Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aurinko- vai nousumerkki?  (Luettu 24227 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #30 : 10.08.2006 08:29:40 »

Vähänkö repesin kun tuolla toisessa topicissa Ajatus oli laittanut linkin, jossa voi laskea keskipisteensä. Ei minulla ole mitään havaintoa miten keskipisteitä pitäisi laskea, mutta laskin sitten Asc./Dsc. linjan keskipisteen ja arvatkaa mikä tuli... no Vaaka/Oinas.

Hitto mun oikeesti pitää alkaa oleen varovaisempi sen kanssa mitä toivon.  Grin
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #31 : 10.08.2006 08:34:17 »

Mistä löytyy tuo keskipisteen laskemisen ohje? Ja mitäkähän lie sitten tarkoittanee.. tahtoo tsekata  idiot2
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #32 : 10.08.2006 08:46:08 »

Täällä voi laskea keskipisteitä.

http://www.noendpress.com/pvachier/midpoints/index.php

Kiitos Ajatus hyvästä linkistä!  smitten
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 16.08.2006 20:06:15 »

Jaa-a, minun on vähän hankala sanoa aurinko- ja nousumerkin suhteesta tai eroista tai tärkeydestä kun minulla on ne molemmat leijonassa ja aurinko on nouseva planeetta.

Kuten Harschi sanoi, nousumerkki kai on se henkilökohtaisin tekijä mutta tarkoittaako se sitä mikä on itselle rakkain? Eikö aurinko ole ydin, mutta mikä on "ydin"? Kuu on joka tapauksessa keskellä.

"Henkisesti kehittynyt ihminen toteuttaa nousumerkkiään." Ööö olen sekaisin...

Tunnen itseni aikas leijonamaiseksi mutta välillä (usein) se ei tule ulos luonnostaan, silloin yritän vähän esittää kun haluan olla sellainen vaikka se on hankalaa kun en ole puhelias. Luulisi että aurinko on se mitä ihminen on pohjimmiltaan, se mitä tulee esille silloin kun on mukava olo. Huh Toisaalta, eikö auringosta sanota että siihen liittyy tietoiset päämäärät? Huh  Eli silloin kun haluaa jotain.. ei ajattele olevansa sitä, tai ainakaan näyttävänsä sitä.. Minä haluaisin ilmentää.. no semmoista aika leijonamaista puoltani paremmin, voisiko askendentti aspect_con aurinko leijona viitata siihen? Kuulostaa vähän tyhmältä kysymykseltä crazy2 ilmeiseltä siis, mutta haluaisin kyllä olla näyttävämpi, aurinko on  piilossa 12. huoneessa. Äh. buck2

sign? kysyi että tuntuuko auringon huonesijainti ja voin vastata että kyllä, koen sen aika vahvasti! Se tuo sisäänpäinkääntyneisyyttä ja hankaloittaa leijona auringon ilmaisua. Se että "esitän" ja minun on hankala olla oma itseni vois johtua 12. huoneesta, sehän on kalojen huone ja kalat voi tekeytyä vaikka miksi ja on universaali ja muuttuva eikös niin? crazy2  Olen aina melko tietoinen siitä miten käyttäydyn ja mitä sanon.. Silti en saa sanottua mitään järkevästi.. Oikeastaan sen takia, mietin liikaa. Olenkohan laskelmoiva? Undecided

Hmm.. tässä lainaus cafe astrologystä:
"If the Sun is in the 12th house and conjunct the Ascendant, the desire to lead and to be noticed is great, but there may be some teetering when it comes to actually expressing these desires. These people may be inclined to daydream a lot about being awe-inspiring leaders, or the center of attention, but there can be much self-consciousness and some reluctance to actually throw themselves into the spotlight. Over time, they might find ways to get the attention or the position of importance they crave in indirect and/or creative ways."

Askendentistakin jossain sanotaan että se on se miksi meidän on tultava mutta mikä ihme aurinko sitten on? En tajua eroja. Sielu, henki, persoona, luonne, ego.. mitä kaikkia tuommoisia sanoja onkaan enkä tiedä mitä ne tarkoittaa. buck2 Täytyypi vielä lisää selvitellä mitä askendentti ja aurinko ovat jotta ymmärrän niiden erot, minulla ne ovat aika erottamattomat ja tärkeät.

Täs oo mitää järkee. crazy2 buck2 idiot2
tallennettu
Maiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 29.08.2006 19:23:03 »

Itse olen aurinko kaksonen ja nousu oinas ja tuntuu että vanhemmiten olen enemmän oinasmainen kuin kaksosmainen monessakin asiassa...
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #35 : 29.08.2006 19:43:54 »

Tunnen olevani sopivassa suhteessa coctail kaksosta ja jouskaria. Kaksosta on paljon muuallakin kuin auringossa, jouskaria sinänsä vähemmän (nousu, DC ja Uranus)... Aspekteja minulla hyvin paljon sekä merkkarille että jupiterille, taisi niissä olla enempi jälkimmäistä (ei nyt ihan varma).. Usein tunnen olevani enemmän jouskarimainen, kun on kauhea tarve julistaa ja paasata kaikenmaailman ideologioista perheenjäsenille/tutuille/tuntemattomille, enkä oikein taida tuota small talkin "jaloa taitoa!", kun kaksosen pitäisi osata...

Usein koen suurta ristiriitaa siitä, lähestyäkö jotain asiaa älyllisesti vai henkisesti. Se on sitä sisäistä painia kaksosen ja jouskarin välillä.

Kuukaurista en välttämättä halua lähteä nyt toteuttamaan kauheasti... Wink Ihan totta kyllä, kauris kertoo menneisyydestä... Olen ollut hyvin ujo, kriittinen ja sisäänpäinkääntynyt lapsena.
tallennettu
tyttikala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 31.08.2006 20:56:38 »

tulen myöhään tähän keskusteluun, mutta olen itse kuullut/lukenut/ymmärtänyt että nousumerkki on se merkki, millaisen kuvan annat itsestäsi toisille. Esim: olen aurinkomerkiltä kalat aspect_sex ja nousulta rapu  ja usein minua luullaan ensinäkemältä ravuksi. Nousumerkki vaikuttaa luonteeseen käsittääkseni riippuen siitäm, kuinka vahvana se on merkissäsi. Vahvuudet löytyy ilmeisesti planeetoista tms, sitä en tarkkaan tiedä... Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: