Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aurinko- vai nousumerkki?  (Luettu 24253 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 09.08.2006 17:07:04 »

minulla ainakin aurinko, kuu ja askendentti tuntuvat kaikki olevan tosi voimakkaita.

pari kertaa tein testin "mikä on sinun oikea merkkisi?" tms. ja skorpioni sieltä tuli vastausteni perusteella  Huh

lyhyesti eikö sanota että aurinko on persoona, kuu sielu ja askendentti luonne? tms.  Undecided
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Aniel
Vieras
« Vastaus #16 : 09.08.2006 18:03:51 »

Joskus eräs astrologi minulle sanoi, että kuu on "menneisyys" ja nouseva on "tulevaisuus".
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 09.08.2006 18:45:04 »

tuo kuulostaisi aika osuvalta ainakin omalla kohdallani. kuu tuntuu kerovan siitä mitä oli lapsena ja kasvuvuosina.

heräsi ajatus, että liittyisiköhän tuohon, että ihmissuhteissa, vaikka parisuhteissa joissa voimakkaana tekijänä on kuumerkkien harmonia, osapuolet tulevat käsitelleeksi paljon omaa menneisyyttään...ja heissä vetoaa toisiinsa menneisyydestä tuleva tuttuuden ja helpon yhteisymmärryksen tunne. riippuen ehkä sitten myös kuun aspekteista että millaisia asioita nousee käsiteltäväksi. omalla kohdallani tälläinen tulee ainakin muista maa-kuu henkilöistä, ja ehkä myös niistä joilla kuu samassa merkissä. on tosi luoentevaa, mutta se voi kääntyä myös itsensä toistoksi ja yllätyksettömyydeksi. ehkä hedelmällisintä on sellaisten kanssa, joilla on kuu siinä toisessa samansukuisessa elementissä (maa ja vesi keskenään, ilma ja tuli keskenään)

no meni vähän synastrian puolelle nyt...
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #18 : 09.08.2006 18:48:31 »

hmmm...  :Smiley Mulla on kyllä nouseva rapu ja miehelläni kuu rapu ja kovasti painimme menneisyyden haamujen kanssa, molemmat omiensa. =)
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #19 : 09.08.2006 19:01:38 »

joo, niin vähän arvelinkin että sen voisi nähdä, kun pitemmälle ajattelin Smiley varmastihan se menneisyys kaikilla on. mut oiskohan sitten niin että se mikä miehessäsi on jo menneisyytenä (rapu-kuun piirteet) on juuri se mikä on sun tulevaisuutta ja näin ollen sua hänessä vetoaa tää rapu-kuu, koska ravun piirteitä halajat/tarvitset oppia.

mut toisaalta , kyllähän tuo nousumerkkikin on kai kaikissa valmiina, mut kuten aikaisemmin sanottu koen myös että se iän myötä vahvistuu, ja mulle on ainakin käynyt niin, että niitä ilma-aurinkoisia on sitten löytynyt ympärille ikään kuin yrittäisin heidän seurassaan päästä enemmän ilma-maailmaan.

tää oli tälläistä mutu-tekstiä vainen Wink

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #20 : 09.08.2006 19:12:19 »

Olen oppinut, että DC olisi se, kenen merkistä pitäisi oppia positiivisia puolia... miksei toisaalta olisi noinkin kuin sinä sanot. Toisaalta koen, että meidän ravut tekee molemmat ylitunteellisiksi ja herkiksi suuttumaan.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #21 : 09.08.2006 19:17:29 »

joo...rapuisuus on tuttua elämästä, vaikka itsellä "vain" ic siellä.

tässä muuten Tanhuan näkemys tämän sivuston astrologinen tietopaketti osiosta tän ketjun otsikkoon viitaten.

Lainaus
Kun Auringon kierto omalla radallaan muodostaa vuoden ja maapallon pyörähdys akselinsa ympäri vuorokauden, niin saman symboliikan mukaisesti aurinkomerkki kuvaa ihmisen henkistä kehitystä ja nouseva merkki kuvaa hänen persoonallisuutensa kehitystä henkisen kehityksen mahdollistamiseksi.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #22 : 09.08.2006 19:49:32 »

Mulle toi mun Nousu-Rapu on ehkä vierain osa koko mun kartastani. Auringon ja Kuun energiat tunnistan hyvin ja sen 6.huoneen painotuksen kautta tulevan Neitsytmäisen vaikutuksen, mutta nousumerkkiäni en sitten ymmärrä millään.

