Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko auringonpaluukarttaa verrata mahdollisen kumppaniehdokkaan karttaan?  (Luettu 3661 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Vokaalij
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 18.03.2013 00:35:23 »

Mietin vain, kun oman auringonpaluukarttani deskendentti on yhtymässä hänen natal-aurinkoonsa (2 asteen tarkkuudella), ja hänen auringonpaluu-marsinsa on asteentarkassa yhtymässä minun natal-venukseeni, että voiko tällaista vertailua tehdä (no toki aina voi  Grin) ja kannattaako se ottaa huomioon...noin siis niinkun sen kannalta, että mitä planeetat vinkkaa tän jutun tulevaisuudesta?  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 18.03.2013 00:45:12 »

No mun mielestä ilman muuta ja tottakai,eikös tuo nyt ainakin ole erinmoisen osuvaista Smiley
Mutta, minä olen toki ajateelut niin vain itse omasta päästäni, että noinkin voi tehdä ja se on ihan kannattavaa tuommoisia tutkia, en kylläkään todella tiedä miten se asia on. Varmaan joku viisaampi osaa sen sanoa.
tallennettu
Vokaalij
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2 : 18.03.2013 01:28:08 »

No, omasta mielestäni myös noi yhtymät on melko osuvia tähän tilanteeseen  Smiley
Mutta halusin vaan varmistaa, kun tällasissä jutuissa on ainakin itellä taipumusta lähtee hakemaan noita viitteitä vähän turhan kaukaa, jos ei nää perinteisemmät jutut kuten vaikka transiitit anna mitään viitteitä.Mutta mun mielestä noi nyt oli tosiaan sen verran osuvia, ettei ehkä ole kaukaa haettua  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #3 : 18.03.2013 01:34:16 »

Mun mielestä karttaa kun karttaa voi verrata, ja varmasti se kertoo jotain jos siellä jotain osumaa sitten on.
Jos voi tehdä kadonneista avaimistakin kartan ja sen perustella ne löytää, niin miksei sitten näinkin?
Tosin, tulkinta se on sitten vähän niin ja näin, minä ainakin näen kovin helposti sitä mitä haluan Cheesy
tallennettu
Vokaalij
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #4 : 18.03.2013 20:30:17 »

Niin, sepä se kun omia karttoja tulkitsee aina vähän omien toiveiden valossa... Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: