Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua, kova huoli! Katsoisiko joku?  (Luettu 5327 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 26.03.2013 11:41:13 »

Kävipä niin, että raskaustesti näytti positiivista. Tämä on mun ihan ensimmäinen raskaus ikinä, ja tyypilliseen tapaani stressaan nyt vähän joka asiasta. Tiedän, että nämä "katsoisiko joku mulle"-viestit eivät ole täällä kovin suosiossa, mutta yritän silti. Mieluummin kyselen täällä kuin googlen kautta, koska kokemus on opettanut että siitä ei seuraa muuta kuin lisää murehtimista ja stressiä ja pian olenkin jo diagnosoinut itselleni jonkun kuolemansairauden :Smiley

Katsoisiko siis joku kuinka tämä raskaus sujuu? Tai oikeastaan onko kaikki kunnossa nyt? Onnistumisen mahdollisuuttahan on turha lähteä vielä kyselemään kun olen niin alkuvaiheessa, ja takeita hyvin sujumisesta ei myöhemmässäkään vaiheessa ole. Vauva tulee maailmaan jos niin on tarkoitettu. Ja mistäs sitä tietää jos tämä onkin taas jokin vaihe josta on tarkoitus oppia jotain Smiley
Neuvolan tätejä en ole saanut kiinni ja tosiaan mun mieli on vähän liiankin vilkas ylianalysoimaan kaikkea, varsinkin muutamia pieniä seikkoja jotka olen tulkinnut pahaa enteileviksi, joten mielelläni kuulisin jos joku näkisi tähän tilanteeseen jotain ja saisin edes vähän mielenrauhaa - joko positiivisten tai negatiivisten uutisten muodossa. Kaikki näyt ja tarotit yms. ovat siis tervetulleita.

Eli jos jollain vain on hetki aikaa ja halua katsoa mitä näkyy, niin olisin hurjan paljon enemmän kuin kiitollinen! smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2013 11:43:32 »

Minä en näe, mutta kuuntelen kyllä? En ole neuvolan täti, mutta tuntuu että pursuat huolta siellä, haluatko kertoa tarkemmin? Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2013 14:16:49 »

Voi voi rapua, taas hän huutaa apua!
Sinuna nakkaisin huolet nurkkaan ja keskittyisin nauttimaan raskaudesta (tietysti, jos raskaus on toivottu asia). Mitä luottavaisemmin suhtaudut, sen tasapainoisempana otat vauvan aikanaan vastaan. Kyllä Luoja omistaan huolen pitää. Jos sikiössä on pahasti vikaa, hoitaa elimistö sen ulos ennen kuin omaehtoinen elämä olisi mahdollista.
(Anteeks kun oon tällanen järjellä varustettu yksilö. Tunteet ja huolestuneisuus on mun heikko puoleni, eivät siis omaa valtaa lainkaan.)
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2013 14:39:16 »

Ei ei, hyvä vaan että pudottelet mua takasin maanpinnalle! Grin
tallennettu

Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 26.03.2013 17:07:27 »

eipä tähän nyt tarotteja olisi tarvinnut.. t.touhula jo kertoi olennaisen, mutta nostimpa siltikin pari korttia sinulle..
eli lyhyesti ja ytimekkäästi.. kannat suurta taakkaa yksinäsi.. jos osaat päästää siitä irti, sinulla on mahdollisuus moniin hyviin asioihin ja mielenkiintoisiin seikkailuihin jota tuleva lapsesi sinulle varmasti tuo.. uskalla siis luopua stressistä ja huolista..

mitä enemmän murehdit, sitä varmemmin raskautesi menee huonosti tai vielä pahempaa.. jos on tarkoitettu tulevaksi jokin opetus, se kannattaa ottaa rehellisesti vastaan.. siksi en halua edes nostaa korttia tai muuten kysyä miten raskautesi sujuu myöhemmin.. se on tarkoitettu menevän juuri niin kuin olet sen suunnitellut..

Raskaudesta muuten en osaa sanoa mitään siis tuntemuksista, mutta eikös siinä kuitenkin kaikenlaista tapahdu eikä aina niin kivoja tuntemuksia, että turhaa niitä murehtii.. joku muu varmasti osaa sanoa niihin jotain järkevää..
Onnea koitokseesi oli se millainen tahansa.. Smiley
 smitten angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 26.03.2013 18:40:54 »

Kiitos Nefarian! Mitä pidemmälle päivässä päästään, sitä turhemmalta nämä mun panikoinnit nyt tuntuu. Pikkuhiljaa ja päivä kerrallaan Smiley

Muoks. Palasinpa lukemaan uudelleen tuota Neferanian kirjoitusta ja sitä, kuinka oikeaan se osui. Eli tosiaan ihan yksin tämän kaiken keskellä olen, lapsen isän suhtautuminen asiaan on erittäin negatiivinen eikä mulla oikein ole ketään kenen kanssa käydä asioita läpi Sad Ensimmäistä kertaa olen oikeasti huolissani tulevaisuudesta, kun on niin paljon asioita mietittävänä ja selvitettävänä. Mutta aina ennenkin kaikki on järjestynyt juuri niin kuin on ollut tarkoituskin, sen olen ymmärtänyt vasta jälkeenpäin. Mun henkioppaani on varmasti kissa, kun joka kerta putoan jaloilleni vaikka miten pahalta tilanne näyttäisi! Cheesy  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.03.2013 00:41:22 kirjoittanut sherry » tallennettu

vexi63
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 31.03.2013 08:55:34 »

Moi Sherry.

Minulle näytetään, että kaikki menee hyvin, raskautesi sujuu normaalisti ja lapsi syntyy terveenä.

Tärkeää on se, että itse olet rauhallinen, iloitset tulevasta lapsestasi etkä stressaa turhasta. Se on lapsellesi hyväksi.

Voimia, mielenrauhaa ja kaikkea hyvää elämässä sinulle ja lapsellesi.

vexi
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 01.04.2013 23:01:20 »

Kiitos Vexi!  smitten

Henkilökohtaisesti mä en ihan uskalla luottaa vielä siihen, että se mitä näytetään nyt, olisi ehdoton totuus. Mitä vaan voi vielä tapahtua, vaikka tuo sulle näytettävä tieto onkin varmasti totta tällä hetkellä. Vääräksi en sitä missään nimessä epäile, mutta... äh, vaikea selittää mitä tarkoitan. Siis kun nuo näythän on luonnollisesti riippuvaisia myös ulkoisista tekijöistä, eikö niin? Vai olenko nyt ihan väärillä jäljillä idiot2

Hauskaa, että sähän kerroit mulle että tulisin raskaaksi kolmen vuoden sisään kun sitä viime syksynä kyselin. Noh, tässä sitä nyt ollaan Cheesy
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: