Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etiäisiä??  (Luettu 23634 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #30 : 12.11.2005 18:32:31 »

Mä olen nähnyt vain kerran tumman hahmon lapsena ja pelästyin tuolloin jonkin verran. Olen siitä joskus aiemmin puhunutkin. Äitini oli lähellä ja kerroin, että ulkona oli joku tumma hahmo lumikukon vieressä. Äiti meni ulko-ovelle katsomaan tai jotain tekemään. Hän tuumasi, että ehkä se oli etiäinen, jos isä oli tulossa pelaamasta lentopalloa. Itse ajattelin vain, että miksi se sitten oli kumartuneena lumiukon vieressä, jos se oli isä tulossa harkoista. Isä ei kuitenkaan tullut ns. hetken päästä.

Jollain tavalla olen kuitenkin yrittänyt yhdistää tuota hahmoa lähelläni kokemaani "suojelijaan", mutta aina on tuntunut, että siinä hahmossa on jotain pahaakin. Ehkä mun pitäisi vaan tutustua siihen, jos on vaan äidin "pelottelut" kaikenlaisista jutuista jääneet niin voimakkaasti vaikuttamaan. Äiti kun pystyy näkemään kaikenlaisia, eikä varmaan toivo, että mullekin tulee sellainen kyky. Ei mua kyllä kauheesti nappaa mitään haamuja alkaa näkemään...  :Smiley Oon mä alkanut pikkuhiljaa purkaa kaikkia defenssejä, mitä ns. vanhan kansan kertomukset on mussa aiheuttaneet, koska sitä ennen en pysty itseäni vapauttamaan ja kehittämään kohti ylempää tarkoitusta.  Wink

Liittyykö sitten etiäisiin vai mihin sellaiset, kun lapsena pystyin tyyliin joka kerta puhelimen soidessa arvaamaan, kuka siellä soittaa? Itse hämärästi muistan, mutta sitä jaksaa vanhemmat aina ihmetellä. Kyllä mä vieläkin toisinaan arvaan oikein, mutta monesti menee sitten väärinkin.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #31 : 12.11.2005 20:14:14 »

Varsinainen etiäinen on. Kuulo tai näköhavainto jota ei ole tapahtunut vielä, mutta tapahtuu, noin 5 minutin sisällä.

Selvänäkö on, Täydellinen ymmärrys asioiden tulevasta kulusta. Esimerkiksi näet ennalta mitä mailmassa tulee tapahtumaan. Tai keskustelet jonkun henkilön kanssa, saat tajunnan ja näet mitä hänelle tapahtuu. Asian voi myös kääntää menneeseen. coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Etiäisessä on näköhavainto aivan selvä, esimerkiksi: näkee ikkunasta että jonkun auto tulee pihaan, ja menee ovelle vastaan, eikä siellä olekkaan ketään eikä mitään autoakaan. Mutta sitten tämä asia tapahtuu 1 - 10 min. sisällä todellisuudessa. Etiäinen on kuulo, näkö havainto, AIVAN NORMAALISTA ASIASTA; jota ei vielä ole tapahtunut. tickedoff

Haamut ja hahmot jotka vilahtelevat näkökentässä ovat aivan toinen juttu, joilla ei ole etiäisten kanssa mitään tekemistä. uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Tässä tietoa etiäisestä. Mikä on etiäinen ja mikä ei. Ettei mene hevoset ja lehmät sekaisin. idiot2 idiot2 idiot2
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #32 : 12.11.2005 20:26:04 »

Eli olin oikeassa sen suhteen, että tumma huppupäinen hahmo pihalla ei ollut etiäinen.  Smiley
Luulen myös, että monesti kun odottaa jonkun saapuvan tai tietää, että joku on tulossa, niin "kuulee" auton saapumista pihaan, ovien paukahtelua jne.

Ja niin aivan, sekaannuin hieman eli oikea kuulo-/näköhavainto. ok.  Cool
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #33 : 14.11.2005 09:56:34 »

Eli siis kokemuksia ei minulla ainakaan etiäisistä, ehkä minun tai kokemukset joita olen kuullut tapahtuneen ovat jotain ennettä, enempi kuin etiäisiä.

Tuollaisia deja vu juttuja on joskus tullut itselle, mutta ei koskaan "muista" mitä sitten tapahtuu, tietää vain että juuri tämän näin.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
valon lapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #34 : 15.11.2005 16:20:58 »

Minulla on kyky paikallistaa ja löytää ihmisiä erilaisista paikoista ja osun usein oikeaan paikkaan oikealla hetkellä. Yleensä tämä toimii silloin, kun olen miettinyt jotain ihmistä pitkään ja keskinäiseen suhteeseen liittyy vaikka joku kesken jäänyt asia tai riita. Yhtäkkiä tämä ihminen välähtää mielessäni ja sitten vaan tiedän, että tuonne täytyy nyt mennä ja nopeasti ja kas, ko. ihminen kävelee vastaan tai on jo paikalla. Kyky toimii myös toisin päin eli silloin, kun itse tarvitsen apua joltain tietynlaiselta ihmiseltä. Olen paikallistanut paljon ihmisiä, jotka ovat auttaneet minua erilaisissa tukalissa tilanteissa. Etiäisiä nämäkin?
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #35 : 15.06.2010 16:24:18 »

Onko kyseessä etiäinen, jos aivan yllättäen törmään yllättävässä paikassa ihmiseen, jota olen juuri ajatellut? Yllättävää ei siis ole esimerkiksi se, että kohtaa naapurinsa kotipihallaan juuri tätä ajateltuaan Smiley

Minä olen muutamia kertoja törmännyt yllättäen ihmiseen, jota olen ajatellut. Yleensä ajatus ihmisestä ennen kohtaamista on pulpahtanut mieleen yhtäkkiä, alle kilometrin päässä kohtaamispaikasta.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #36 : 17.06.2010 15:38:34 »

^Ei tuo ole etiäinen. Ylempänä hyvin kuvattu mikä on etiäinen. Smiley
Vaan tuo on ajatusenergiaa, intuitiota. Kuuntele sitä, päähän pälkähtäviä ajatuksia
ja todella luota niihin ja intuitiosi voi vahvistua entisestään (joka on ainakin itselle ollut tosi positiivista). Smiley Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: