Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä kulkee selvännäkijän raja?  (Luettu 11349 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 15.03.2013 12:56:29 »

Tässä haluan jakaa kokemuksen henkimaailmasta tuotuihin viesteihin. Minun paras ystäväni on ollut selvännäkijänä jo yli 25 vuotta ja olen tuntenut hänet nyt 10 vuotta. Kaikki viestit jota hän on tuonut on mennyt aika pieleen. Nyt kun olin sinkkuna niin hän näki yhden tietyn mieheni koko ajan minun lähelläni. No, mitään ei tapahtunut ja tapasin nykyisen miehen, jonka kanssa ei varsinaisesti seurustella mutta tapaillaan säännöllisesti. Tämän miehen hän ei nähnyt?

No tämä ystäväni on saanut viestejä henkimaailmalta että henkimaailma ei ole katsonut että tämä miehen jonka tapailen olisi henkimaailman yhdistämä minulle. Hän on myös kritisoinut miehen ja kertonut kuinka hän löytää toisen ja kuinka narsistinen hän on jne. Eli, paras ystäväni luottaa niin 100% näkyihin että hän ei tajua kuinka rakas tämä mies on minulle ja kuinka me molemmat haluamme tavata toisiamme.
Olen havainnut että toiset henkimaailmassa leikkii jumalaa ja sanelee minulle ketä mies olisi minulle sopiva ja jonka he tuovat minulle??!! Missä vapaa tahdon kunnioitus. Missä lempeys? Missä tilannetaju?
Minusta tämä on suorataan luokkaavaa että joku henkimaailma ja ystäväni näkyjen perustella tulee sanelemaan ketä mies olisi minulle oikea. Minusta tuntuu välillä että selvännäkijöillä ei ole mitään rajaa siihen miten paljon he kykenevät sanelemaan ihmisille asioita. Tämä jumalan leikkiminen ottaa niin kupoliin!!
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Vielä sanoisin että minä olen taas saanut henk.kohtaisia viestejä meistä ja ne ovat olleet totaalisen erilaiset  Smiley
« Viimeksi muokattu: 16.03.2013 09:58:20 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2013 20:10:36 »

Kuulostaa siltä, ettei kyseessä ole minkäänlainen selvänäkeminen tai henkimaailman viestien välittäminen, vaan "näkijän" egon tuotokset.

Toivottavasti ystävälläsi ei ole kovin paljoa asiakkaita, sillä aika erikoiselta kuulostaa tuo toimintamalli.  idiot2
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2013 20:40:32 »

No oho.
Ei ole itsellä henk.koht. vastaavia kokemuksia, mutta olen kuullut kyllä samansuuntaisesta toiminnasta Sad
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 15.03.2013 22:34:56 »

Hyvä nyrkkisääntö on muistaa, että korkeat henget eivät koskaan kiellä tai käske. He kunnioittavat ihmisen omaa tahtoa ja valinnan vapautta. Saamme myös tehdä "virheellisiä valintoja". Jos henkimaailmasta tai selvännäkijältä tulee kieltoa, käskyjä tai muuta määräilyä, kannattanee poistua tilanteesta. Ego ja muut hörhöhenget koittaa vaan höntittää.

Sinä olet oman elämäsi paras asiantuntija!  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 16.03.2013 09:42:11 »

Ei hän uskoakseeni muille toimi näin ja muille hän kyllä näkee ihan oikein mutta koska olen hänen ystvänsä niin tahtoo ilmeisesti mennä nuo taajuudet sekaisin. Nyt kun pahin vatutus on ohi, ei voi kun hämmästellä näitä asioita ja kun tulee rakkaan ystävän kautta niin hohoijaa. Tämä on jo toinen ystävä jonka joudun laittaa jäähylle pienen ajan sisällä  Undecided
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 16.03.2013 22:04:04 »

Tuon erehtymisriskin takia karvani nousevat pystyyn kanssa, jos joku aistimansa/näkemänsä perusteella kova kovaa väittää jotakin todeksi. Minusta se on aina aistittu juttu, jonka on tarkoitus olla yksi näkökulma asiaan, muttei mitenkään absoluuttisesti totta. Kun se on kuitenkin jokaisen oma valinta mitä elämältään haluaa, toinen voi vaikka tarvitakin sellaista minkä itse kokee negatiivisena. En tiedä, ehkä joku osaa erotella henkimaailmasta saadun tiedon varmaksi viestiksi? Mutta kyllä siinä tiedon välittäjänä kuitenkin aina tulkitsee ja värittää sitä, oman ymmärryskyvyn kautta se aina tulee. Viesti kun voi olla sellainenkin mitä ei itse ymmärrä ja tulkitsee toisin oman kokemuksensa mukaan.

Aiheesta voisi kirjoitella enemmänkin, mutta nyt pitää mennä.  Smiley
tallennettu
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #6 : 28.03.2013 10:33:40 »

 Smiley Hei, olen itse toiminut meediona ja näkijänä ammattimaisesti kohta 10 vuotta ja tunnen oikein tehtäväkseni jakaa tietoa näistä asioista.

1. Selvänäköisyys on yksi ns yliaisteistamme ja se löytyy ihan jokaiselta. Kaikki myös jossain elämänvaiheessa käyttävät tätä aistiaan, joko tiedostamattaan tai tiedostaen. Deja vu-kokemus on yksi esimerkki selvänäköisyyden käytöstä tiedostamattaan.

2. Selvänäkijä tulkitsee kysyjän energiakenttää (auraa) näkemällä erilaisia joko ihan konkreettisia tapahtumia kysyjän elämässä...tai symboolisia näkyjä joita yhdessä kysyjän kanssa voi sitten tulkita.

3. Näkijällä voi olla käytössään myös muita yliaistejaan kuten selvätietoisuus ja selvätuntoisuus, tällöin hän saa informatiota kysyjän energiakentästä myös tuntemalla asioita, sekä saamalla sellaista tietoa kysyjästä jota tämä ei ole kertonut.

4. Yliaistien käyttöön ei välttämättä liity henkimaailma millään lailla.

5. Meedio on kanava henkimaailman ja näkyvän maailman välillä. Meedio ei ole ennustaja. Meedion kautta voi saada viestejä henkioppailta, enkeleiltä, henkimaailmaan siirtyneiltä ja muilta "taivasauttajilta".

6. Meedio saattaa olla myös selvänäkijä ja muutenkin hänellä voi olla yliaistit vahvasti käytössään, ja usein näin onkin.... mutta henkilöllä jolla ei ole meedion lahjaa joka siis saadaan jo ennen maailmaan syntymistä ei ole kykyä kommunikoida ja välittää viestejä henkimaailmasta.

7. Henkilökohtaiset ennustukset eivät tule henkimaailmasta käsin, paitsi sellaiset tiedot tulevaisuudesta joidenka antajana on ihmisen henkiopas ja jotka perustuvat tietoihin henkilön sielunsuunnitelmasta.

8. Meidän vapaa tahtomme on ehdottoman pyhä kaikille taivaallisessa henkimaailmassa työskenteleville, ja sieltä missä sitä ei kunnioiteta ei varmaankaan meistä useimmat viestejä haluakaan.
Henkioppaamme eivät puutu maallisen elämämme asioihin. Heitä ei kiinnosta kenen kanssa seurustelemme tai mitä opiskelemme. Heidän tehtävänsä on luotsata meitä henkisessä kasvussamme niin että sielunsuunnitelmamme toteutuu.
Suojelusenkelimme taas auttaa meitä selviytymään maallisesta elämästämme, sen haasteista ja onnenhetkistä ja häneltä saamme neuvoja meitä askarruttaviin kysymyksiin ihmissuhteissa, työpaikan valinnassa jne.


Tässä lyhyesti tietoa.  Smiley

Ja vielä, kun näkijä/"meedio" alkaa käskeä ja komentaa, uhkailla rangaistuksilla ja kauheuksilla jos et noudata hänen "henkimaailmasta saatuja" ohjeitaan niin on joko kysymyksessä feikki näkijä/"meedio" tai hän ei osaa eroittaa mistä lähteestä viestit tulevat ja kanavoi pimeyttä. Kummassakin tapauksessa... ei muuta kuin jalat alle ja ulos tilanteesta heti paikalla.

P.S. Tulevaisuus ei ole koskaan 100% ennustettavissa, sillä se on seurausta valinnoistamme ja muuttuu sen mukaan miten me muutamme valintojamme.
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 28.03.2013 12:14:08 »

Hieman jaksan olla eri mieltä. Minulla henk.kohtaisesti henkimaailma on kyllä kiinnostunut mun arkisesta elämästä ja kenen kanssa seurustelen jne. Oppaani ja henkiystäväni ovat aina läsnä ja tukevat kun sitä pyydän ja ovat erittäin myötätuntoisia koettelemuksien edessä. Pyytäkää niin autetaan  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #8 : 25.06.2013 11:14:44 »



Suojelusenkelimme taas auttaa meitä selviytymään maallisesta elämästämme, sen haasteista ja onnenhetkistä ja häneltä saamme neuvoja meitä askarruttaviin kysymyksiin ihmissuhteissa, työpaikan valinnassa jne.



Nousi tällainen kymysys: Käsittääkseni enkelit ovat niitä, jotka eivät ole koskaan eläneet ihmiselämää. Ovat jonkin sortin valo-olentoja? Miten tällainen valo-olento voi auttaa arkisemmissa maallisissa asioissa, jos hänellä ei ole omakohtaista kokemusta aiheesta? Voisiko joku enkelin kaveri valaista asiaa?  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2013 01:52:28 »

Tulevaisuus ei ole ennustettavissa ihmisen ajalla. Mulle meedio ei nähnyt raskautta vaikka olin pitkälle toisella kuukaudella. Ihmetteli myöhemmin itsekin miksi henkimaailma ei kertonut. Minäkään en tiennyt silloin koska epäiltiin aivan muuta

Sitä ihmettelen et miksi haluaa edes "nähdä" mitään jos ei kanavoi vaan puhdasta valoa?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 28.06.2013 10:51:04 »

Itse olen utelias näkemään hieman sinne sun tänne, sillä olen oppinut todella paljon myös negatiivisista ja ns pimeyden lähteiltä.
On ihan turha luulla etteikö vastapuoli olisi ihan yhtä tietoinen asioista mutta toimivat vain eri tavalla kun valossa olevat. Itse uskon että hyvä selvännäkijä ikään kun osaa liikkua sellaisella sopivalla tasolla, näkee ihmisen molemmat puolet ja miten ne vaikuttavat kyseisen ihmisen elämään.
Kun aletaan kiipeämään tosi korkealle niin siellä on vain utuista rakkautta, ymmärrystä ja valoa mutta ei välttämättä ihmiselämälle tärkeätä  tietoa saatavilla. Itse en kiipeä niin korkealle enää koska sieltä käsin en saanut omaan elämään ja tietoisuuden janooni mitään konkreettista tietoa, kaikki oli vain silkkaa autuutta. Mutta hieno kokemus tosin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2013 09:52:02 »

Mitä tarkoitatte pimeydellä/pimeyden lähteillä?

Mä olen nyt muutaman vuoden lukenut henkistä kirjallisuutta, ja muutenkin yrittänyt perehtyä henkisiin asioihin, ja olen ymmärtänyt niin, että mitään pimeyttä, paholaista ym. ei ole olemassa. Mä olen nyt sitten vissiin lukenut liian suppeasti, tai sitten mun ymmärryksessä on vikaa...
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #12 : 29.06.2013 10:20:01 »

Tästä tuli kilometrin mittain ja erittäin suppea selitys jos lähtisin avamaan pimeyden syvintä olemusta. Suosittelen että luet vaikkapa ensin kirjan ihmisen pimeästä puolesta (oiskohan Jungilla ainakin yksi kirja) ja toinen erittäin valaiseva kirja on Jonas Gardellin kirja jumalasta.
Nää valot ja pimeydet on omanlaisensa "lähde" josta ihminen ammentaa ja elää itsensä todeksi, ei sen kummempaa tässä dualistisessa maailmassa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #13 : 29.06.2013 10:29:42 »

Jos puhutaan paholaisesta ja helvetistä ja saatanasta ja pahoista hengistä jne. niin niihin en ole varsinaisesti törmännyt henkimaailmassa (puhas pahuus on kyllä aistimuksena tuttu).
Mulle nämä eivät ole sinänsä siis todellisia mutta en voi kumota toisten kokemuksia.
Mutta itse olen ehkä niin polkuni alussa että olen ainoastaan tutustunut valoon ja vastaavasti pimeyteen omalla tavallani ja molemmissa on ne omat puolensa joka elää minussa.
Demonin kaltaisia olentoja (vertauskuvana) tai henkiä olen aistinut mutta kumma kyllä he tulivat valkoisessa valossa, tätä en ole vielä perin juurin selvittänyt mitä tarkoittaa Huh
Vieno aavistus mulla on mutta nyt en jaksa syventyä siihen sen enempää  Tongue
Mutta painotan vielä että vuosien mittaan olen havainnut sen että kaikki nää on aika subjektiivisia asioita ja paljolti riippuu ihmisen uskomuksista ja miten psyyke on rakennettu ja mitä kaikkea siellä alitajunnassa luuraa. Mitään yleismaallista totuutta en nyt tässä ole esittämässä vain kerron omista kokemuksistani.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #14 : 29.06.2013 10:42:49 »


Minäkään en ole pimeyden lähteisiin ja paholaisiin ja pahoihin voimiin tutustunut elämäni aikana. En oikeastaan tiedä, mitä ne tarkoittaa ja miten ne koetaan. Hengen ja tiedon messuilla yksi pöydän pitäjä teki pika-analyysin minusta ohikulkijasta . "Sinussa on niin paljon pimeyttä". Olin niin hämmentynyt, etten hoksannut jäädä keskustelemaan ja pyytämään selvennystä tokaisuun.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: