Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars neliö uranus ja neptunus  (Luettu 4623 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 29.03.2013 16:43:47 »

Elikkäs meikäläisellä on sekä mars neliö uranus että mars neliö neptunus ja mä tässä pohdiskelin, että mitenköhän se näkyy minussa käytännössä. Jotenkin nuo kaksi aspektit tuntuvat niin pelottavilta ja kun yritin etsiä tietoa niistä, niin eipä minusta hyvältä kuulostanut aika lailla lainkaan.

Onko kenelläkään teistä jompaa kumpaa tai molempia aspekteja? Mitkä ovat kokemuksenne niistä?

Ja miten ylipäänsä tulkitsisitte noita kahta aspektia?
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 31.03.2013 16:24:02 »

Mulla on uranus skorpioni 2. huone aspect_squ mars leijona 10. huone. Pitää saada tehdä asiat omalla tavalla. En tykkää olla määräiltävänä. En haluais elää muiden mulle asettamien rutiinien mukaan, haluan tehdä itse omat ruutinini. Parhaaseen työtulokseen pääsen silloin, kun saan määrätä työaikani mahdollisimman itsenäisesti. Työskentelen mieluiten yksin. Tiimissä työskentely onnistuu kyllä, mutta valita jos voi niin teen asiat mahdollisimman pitkälle itsenäisesti. En mä koe tuota aspektia huonona ollenkaan. Ei mua kuitenkaan pidetä vaikeena ihmisenä, en mä vaikeuta muiden tekemisiä. Mä koen, että toi aspekti antaa paljon luovuutta ja draivia. Pikkusen tulista temperamenttiakin ehkä Smiley Vaikka toi neliö toki välillä haastaa, niin tykkään siitä kovasti kuitenkin!

Missä merkeissä ja huoneissa noi sun planeetat on?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 02.04.2013 12:09:13 »

Mars on minulla Vaa'assa 5.huoneessa ja sekä uranus että neptunus ovat Kauriissa 8.huoneessa :/

Mietin itseasiassa, että voisiko jotenkin toi  mars vaa'assa vähentää noiden aspektien tehoa/vaikutusta?  o.O
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 02.04.2013 23:15:59 »

Kyllähän sillä on iso vaikutus missä merkissä ja huoneessa jne. planeetta on. mars vaaka pyrkii harmoniaan ja toimii rauhanomaisesti (taas riippuu tietysti muista aspekteista).
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: