Kävipä niin, että raskaustesti näytti positiivista. Tämä on mun ihan ensimmäinen raskaus ikinä, ja tyypilliseen tapaani stressaan nyt vähän joka asiasta. Tiedän, että nämä "katsoisiko joku mulle"-viestit eivät ole täällä kovin suosiossa, mutta yritän silti. Mieluummin kyselen täällä kuin googlen kautta, koska kokemus on opettanut että siitä ei seuraa muuta kuin lisää murehtimista ja stressiä ja pian olenkin jo diagnosoinut itselleni jonkun kuolemansairauden :
Katsoisiko siis joku kuinka tämä raskaus sujuu? Tai oikeastaan onko kaikki kunnossa
nyt? Onnistumisen mahdollisuuttahan on turha lähteä vielä kyselemään kun olen niin alkuvaiheessa, ja takeita hyvin sujumisesta ei myöhemmässäkään vaiheessa ole. Vauva tulee maailmaan jos niin on tarkoitettu. Ja mistäs sitä tietää jos tämä onkin taas jokin vaihe josta on tarkoitus oppia jotain
Neuvolan tätejä en ole saanut kiinni ja tosiaan mun mieli on vähän liiankin vilkas ylianalysoimaan kaikkea, varsinkin muutamia pieniä seikkoja jotka olen tulkinnut pahaa enteileviksi, joten mielelläni kuulisin jos joku näkisi tähän tilanteeseen jotain ja saisin edes vähän mielenrauhaa - joko positiivisten tai negatiivisten uutisten muodossa. Kaikki näyt ja tarotit yms. ovat siis tervetulleita.
Eli jos jollain vain on hetki aikaa ja halua katsoa mitä näkyy, niin olisin hurjan paljon enemmän kuin kiitollinen!