Oon aina halunnu olla nousu-Vaaka. Laskin joskus, että jos olisin syntyny aamulla samaan aikaan sen sijaan että synnyin illalla olisin ollu Nousu Vaaka. Tivasin joskus äitiltä ton takia, että ootko varma että synnyin illalla...  Embarrassed Grin
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 09.08.2006 20:12:07 »

Lilja, miksi ihmeessä oot halunnut olla nousu-vaaka? Ei siinä mitään, se voisi olla ihan mukavaa. Minua on alannut ärsyttämään oikeastaan oma aurinko vaakuuteni ja nouseva skorpioni. Nouseva kun antaa minusta salaperäisen ja voimakkaan kuvan ja sitten kun tarkemmin katselee, niin aurinko vaakani ansiosta vaikutan oikealta tyhjäpäältä (ja siltä välillä tuntuukin!) Lisäksi venuskin vielä vaa´assa ja mars jouskarissa, että se siitä vakuuttavuudesta, vakavuudesta ja salaperäisyydestä  Grin Paremminkin pinnallinen kana joka ei osaa kuin jauhaa tyhjänpäiväisyyksiä ja koheltaa. smiley6600
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
kooky
Vieras
« Vastaus #24 : 09.08.2006 20:22:13 »

Lainaus
että se siitä vakuuttavuudesta, vakavuudesta ja salaperäisyydestä   

Grin

heitän vaan tähän väliin että mistäs se tulee että pitäisi olla vakuuttava, vakava ja salaperäinen...tai siis antaa sellainen vaikutelma.

joo siis oma lehmä ojassa Wink olen kärsinyt siitä kun en pysty antamaan tuollaista vaikutelmaa sillä olen huomannut että siitä olisi ollut paljon hyötyä, sillä silloin tulee paremmin vakavasti otetuksi. Minua vaan on sitten ärsyttänyt se, että tuntuu olevan sellainen yleinen tendenssi, että omaa vakavastiotettavuutta tulee todistella olemalla hieman otsa kurtussa ja vähäpuheinen, muuten on sitten muka pinnallinen ja kevytkenkä. mutta sitten taas , vaikka olisi oikeasti ns. sen vakavastiotettavuuden arvoinen sisäisesti, niin se kaikki katoaa kuin "puff" ilmaan ellei esitä vakavasti otettavaa käytöstä.

mutta kaipa tämä on kaikessa yksinkertaisuudessaan sitten ihan luonnollista.

eivätkä vaa'at ole tyhjäpäitä! Grin

joo ei niin vakavasti...tää sydänverinen tilitys... Wink
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #25 : 09.08.2006 20:31:40 »

Öh nousu-vaaka ilmoittautuu..

Nousuvaaka tuo kyllä aimo annoksen päättämätöntä manana-asennetta pakko myöntää, tarvetta pitää rauhaa yllä välillä vähän väkisinkin. Itselläni tuo  askendentti on kyllä häiriintynyt yhtymästä Urkkiin joten en tiedä olenko edes kovin hyvä tyyppi-esimerkki puntarinoususta.. Ainakaan en ole mikään päiväperhonen, olen tosi huono ottamaan kontaktia kehenkään joskus ihan epäsosiaalisuuteen asti..

Muuten karttani on ns.ilman elementin puutteessa, ellei  vesimies kuunsolmu lasketa. Ehkä jos sitä olisi runsaammin, niin nuo ilmavat ja kepeät ominaisuudet olisivat enemmänkin esillä.

"Jännittävää" muuten, että kaksi kaikkein kanamaisinta naista mitä olen tuntenut, ovat molemmat  :aurinko:kauriita eikä heidän planeettasijainneissaankaan ole ihmeemmin ilmaa. (Toki tunnen myös niitä tyypilllisiä kaurisnaisia.)

Ja tuosta signin heitosta..komppaan tuota että teot ja vaikutelmat ovat kaksi eri asiaa..
Sitä paitsi vaikka kuinka olisin vaakanousu, en ainakaan jaksa olla se ajatustenlukija ja viihdyttäjä kellekkään joka kulkee mystisesti otsa kurtussa ihan vaan muodon vuoksi. 

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #26 : 09.08.2006 23:25:57 »

Hmm no ehkä tämä nousu vaaka ajatukseni liittyy sitten jotenkin nousu Rapuni rakastamiin rooleihin...  :Smiley

Jos nyt yritän selittää astrokielellä mitä tarkoitan niin, niin kauan kuin muistan minulla on ihmisten seurassa ollut kaksi roolia. Toinen on vaakamainen. Olen erittäin ystävällinen ja miellyttävä.

Sitten huomaan, että toinen siitä huolimatta ei pidä minusta. Minussa herää viha ja heitän päälle toisen roolini. Sen skorpparimaisen, jonka asenne on että "Do I Look Like I Give a Fuck". Mua ei liikuta ***** mikään eikä kukaan.

Vasta viime vuosina nämä roolit on jääny hiukan taka-alalle ja oon jotenki oppinu tunteen itteeni paremmin. Tai ne roolit...
Sitä itseäni etsin vielä.  Smiley

Enää ei tarvi miettiä kun oon ihmisten kanssa, että mitähän showta tänään olis... olisko vaakaa vai skorpparia vai kenties rempseetä jouskaria... vai viileetä kaurista... vai...

Tästä voisin jatkaa ikuisuuden...  :Smiley Mutta siis lyhyesti voidaan tulla siihen lopputulokseen, että kyllä todellakin Aurinko-, Nousu-, ja Kuumerkki kertoo meistä yllättävän paljon.  Huh

smitten
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 10.08.2006 04:01:31 »

...aurinko vaakani ansiosta vaikutan oikealta tyhjäpäältä (ja siltä välillä tuntuukin!) Lisäksi venuskin vielä vaa´assa ja mars jouskarissa, että se siitä vakuuttavuudesta, vakavuudesta ja salaperäisyydestä  Grin Paremminkin pinnallinen kana joka ei osaa kuin jauhaa tyhjänpäiväisyyksiä ja koheltaa. smiley6600

Tuo kuulostaa hieman omituiselta, vaa'at johtavina ilman merkkeinä ovat useimmiten älykkäitä ja kykenevät näkemään asiat monelta eri kantilta. Oletko varma että tuo piirre johtuu vaa'asta? Huh Tunnen kyllä muutaman epämiellyttävän(kin) vaa'an, mutta en ketään kyllä tyhjäpääksi menisi sanomaan, eräs heistä kylläkin hieman pinnallinen.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 10.08.2006 08:16:47 »

niin, mutta vaa´assa ei jokatapauksessa ole sitä skorpionin auktoriteettia ja voimaa... Vaa´asta saa liian "kiltin" ja häilyväisen kuvan ja häilyväisyys tulee juuri tuosta, että näkee kaikki eri puolelta monelta kantilta ja sitten MUUT ihmiset kuvittelevat, että se on tyhmyyttä, päättämättömyyttä tms. Tavallaan aivopesevät, niin, että vaaka joka punnitsee kaikkia asioita liiankin kanssa, alkaa sitä itsekkin epäilemään itsestään. Ajattelee, että asiahan VOI ollakkin niin, tai sitten se on näin kuin itse ajattelen tai ehkäpä olemmekin kumpikin väärässä.  :Smiley Tuollainen pohdinta vaikuttaa vakuuttavuuteen...

Itselläni nuo vaa´an ja jouskarin asemat tuovat sitä lennokkuutta ja pinnallisuutta. Muu kartta onkin sitten täynnä painavaa tavaraa, joten niistä kuvioista mikään vastaava ei kyllä johdu...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 10.08.2006 08:22:15 »

Jos siitä lähdetään mitä merkkiä kohden tässä ollaan koko ajan matkalla, niin musta on tullut huolestuttavan neitsytmäinen, joka on kuumerkkini. Musta on tullut yhä ujompi, kriittisempi ja neuroottisempi. Omalla kohdalla siis nuo noususkorpparit ja aurinko vaa´at eivät enää paljoa paina, vaan kuumerkki aika paljon määrittelee...  Embarrassed
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: