Minä haluaisin herättää keskustelua siitä, että sunna-suunnan Islam pitää sisällää hadithin, joka kehottaa viharikokseen pauttiarallaa 1,5 miljardia ihmistä kohtaan: Monijumalaiset ja jumalankieltäjät on sen mukaan tapettava, elleivät käänny islamiin.
Kun vähäisinkin Islalmin arvostelu on nykyään sitä paljonpuhuttua vihapuhetta, on kummallista ettei kukaan puhu siitä että ko. oppi kehottaa viharikokseen aikamoisen suurta joukkoa kohtaan.
Ja (Ja juutalaisuus käskee muuten tappaa noidat ja näkijät eli minut myös, joten sitäkään ei minun tarvitse kunnioittaa. Kristinuskon vikana taas on lapsikaste, joka on minun näkemykseni mukaan aina pakkokaste, sekä se että herjaavat minua väittämällä että palvon paholaista ja joudun helvettiin, kun en tunnusta heidän jumalaansa. Eli ei, islam yksin ei ole ongelma, kaikki 'kirjan kansojen' uskonnot ovat.)
Miksiköhän mulle ei vielä ole islamisteilta tullut kuin yksi tappotuomio? (Sekin kun kävin hakemassa vara-avaimella jouluaaattona auton pois parkista. Kaveri oli unohtanut, ettei omista monituhatkiloista menopeliä. Toinen maahanmuuttaja vei mut omalla autollaan. Omani oli kaukana tallissa, eikä bussit kulkenu.) Lähimmässä työpiirissä ollut lähes tasan suomalaisia ja maahanmuuttaja-islamisteja.
Päinvastoin on käynyt. Suurin osa kysynyt minulta neuvoja, jos ongelmia ilmennyt. Mietin vaan, onko suomalaiset niin nyrkkikyllikin käyttäjiä, että kademieli iskee hyvinkäyttäytyviä islamisteja kohtaan. Eivät toki kaikki heistäkään sitä ole.
Toki olen silmäni ymmyrkäisiksi ihmetellyt, kun ainoana naisena yli 13 v ajan pyörin heidän porukoissaan. Yhä soittelevat ja nyt heidän puheistaan saa jopa selvää, kun aina oikaisin kielioppivirheitään.
Kundit ei saaneet sanaa suustaan vaikka väittivät niin hitsin hyvin tuntevansa autojen tekniikan. Aina oli purkka tai sätkä suussa, eikä mitään ymmärrettävää ohjetta antaneet, vaan haukkuivat maahanmuuttajia. Eipä se sopu tai kunnioitus haukkuen parane tai edes toistuvalla kiroilulla (johan nyt on p*rk*l* kun taaaaas pitää neuvoo, eikö nuo s**t*n*t opi millään).
Mielenkiintoisinta, että useat allahin tunnustajat ovat tulleet mukaan luterilaiseen kirkkoon, kun olen pyytänyt. He ajattelevat että on vain yksi jumala. Että meidän Jumala ja heidän Allah ovat yksi ja sama. Siellä sitten rukoiltiin ihan vieri vieressä, ongelmitta. Yhä ollaan ystäviä.
Mieluummin istun raittiin islamistin kuin juopon slanginvääntäjän seurassa.
Kääk!