Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua! Kuka löytää esineitä?  (Luettu 10302 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15 : 24.03.2013 16:13:57 »

Suomityttö..okei ja ethän käsittäny tuota humala sanaa väärin.. Wink :Smiley tarkotin tätä..http://www.frantsila.com/portfolio/humala/
kun tuo tuli ekaks mieleen..tuohon unettomuuteen angel

Laitan hoitoa tänäkin iltana,ja tuo sama aika 22.00. angel smitten
Jos haluat.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2013 16:16:23 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #16 : 24.03.2013 16:37:54 »

 smitten
Kiitos Unelmassa, mielelläni otan vastaan.  smitten
Mulle tuli kasvi mieleen humalasta. Alkoholin käyttö ja juhliminen on niin vähäistä, ettei tule edes mieleen.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #17 : 24.03.2013 16:44:25 »

Suomityttö..okei.. angel smitten
Ja Ok, eipä niin.. :Smiley angel smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #18 : 24.03.2013 19:14:52 »


Nyt kävi niin että tyttären avainnippu löytyi, onneksi kun siinä oli autonkin avaimet. Nippu oli mennyt repun pehmustetun selkäsuojuksen väliin. Ja reppu oli vaatehuoneessa hyllyllä (itsekin näin että hyllyllä on, mutten tiennyt missä  idiot2). Olipa suuri helpotus tämä löytyminen. Joskus tuntuu tyhmältä kirjoittaa tänne näkyville noita katoamisia ja tuollaisia, mutta kokemusta on, että kun yleensä porukka lähettää vähintäänkin ajatuksissaan toiveen, että asia saisi ratkaisun, niin tapahtuu. Mielenkiintoista.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #19 : 24.03.2013 20:45:23 »

Heh,  kiva et löytyi.. Wink
Mulla kävi kerran näin, kun tulin kiireissäni kotia, olin ostanut k.kynsisakset.,
 ne sitten ns.hukkui johonkin, ja mietin et missä kummassa ne voi olla. idiot2
Noh,aloin jotakin ettimään vaatehuoneesta, niin kass kummaa, kattoin että mikäs tuo pussi mahtaa olla. coolsmiley
 :Smiley  siinä pussissa ne sit olikin. :Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #20 : 24.03.2013 20:53:47 »


Minä hukkasin muutama vuosi sitten kihla- ja vihkisormuksen. Päässäni oli mielikuva, että ovat jossain hyllyn reunalla. Moneen kertaan katsoin kaikki kirjakaapin ja muiden kaappien hyllyn reunat. Sitten tyydyin siihen, että olen jostain syystä ne ottanut sormesta pois imuriin ovat menneet. Parin vuoden kuluttua löysin: Ne olivat perunakellarissa hyllyn reunalla. Olin ollut siivoamassa sielläkin. Hih.  smitten
Yleensä en niitä ottanut pois siivotessa, mutta nyt oli näin käynyt.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #21 : 25.03.2013 04:43:09 »

Toi tavaroiden katoaminen, siirtyminen on aivan v###n ärsyttävää  Angry
Olen muuttanut monta kertaa ja joka muutossa on jotenkin oudosti kadonnut tavaroita mutta se että jotain tärkeetä, just reseptit passi, kelakortti ym siirtyy muka itsekseen  idiot2
Henkimaailma ei sais puuttua ihmisen vapaaseen tahtoon mutta miksi sitä tapahtuu koko ajan?
Oikeesti häiritsee jos joku tärkeä paperi "vaan katoaa" merkkinä jostain. Ei kiitos

Tosi rauhallisesti otatte ton näköjään.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #22 : 25.03.2013 17:39:40 »

 smitten
Meillä kun oli remonttimiehet talossa (virolaisia ja venäläisiä ja pomot suomalaisia), multa hävisi passi pitkäksi aikaa. Epäilin jo hetken, että ne miehet on vieneet sen. Ehdin hankkia henkilökortin tilalle, sitten passi löytyi, oli kellarissa jossain rojulaatikossa. Remppaajien tieltä nostettu pois ja varsin näkyvillä heille. Eivät silti ottaneet. En tosiaan jaksaisi näitä kaikenlaisia siirtelyjä. Mikä ikinä niitä sitten siirtääkään.  Embarrassed
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: