Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua parisuhdekuvioiden selvittämisessä? :)  (Luettu 4884 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
kultahippu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.03.2013 20:22:58 »

Heippa! Smiley
Pystyisikö joku ystävällinen toveri tulkitsemaan kartastani hieman parisuhdekuvioita? Olen erittäin hömmentävässä tilanteessa elämässäni.

Olen tällä hetkellä avoliitossa  skorpioni miehen kanssa, suhdetta takana pian 2 vuotta. Tulemme todella hyvin toimeen ja meillä on mukavaa, mutta olen jostain syystä usein todella tuhautunut. Itse olen nykyisin hyvin henkisesti vapautunut ihminen, innostunut ja eteenpäin pyrkivä, yritän kehittää itseäni henkisesti ja fyysisesti koko ajan, häntä ei kiinnosta maailmankatsomukseni tai mikään sellainen syvällisempi asia, vaikka hän minusta välittääkin erittäin paljon. Minulle nuo asiat ovat kuitenkin tärkeitä.. Olen kouluttautumassa  tulevaisuudessa jooga opettajaksi, se luultavasi jo kertoo hieman.. Olen miettinyt pystynkö  elämään tämän miehen kanssa loppuelämääni.

Olen tavannut vanhemman miehen harrastuksissani, joka on jostain syystä inspiroinut minua erittäin paljon. Oikeastaan en muuta paljon pystykkään nykyään ajattelemaankaan. En varsinnaisesti edes tunne koko tyyppiä, mutta minulla on jostain syystä karmivan vahva fiilis että tunnenkin! Kamlaa kun haluaisin vain nähdä tätä vierasta miestä koko ajan enkä edes tiedä miksi. Poden väliin todella huonoa omatuntoa asiasta, mutten mahda asialle mitään. Näen vain jotakin niin samanlaista meissä. Ihan hullua. Sekoan pian.

Minua kiinnostaisi tietää montako  ja minkätyyppisiä kumppaneita minulla yleensäkin mahdollisesti saattaisi tulla olemaan elämäni aikana. Itse en osaa karttaani tulkita. Smiley
tallennettu
kultahippu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 21.03.2013 22:16:55 »

Anyone?  Embarrassed
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.03.2013 22:18:49 »

Noh, minä oon sitä mieltä että sunn tarttis kartan sijasta nyt tutkia sydäntä Smiley
tallennettu
kultahippu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 21.03.2013 22:54:10 »

Voi mahdollisesti olla niinkin. Kiitos kumminkin vastauksestasi. Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 22.03.2013 00:15:16 »

Moi kultahippu! Ainakaan mun mielestä kartalta ei voi edes nähdä kysymääsi asiaa. Se ei ole sillä tavalla ennustamisen, vaan itsetuntemuksen väline. Oikee aarreaitta! Kehottaisin tutustuun karttaan, siihen apuja täältä varmasti löytyy Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 22.03.2013 11:42:11 »

Vilkasin sun karttaa kokonaisuutena. Joudun sanomaan samaa kuin toisetkin:

Tutkaile omaa tuntemustasi. Ehkäpä johonkin kaipuuseesi uusiin asioihin tämä mies on vastaus, siis se että hän ilmestyi elämäsi piireihin. Onko se rakkauttta vai mitä?
Olettaisin enemmänkin, että käyt läpi hahmotelmia luoda uusia uria elämääsi. Tämä mies heläyttää sinut täyteen intoa, koska hän jollain tavalla vahvistaa omaa luonnettasi ja tässä elämänvaiheessasi antaa uutta uskoa onnistumiseesi suunnitelmissasi. Että hän on jonkinlainen airut (=viestintuoja) vaan ei muuta.

Ja täti-immeisen neuvo. Anna miehen jahdata, jos luulet hänen etsivän sinusta kumppania. Sen hän tekee, jos on kiinnostunut luomaan kanssasi suhteen, etkä ole liian intoa piukassa.

Karttasi antaa viitteitä, että olet kuningatartyyppiä. Että käsissäsi on "paljon lankoja" ja että osaat käyttää kysyttyäsi valtaa. Semmoiset mimmit vetää James-tyyppejä puoleensa, koska tahtovat palvoa ja palvella. Tahdotko sinä hovipalvelijan vai tasavertaisen kumppanin? Se kysymys ainakin on hyvä itsellesi esittää.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2013 15:42:26 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
kultahippu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 23.03.2013 19:28:58 »

Kiitos kaikille Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: