten. Onneksi ammatti muuttunut, ei tarvi enää ristikuulustella ketään, vaikka sen osaankin paremmin kuin mitään muuta.  police

Jostain olen kuullut, että miestä naisen kartalla kuvaa Ceres. Se minulla kauriissa, tosin sideerisellä kartalla ihan Jousimiehen lopulla. Enemmän nykyisin tulkitsen asiat sideeriseltä kartalta. Se tuntuu toimivammalta elämässäni.
Ja niinkuin nuo kaurispiirteet aiemmin ärsytti. Nyt sitten olenkin tosiaikaisen taivaankannen mukaan kauris-nousuinen ja sen pohjalta tehty kartta sopii elämääni kuin nenä pääähän.
Onneksi on oma nenäni ja oma pääni.  coolsmiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 16.03.2013 13:11:10 »

Kertooko Juno naisen kartalla naiseudesta, millainen vaimo nainen on? Taionko naisesta edes perinteiseksi vaimoksi...
Kuvaako miehen kartalla sitten naisihannetta, naistyyppiä johon tuntee vetoa?

... mutta ystävyyssuhteissa kärkäs kieleltäni, ajoittain itsekäs ja riidanhaastajakin ( merkurius skorpioni), sillä en kestä mitään piipitystä.

Noin olen sen ymmärtänyt, kuin kirjoitit. Että Juno kuvaa naiseuden toteutumista naisen kartalla ja miehen kartalla naisihannetta. MIstähän löytyis Justiinasta tykkäävä???  Wink  knuppel2  Shocked
No ei vainenkan. Mieluummin hoidan yhteiskunnallisia asioita, kuin 65v äitinpoikaa.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 17.03.2013 23:23:08 »

Minä se oon miettiny semmosta, että kun mulla on väljä Juno ja aurinko yhtymä vesimiehessä kakkosessa, niin voiko se joissain tapauksissa meinata sitä, että ihminen sitoutuu parhaiten itsensä kanssa, ja on itse se kumppani itselleen? Olen itse itselleni molemmat puoliskot. Hiisi vieköön kaikenlaiset muut sitoumukset.
Vai, kenties, että unelmieni puoliso onkin hyvin paljon samankaltainen kuin minä itse? Vaiko sittenkin, että naiseuteni, vaimouteni, mikä se ominta Junolle onkaan,  se rooli, ilmentyy minulla samanlaisena kuin pohjimmiltaan olenkin, helposti ja käsi kädessä...vaiko sittenkin, että en oikein erota itseäni niistä naiseuden eri rooleista omaksi itsekseni kovin selkeästi?
Tipahdan nyt jo itsekin kärryiltä näitä miettiessäni Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.03.2013 23:50:40 »

Auringossahan on auktoriteettia,
ja Juno oli ylijumalan puoliso, valtiatar,
niin oisko sitten yhteisvaikutus vähän tämmöttinen?

http://www.telvis.fi/images/filmiopas/titles/7/7017.jpg
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2013 00:02:33 »

Grin
Nainen, johon samaistun mielelläni.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.2013 09:46:58 »

Kuuhilda, tuli mieleeni, että sut ot otettava koko pakettina. Jos kumppani ei hyväksy tarvettasi itsenäisenä ajattelijana olemaan vaimonsa, ei siinä sitten turhaan tarvi vitkutella.
Että olet ehjä ytimeltäsi.
Läheisin sisareni on vesimies (en muista nousumerkkiään). Hän toteutti työelämässä omia näkemyksiään kyselemättä sen kummemmin mieheltään kuin ammattinsa sidosryhmiltä. Palkintoja satoi aina kun osallistui alansa kilpailuihin. Kekkonenkin kävi häntä (avio-)kotonaan  kättelemässä. Aika vaitonainen on tai valiten puhuu. Mutta auta varjele, jos joku sortaa heikompaansa. Silloin pääsee piru valloilleen ja sanainen arkkunsa aukeaa. Oikeutetustipa vielä.

Oikeesti nyt tajusin, miksi tykkään toistasataa tästä systeristä. Mun  askendentti,  chiron ja pholus( aspect_con Systerin  aurinko ) sekä  kuu  ovat vesimiehessä. Ilmankos me ei juurikan keskusteltu, kun nuorempana paljon kävin heillä.
LISÄYS: Ei tarvinnu, ymmärrettiin sanoittakin toisiamme.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2013 13:45:13 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 12.05.2013 23:58:48 »

Meikäläisellä on ceres neitsyessä ja juno jousimiehessä.Mitä kertoo?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 14.05.2013 13:13:56 »

Auringossahan on auktoriteettia,
ja Juno oli ylijumalan puoliso, valtiatar,
niin oisko sitten yhteisvaikutus vähän tämmöttinen?

http://www.telvis.fi/images/filmiopas/titles/7/7017.jpg

Kiitti hirveesti  tickedoff ! Ilmankos mua ei kukaan uskalla alkaa hömäyttää, kuin humalassa tai yliarvostetun minuutensa euforiassa (lue: narsistisessa mielenhäiriössään).

juno aspect_con saturnus  Pallo jalassaan ennenkuin huomaakaan. Ja Justiinan kaulin heiluu!!! Hitsi kun tulikin hyvä mieli taas. Ei tarvi turhan takia hameen alusta tuulettaa marilynmaisesti.  Cheesy
tallennettu

t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 15.05.2013 18:02:17 »

Meikäläisellä on ceres neitsyessä ja juno jousimiehessä.Mitä kertoo?
Mitkä asteet, Athene?
Jos tekevät tarkahkoa neliötä = 90 astetta, saattavat asettaa Neitsyt  ceres sen nurkkaan häpeemään.
Jos merkit ovat asettuneet  Neitsyen alkuun ja Jousimiehen loppuun, syntyy lähes  aspect_tri , jolloin keskustelu  ceres juno kesken suht soljuvaa.
Mulle syntyy mielikuva  ceres neitsyt stä, että vanhempana olet melkoisen tarkka ja rajat asettava, mutta toisaalta kannustava ja läheistesi parasta ajatteleva - liiaksikin ehkä.
 juno  jousimies ssä nostaa mieleen kovasti keholtaan joustavan naisen, joka viihtyy raikkaassa ilmassa. Suht haasteellinen alistettavaksi perusnaisen muottiin. Osaa elää omaakin elämää, ei tarvi olla ukkoo koko ajan passattavana.
tallennettu

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 24.05.2013 00:29:09 »

Mitkä asteet, Athene?

Astro.comin mukaan Ceres 10 Vir 59 r(peruuttaa vielä!) ja Juno 11 Sag  40´57.
Kuva kartastani transiitteineen.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 24.05.2013 14:10:43 »

Mitkä asteet, Athene?

Astro.comin mukaan Ceres 10 Vir 59 r(peruuttaa vielä!) ja Juno 11 Sag  40´57.
Kuva kartastani transiitteineen.

Ohos! Kutakuinkin tarkka  aspect_squ . Aapuuuvaaaa!
Olet siis ystäväpiirisi uskottu!? Ja vielä  chiron vahvistamassa kuviota,  aspect_opp Junolle 12h puolelta yhtymässä ASC.lle.
Jostain kumman syystä alkoi päässä soida pääsiäisvirren pätkä: ... ja halkeamaan kallion pystytetty puu ristin muotoinen.

Et taidakaan olla mikään hankala mimmi, vaikka kuinka siihen silloin tällöin vihjaat viesteissäsi.

En saa mielikuvaa, minkälaista on suhteesi toimivuus tai sisältö, mutta hyvin voisin ajatella, että olet sanoilla parantaja. Entisen elämän teemana nousi silmilleni *pyyhkii linssejään*  Wink .  Sun laskusolmullasi muuten rytinällä vanhoja teemoja nostamassa  pluto  ja kuu . Et siis muuta voi, kuin jatkaa hyvin alkanutta huuhaa-matkaa ja henkistä kasvuasi.
Hyvvee elonreissuva vua!
« Viimeksi muokattu: 24.05.2013 14:43:04 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 24.05.2013 18:33:01 »

Mulla juno skorpioni 2 . 

aspect_con pluto (1 1/2 asteen väli)
aspect_sex neptunus  kauris 3
aspect_tri  jupiter rapu 9 ( joka on reilun kahden asteen vajaa  aspect_con  chiron , joka on kolmen asteen päässä cereksestä samassa huoneessa ja merkissä).

Jännästi juno sijoittuu aurinkomerkkini omistamaan huoneeseen (2.,härkä). Sitten aurinko on junon merkin (skorppari) omistamassa huoneessa (8 ). Tulkitsen ton itsepäisesti niin, että tartten sen parisielusuhteen tunteakseni suhteen täydeksi  :Smiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: