Kristalli täällä hei!
Maailma on kova paikka ja itselleni äärimmäistä taistelua kaiken aikaa. Väsyn helposti jokapäivä toistuviin tylsiin rutiineihin ja yksitoikkoiseen tekemiseen (työ). Aamuherätykset ovat jotain niin hirveää, kun aktiivisin aikani on klo 22 jälkeen aina aamuun asti. Minusta tulee paineen alla alisuorittaja ja hirveä päätön sohlaaja. Yksin omassa rauhassa tehdessäni hommat sujuu kuin rasvaten ja työteho on huipussaan. Minulla on voimakas tarve saada olla sellainen, miksi itseni koen ja myös näyttää se. Vastenmielisyyttä aiheuttavat esim. äärimmäinen hygienia ( laitokset, sairaalat) ja hyvin valkoinen ympäristö. En kuulu tähän maailmaan. Koti on tuolla jossain, niin kaukana... Käsissäni toistensa kanssa linjoissa olevat keskenään samanlaiset luomet ovat luultavasti koordinaatteja..
Olen kovin yksinäinen, koen luontaista tarvetta väistää tavallisia ihmisiä, joissa en näe/tunne mitään mielenkiintoa herättävää.Sitten ne, joissa sitä jotakin on, liimaavat minut lähelleen kuin magneetin. Viihdyn erinomaisesti eläinten kanssa ja tykkään tehdä paljon asioita oppiakseni niistä aina lisää.
Minulla on vain muutama ihminen, kaikki itseäni vanhempia, pääsääntöisesti itseäni huomattavasti vanhempia. Sopivan sielun kohdalla annan kaikkeni haluamatta mitään takaisin, olen umpirehellinen ja lojaali enkä tahdo päästää irti. Liikaa on menetyksiä ollut tässä elämässä.
Kristallin kuvatuista ominaisuuksista löytyy:
- Opettaa rakkautta
- Tietää mistä pitää ja minkälaisten ihmisten keskellä viihtyy.
- Rehellinen
- Ei tee kompromisseja
- Viihtyy vedessä ja pitää siitä.
- Voimakas musikaalisuus
- Telepaattiset kyvyt
- Kaipuu kauas pois
- Jalokivet vetävät puoleensa
- Erittäin hyvä ja voimakas suhde eläimiin
- Kärsii kovasta metelistä ja suurista ihmisjoukoista
- Eläminen oman kellonsa mukaan
- Sopii hyvin itseään vanhempien ihmisten seuraan
- Lukee muita ihmisiä kuin kirjaa