Kertooko Juno naisen kartalla naiseudesta, millainen vaimo nainen on? Taionko naisesta edes perinteiseksi vaimoksi...
Kuvaako miehen kartalla sitten naisihannetta, naistyyppiä johon tuntee vetoa?
Voiko Juno myös kuvastaa sielunkumppanuutta, ei sellaista kovin "näkyvää" vaan piilossa olevaa? Mä olen ymmärtänyt, että useimmiten Juno kuvastaa sitä kumppania, jollaista tarvitsee, ns. salainen "ihanne". Ja useimmiten kumppanin nouseva tai aurinko on sama kuin oma
.
Mä voin allekirjoittaa kaikki yllä olevat.
Mun elämään mahtuu 2 miestä, joiden kanssa on ollut jotain vakavempaa ja jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita, jopa tukahduttavan kiinnostuneita välillä.
Molemmilla siis
, minulla nouseva ja
Miehet olivat
ja
:, ja molempien suusta tutustumisen alkutaipaleella sain kuulla sanat "Ikinä en pettäis ketään", ovat molemmat TODELLA oikeudentuntoisia ja aika suorasanaisia, eivät kärkkäitä mutta melko ehdottomia. Luotettavia ja intohimoisia, molempia kohtaan olen tuntenut vahvaa vetovoimaa.
Itselläni taas
, ja kyllä, arvostan tasa-arvoa, joustavuutta, ihmissuhteissa harmoniaa, romantiikkaa, sopua, ja täydellistä rehellisyyttä, mutta silti arvostan omaa ja kunnioitan toisen vapautta, en ole mikään käskyttäjä tai perheen nalkuttaja. Ja siis tällainen olen nimenomaan PARISUHTEESSA, mutta ystävyyssuhteissa kärkäs kieleltäni, ajoittain itsekäs ja riidanhaastajakin (
), sillä en kestä mitään piipitystä.