Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: numerologiasta  (Luettu 5149 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 05.05.2006 17:42:35 »

kun ottaa selville numerolodia tulkintoja, pitääkö nimeen laittaa kaikki nimet? Eli siis jos on toinen nimi, niin pitääkö sekin laittaa? Ja laitetaanko sukunimeen nykyinen sukunimi vai tyttönimi?
Kiitos jo etukäteen! smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2006 19:01:45 »

Vastaus ei ole ihan yksiselitteinen. Riippuu kuka sen analyysin tekee. Kaikki nimet, jotka sai kasteessa tulevat mukaan. Lisäksi muut nimet antavat lisäviitteitä. Jokainen uusi sukunimi antaa aina jotain pientä lisää siihen olemiseen. Samoin jokainen muu nimenmuutos.  Smiley

smitten smitten smitten
tallennettu

Solarbion
Vieras
« Vastaus #2 : 06.05.2006 08:07:59 »

Olen pannut merkille, että myöskin nimiä toisiaan yhdistävillä yhdysviivoilla on omat lukuarvonsa, sillä niin kirjaimet kuin välimerkitkin ovat luettavissa numeroina taikka ilmaistavissa lukuarvoina.

Lasken aakkosia "a:sta ö:hön" vastaavat perusluvut (1 - 9) juoksevalla värisuoralla lähtien liikkeelle lukuarvosta 1 ja jatkaen 9:ään asti sekä toistaen samaa litaniaa (a = 1, b= 2, c = 3, d = 4, e = 5, f = 6, g =7 , h = 8, i = 9, j = 1, k = 2, ..., ä = 1 ja ö = 2).

Toki silmäilen ja arvioin myös nk. taustalukukertymiä eli vaikkapa lukuja 11, 22, 33, 44 ja 55 sekä yli sadan meneviä lukuarvoja...  Cheesy

Huom! Jotkut antavat esim. kirjaimelle "ä" toisenkinlaisen lukuarvon.

:Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.05.2006 08:24:49 »

En ymmärrä numerologiasta paljoakaan joten en osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen. Embarrassed

Olen kuitenkin numerologiasta kiinnostunut ja innostunut sitä oppimaan. Tässä muille kiinnostuneille linkkivinkki englanninkielisestä numerologian nettikurssista eli sivustoilla on laaja, ilmainen numerologian 8-osainen "kurssi".
http://www.suite101.com/course.cfm/16617/seminar
Suunnitelmissa on ainakin itse siitä tietoa päntätä niin että ehkä osaisi täälläkin kommentoida muutenkin kuin ööh, ääh, hmm...  Smiley Mielenkiintoista olisi myös kuulla, onko joku etsinyt/löytänyt yhtäläisyyksiä numerologian ja astrologian välillä siis siten, että molemmat kertoisivat samaa sanomaa samasta henkilöstä. Näinhän se kaiken järjen mukaan pitäisi olla.
tallennettu

Solarbion
Vieras
« Vastaus #4 : 06.05.2006 08:51:31 »

Suosittelen yksinkertaisesti avautumaan numerologialle - ei kuitenkaan niinkään oppimalla sitä kuin havainnoimalla sen avulla todellisuuskuvaamoa.

Itse olen pärjäillyt numerologina kulkien omaa "sydämen tietäni",
joka perustuu kykyyn tunnistaa kirjaimien ja merkkien "soivia lukuarvoja", joiden ominaisvärit kertovat niiden energeettisestä yhteenkuuluvuudesta.

Siten olen mahdollisimman vähän hallinnoimatta saati manipuloimatta numeroita väittäen ykskantaisesti luvun "se ja se" tarkoittavan "tätä muttei sitä".

Luvut ovat näet osa sitä vapaana virtaavaa elämää,
jonka kudelmien piirtyminen havaintokenttään on hyvin, hyvin monisäikeistä, monitulkintaista ja tyhjiin selittämätöntä!

Mitä numerologian ja astrologian väliseen suhteeseen sekä niiden palvelutehtävien toisiinsa rinnastettavuuteen tulee,
niiden olisi ensin tultava sydämenasiaksi
- jotta ne voisivat kohdata toisensa.

Aivan kuten korkeimmilla henkisillä tasoilla "kaikki" on tajunnallisesti yhtä.

Cheesy :Smiley angel
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 06.05.2006 09:56:38 »

aQuarius

Minulle sanottiin kun katsottiin numerot että kaikki etuimet ja sitten nykyinen sukunimi koska se kuvastaa tätä hetkeä mitä elän jos sitten taas halusin menneet numerot niin silloin entinen sukunimi.

Kun sitten taas haluttiin kokonaisvaltaisen kuvan niin silloin käytettiin kaikkia nimiä.

Toivotan hyviä numerologisia hetkiä siitä löytää paljon myös arkielämässä kunhan oppii huomioimaan miten paljon numeroita on ympärillä koko ajan.

Ja se että kyllä voi yhdistää numerologiaa ihan mihin vaan myös astrologiaan itse en ole vielä kovin hyvä tulkitsemaan astro karttoja mutta kun otan numerot mukaan niin kyllä silloin oivallan paljon nopeammin mistä on kyse.

Koska uskon niin kuin Solarbion tuossa mainitsi että kaikki on tajunnallisesti yhtä. Ehkäpä matemaattista tai taikaa.  Wink

Taikuri     crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: